XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Ah ja, op wkipedia staat 370 maar als je doorklikt, zie je dat het lager is.

    SEITANSATE WOEHOEEEEEE
     
    Ik zou nooit vegatier kunnen worden. Als ik op vakantie ga, waar geen halal vlees te krijgen is word ik echt helemaal gek.
    Me lichaam verlangt naar vlees
    Ik heb ook altijd graag vlees gegeten en vond het ook altijd lekker, nu waarschijnlijk ook nog (al ga ik het niet meer proberen :p). Maar na een paar docu's wou ik toch niet meer aan zo'n industrie meewerken (+ milieu) en heb het eigenlijk ook nooit gemist ofzo. Enige wat ik een tijdje heb gemist is kaas, maar daar zijn ook al heel goede vervangers voor (die mijn familie ook niet kon onderscheiden met echte kaas :hahaha:). Thank god voor violife.
     
    Ik heb ook altijd graag vlees gegeten en vond het ook altijd lekker, nu waarschijnlijk ook nog (al ga ik het niet meer proberen :p). Maar na een paar docu's wou ik toch niet meer aan zo'n industrie meewerken (+ milieu) en heb het eigenlijk ook nooit gemist ofzo. Enige wat ik een tijdje heb gemist is kaas, maar daar zijn ook al heel goede vervangers voor (die mijn familie ook niet kon onderscheiden met echte kaas :hahaha:). Thank god voor violife.
    Hier kan ik me wel in vinden. Hoe er met de dieren omgegaan wordt vind ik ook echt niet kunnen, dus ik begrijp heel goed dat je die keuze gemaakt hebt en daar heb ik respect voor.
     
    darude0306 Carloz Triceps_XL Kathlinoo
    Dit was ook vega gehakt.. :o Weliswaar van lidl... maar toch.. Best goed van smaak hoor :)
    vega.jpeg
     
    Beetje betaalbaar? Ik kom daar toevallig vanavond, dus zal 't eens proberen...Als je het ergens doorheen gooit, kun je nog goed spelen met smaken.

    1.50 voor een pakje ofzoiets dacht ik
    Pakjes zijn 200 gram en dacht inderdaad iets van 1,50-1,75. Soms ook aanbiedingen 2 pakjes voor 2,50.
    Ze hebben ook reepjes en die zijn ook best te nassen. :D
     
    Hier kan ik me wel in vinden. Hoe er met de dieren omgegaan wordt vind ik ook echt niet kunnen, dus ik begrijp heel goed dat je die keuze gemaakt hebt en daar heb ik respect voor.
    Maar je eet wel halal vlees..
     
    Maar je eet wel halal vlees..
    Als jij even opzoekt wat halal slachten precies inhoudt en hoe deze uitgevoerd moet worden en hoe de islam de moslims verteld hoe er met dieren omgegaan moet worden dan beantwoord ik jou vraag, oke?
     
    Als jij even opzoekt wat halal slachten precies inhoudt en hoe deze uitgevoerd moet worden en hoe de islam de moslims verteld met dieren om te gaan dan beantwoord ik jou vraag, oke?
    Lol gaan we autoritair doen. Nu kan ik je al helemaal niet meer serieus nemen.
     
    Veel halal vlees is eigenlijk niet halal. In de geschriften zijn diverse verwijzingen die vertellen hoe om te gaan met dieren (bescherming) en dat dat diervriendelijk moet gebeuren en slechts gedood mag worden uit noodzaak. Jonge dieren mogen niet gescheiden worden van moeder en ook niet opgesloten worden. Ik denk dat in principe alleen biologisch toegestaan is. Zo zijn er meer regels. Je kunt wel wat vinden van de wijze waarop gedood wordt.
     
    Lol gaan we autoritair doen.
    Ik word gewoon moe van mensen die zo reageren. Neem zelf een keer de moeite om erover te lezen?
    Wel een standpunt ergens in nemen, zonder er wat vanaf te weten. Lekker bekrompen

    News flash, niet alles wat je verteld wordt over de islam in de media klopt!
     
    Ik word gewoon moe van mensen die zo reageren. Neem zelf een keer de moeite om erover te lezen?
    Wel een standpunt ergens in nemen, zonder er wat vanaf te weten. Lekker bekrompen

    News flash, niet alles wat je verteld wordt over de islam in de media klopt!
    Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet? Laat staan zonder het eerst aan mij te vragen? Lekker bekrompen.
     
    Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet? Laat staan zonder het eerst aan mij te vragen? Lekker bekrompen.
    Jij weet er niks vanaf, dat is vrij duidelijk. Dat je met zo een reactie countered bevestigt dat, want je zegt inhoudelijk weer niks.
    Je praat veel, maar zegt weinig.
     
    Jij weet er niks vanaf, dat is vrij duidelijk. Dat je met zo een reactie countered bevestigt dat, want je zegt inhoudelijk weer niks.
    :roflol: geen speld tussen deze argumentatie te krijgen.


    Maar ok, eerlijk is eerlijk, een inhoudelijk argument kan je krijgen.
    Ben jij van mening dat het onverdoofd doorsnijden van de keel van een dier, waardoor het een relatief lange tijd stresst voordat het bewustzijn verliest en doodbloed, diervriendelijk is?
     
    Laatst bewerkt:
    :roflol: geen speld tussen deze argumentatie te krijgen.
    Lieg niet tegen jezelf man. Het is prima als je geen interesse hebt om er wat over te lezen of ergens tegen ben, maar ga mij of andere niet wijsmaken dat je er inhoudelijk wat vanaf weet.

    Je reageert op mijn post met "je eet wel halal", nadat ik heb aangegeven dat ik begrip heb voor iemand die vegatier is, omdat zij het niet fatsoenlijk vindt hoe er met dieren omgegaan wordt.
    Ik kan hieruit dus zeker wel concluderen dat jij er niks vanaf weet.

    Ik ga niet meer reageren op jouw posts.
     
    Lekker puh? Grow up.

    #relvrijdag has started
     
    Back
    Naar boven