XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Mij er lekker snel vanaf gemaakt vandaag.

    IMG_20190118_122622.jpg


    IMG_20190118_122817.jpg
     
    Wat gebruik je als “gehakt”? Ziet er wel echt uit...
     
    Wat gebruik je als “gehakt”? Ziet er wel echt uit...
    Seitan, maak zelf mega "ballen" seitan (veel goedkoper) en die gooi ik in een blender als ik gehakt wil :'). Ziet er niet mega smakelijk uit zo, gelukkig is het dat wel :'). En als proteine voor een vegan kan het wel tellen.

    IMG_20190118_143301.jpg
     
    Seitan, maak zelf mega "ballen" seitan en die gooi ik in een blender als ik gehakt wil :'). Ziet er niet mega smakelijk uit zo, gelukkig is het dat wel :'). En als proteine voor een vegan kan het wel tellen.

    Bekijk bijlage 439588

    Dat ziet er ineens een stuk minder smakelijk uit, als ik eerlijk ben. Ken seitan verder ook niet, maar ga het eens Googlen. Want nogmaals, het ziet er bereid wel lekker uit...
     
    Dat ziet er ineens een stuk minder smakelijk uit, als ik eerlijk ben. Ken seitan verder ook niet, maar ga het eens Googlen. Want nogmaals, het ziet er bereid wel lekker uit...
    Nee indeed. Maar als je het dus als gehakt gebruikt of bakt, paneert,.. ziet het er een stuk beter uit :p (Weinig kcal ook, handig voor iemand met zo'n laag onderhoud als ik :') )

    Of een steak van maakt:

    yxjWl1x.jpg
     
    Zoooo.....ken ik ook niet. Ga ook eens googlen.
     
    Ziet er kei lekker uit! smaakt dat ook zo?
    Heb al drie jaar geen vlees meer gegeten dus ken de smaak er niet meer echt van.
    Maar mijn familie zegt dat het wel er op lijkt, niet 100% dezelfde smaak maar desondanks wel lekker.

    Veel ligt aan de kruiden/marinades die je gebruikt (er zijn 100den recepten), je kan het eigenlijk naar eender wat doen smaken omdat het van zichzelf niet een felle uitgesproken smaak heeft die stoort. Als je snapt wat ik bedoel :p
     
    Heb al drie jaar geen vlees meer gegeten dus ken de smaak er niet meer echt van. Maar mijn familie zegt dat het wel er op lijkt, niet 100% dezelfde smaak maar desondanks wel lekker.

    Denk dat je met goed kruiden ook een hoop kunt doen. En ik lees dat seitan vaak wordt gemaakt met sojasaus...wat ook wel smaak geeft uiteraard. Ik ga het een keer proberen. Zal vast bij de meeste supermarkten in de buurt te krijgen zijn... :thumb:
     
    Best wel hoog in caloriën, had ik niet verwacht. Hopelijk is het niet al te lekker anders wordt de forumnaam omgedoopt naar VBF :p
     
    Nee indeed. Maar als je het dus als gehakt gebruikt of bakt, paneert,.. ziet het er een stuk beter uit :p (Weinig kcal ook, handig voor iemand met zo'n laag onderhoud als ik :') )

    Of een steak van maakt:

    Bekijk bijlage 439589

    Kijk dat ziet er, voor een die-hard carnivoor, best aantrekkelijk uit... :meal:
     
    Ik zou nooit vegatier kunnen worden. Als ik op vakantie ga, waar geen halal vlees te krijgen is word ik echt helemaal gek.
    Me lichaam verlangt naar vlees
     
    Best wel hoog in caloriën, had ik niet verwacht. Hopelijk is het niet al te lekker anders wordt de forumnaam omgedoopt naar VBF :p
    Seitan op zich is gelukkig maar 150 per 100 gram :p
     
    Back
    Naar boven