Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Kent iemand deze? Haha kip in blikje voor 1.12,-... 100gr 26gr eiwit.. Eerste keer dat ik dit zie

20190118_172338.jpg
 
Is de zalm wel halal? :roflol:

Ziet er goed uit. bon appetit :)
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het regels.
Halal, vegan, vegetarisch noem maar op. Dat soort zeurpieten die de wereld willen verbeteren moeten niet bij mij zijn. Meer eten minder janken
 
Kent iemand deze? Haha kip in blikje voor 1.12,-... 100gr 26gr eiwit.. Eerste keer dat ik dit zie

Bekijk bijlage 439599
is er al jaren... heb je ook met tomatensaus...(Deen, Jumbo eigen merk maar ook van target bij muscle meat)
Is iig duurder dan tonijn.. :o
 
Ow okay, klopt zag ze pas net in de schappen liggen tussen de tonijn inderdaad.
Het smaakt niet voor herhaling vatbaar maar is wel te doen als je gewoon ff snel eiwitten wil hebben "denk ik" maar toch liever koolvis en andere vissoorten
 
Ow okay, klopt zag ze pas net in de schappen liggen tussen de tonijn inderdaad.
Het smaakt niet voor herhaling vatbaar maar is wel te doen als je gewoon ff snel eiwitten wil hebben "denk ik" maar toch liever koolvis en andere vissoorten

Welke winkel gekocht?
 
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het regels.
Halal, vegan, vegetarisch noem maar op. Dat soort zeurpieten die de wereld willen verbeteren moeten niet bij mij zijn. Meer eten minder janken
Je bedoelt, mensen met andere normen en waarden dan jou. Wat een vrolijk persoon ben je toch.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het regels.
Halal, vegan, vegetarisch noem maar op. Dat soort zeurpieten die de wereld willen verbeteren moeten niet bij mij zijn. Meer eten minder janken
Domste wat ik ooit heb gehoord dit sjongejonge
 
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het regels.
Halal, vegan, vegetarisch noem maar op. Dat soort zeurpieten die de wereld willen verbeteren moeten niet bij mij zijn. Meer eten minder janken
Waarom kun je de keuze van anderen niet respecteren? Een hekel aan regels? Die opmerking raakt echt kant noch wal. :roflol:
Ik respecteer juist mensen die dat soort principes hebben en zich daaraan houden. Ik stoor mij meer aan de consumptiemaatschappij waarin mensen zich maar volproppen met alles waar ze zin in hebben.
Als jij trouwens vanuit BB-oogpunt een voedingsschema volgt, doe je toch eigenlijk precies hetzelfde.
 
Maar je mag blijkbaar zogende dieren niet van de moeder scheiden. En kaas is letterlijk afkomstig van moederdieren die gescheiden zijn van hun kalf. Het kalf wordt meteen na de geboorte gescheiden en een paar weken later geslacht zodat wij de melk dat voor het kalf bedoelt was kunnen "af pakken". Dus is toch niet halal.. Confused :')
Vegetariërs eten ook geen dierlijk stremsel (en nee, ik vergis mij niet dat ik veganisten bedoel). In de supermarkt hebben ze echter ook diverse kaassoorten die geen dierlijk stremsel bevatten en dus geschikt zijn voor vegetariërs. Dit staat vaak ook aangegeven.
 
Ik eet niet vaak vega, maar toevallig vandaag deze eens geprobeerd. Best lekker door de pasta met groenten. Beetje extra spicy gemaakt met kruiden en XXL Light Sauce:
AHI_434d503130313335383734_2_LowRes_JPG.jpg
 
Vandaag tofu in saus (vitasia van lidl) gekocht, mensen nog lekker receptje ?
 
Back
Naar boven