Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Nomen Nescio Verdeeld over twee sessies is 15km/week echt niet veel hoor (als je regelmatig loopt) :)

Training woensdag 16 januari 2019 - UB1 (bicep/shoulder)
3 minuten rebounder met 4kg
Face pulls
2x15x20
4x10x30

Around the worlds
3x12x4
1x10x4

DB Side raises
4x12x4

DB single arm shoulder press
4x8x10 (ging al makkelijker)

Barbell shrug
4x12x32

Alternate hammer curl
4x10x8

Bicep curl EZ-bar
4x8x19

Incline DB curl
4x8x6 (ook ietsje makkelijker)

Cardio: 30' (270kcal)
  • 8' Crosstrainer - warm-up
  • 12' Stepper
  • 10' :wave:
Omnomnom: 1488kcal, ekv 107gr/155gr/48gr
Vanavond misschien lopen, misschien ook niet. Zal van het weer afhangen.
30 kilo facepulls ?
 
Ik vind het best een leuke (en lastige) oefeningen :)



Uhu, dubbel katrol ding enzo.
dubbel katrol ding? Uiteraard kan er een verschil zitten maar als ik 30 kilo hoor vraag ik mij af of je vorm wel optimaal is? Want juist facepulls zijn zo'n oefening die ik vooral NIET zwaar zou doen? Eerder heel lichtjes zelfs
 
dubbel katrol ding? Uiteraard kan er een verschil zitten maar als ik 30 kilo hoor vraag ik mij af of je vorm wel optimaal is? Want juist facepulls zijn zo'n oefening die ik vooral NIET zwaar zou doen? Eerder heel lichtjes zelfs

Ik weet niet of wij een dubbel katrol ding hebben ( Vonk) Maar ik doe ook facepulls met 28kg.. dus heel lichtjes gewicht doen zou ik niet aanraden. Form is wel erg belangrijk bij deze oefening en daarnaast heeft hij ook het meeste nut als je 'm niet helemaal je gezicht in trekt, maar spanning houdt op je rug.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
We hebben zowel enkel als dubbel katrol systemen... Verder leg je de uitvoering goed uit en afhankelijk van hoe sterk je bent kun je hier lekker zwaar op gaan juist, uitvoering boven alles maar 80KG facepulls gaan prima, voor mezelf sprekend.
 
Ik doe ook face pulls met 60-70 met goede vorm. Dus ik zou niet inzien waarom Bubs het niet correct met 30 kg kan doen. Bovendien is elke pully anders en loopt de ene zwaarder dan de andere. Dus je kunt hier eigenlijk moeilijk commentaar op geven zonder de uitvoering gezien te hebben.
 
Ligt er ook maar net aan wat je goede vorm noemt, ik doet ze op deze manier omdat één van mijn schouders nog al ruk is en dan is 15kg al echt waar voor mij.


Vanaf 1:30 zie je de uitvoering.
 
heel veel machines in fitnesscentra hebben een sterk hefboomeffect door de katrollen.

Ik lees logjes vooral voor de oefeningen en evolutie dat de mensen maken, gewichten vergelijk ik niet met mezelf want mijn pulley heeft 1 op 1 overbrenging :) Ik doe trouwens ook face pulls met 30 kilo :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik doe ook facepulls met 30 kilo maar ik ben een man en mijn lift stats zijn niet slecht. Ik heb zo'n soort powercage.nl pully daar trek ik maar 20 op though, heb een scheur in de kabel :P
Ik doe ze ook zeer zeer precies, houd ze een paar seconden vast etc.. Maar ik denk dat jullie Vonk de ''swa'' vorm gebruiken die ik ook vaak op de gym zie.. :P
 
heel veel machines in fitnesscentra hebben een sterk hefboomeffect door de katrollen.

Ik lees logjes vooral voor de oefeningen en evolutie dat de mensen maken, gewichten vergelijk ik niet met mezelf want mijn pulley heeft 1 op 1 overbrenging :) Ik doe trouwens ook face pulls met 30 kilo :D
True. 60 kilo cable rows thuis voelen als 150 op de fitness ;p
 
Wil je mijn swa ook komen bekijken?
upload_2019-1-17_13-56-28.png
 
Op weg naar huis gisteren dacht ik dat lopen er niet in zou zitten.
Onderweg onweer, smeltende sneeuw, hagel,... Verbazend genoeg was het waar ik woon helemaal droog en geen wolkje aan de lucht.
Dus toch vertrokken uiteraard! Deze keer al 5km samen met mijn vriend gelopen, daarna nog een 4-tal alleen.
Zijn tempo lag al iets hoger dan vorige week, en ook weer km's erbij. Gaat goed :)
Cijfertjes: 1h02'; 9,4km; 9,0km/h; 565kcal

upload_2019-1-18_8-51-55.png


Food: 1395kcal, ekv 126gr/128gr/47gr
 
Morgen normaal LB, max. 30'cardio (een deal jmet mezelf waar ik me aan probeer te houden).
In de namddag (alweer) tripje NL: ophalen van een tan interieur voor de S2K :cheer:
Zondag las ik een extra rustdag in (denk ik). Om 10u een afspraak, dus veel gym-tijd zal er niet zijn.
Een dag extra rust zal me waarschijnlijk wel goed doen :)
 
Back
Naar boven