Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Tijdstip van de wedstrijden is ook niet bepaald chill. En het komt op fox sports waar je voor moet betalen.

Ik heb een payserver (iets van 40 euro per jaar) en ga dan gewoon naar sites zoals newzbin.org of nzbserver.com. Daar kan ik dan allerlei films/WWE/UFC/... downloaden :)

Ps: download wel steeds met VPN server uiteraard :p
 
Goede tip, had er nog niet van gehoord. Geloof wel dat UFC vanaf 2019 bij Veronica komt, of dat al direct in januari is?
 
Jaren niet meer naar boksen gekeken, maar deze partij trekt mij toch wel
 
Jaren niet meer naar boksen gekeken, maar deze partij trekt mij toch wel
Verwacht een redelijk eenzijdige partij. Denk dat Fury een héle slechte matchup voor Wilder is. Then again, één moment is genoeg voor Wilder, denk alleen wel dat hij techisch gezien dik outmatched is. Gaan t zien :)
 
Is dit in het verleden weleens anders geweest? Mijn vermaak is wat minder mede doordat ik geen events meer kan downloaden (niks op spotnet) en de sites die het laten zien een dag later gewoon niet fijn kijken en je de uitslag al kan raden maar verder vind ik het niet anders dan 5 jaar geleden.

Partijen vallen altijd wel tegen als je er te veel van verwacht. Ik heb de verwachting niet zo, maar ben vooral heel benieuwd en kan er dan best van genieten. Op supermatchen etc. zit ik niet te wachten, hoop niet dat ze daar in doorslaan.

Ja ben dit eigenlijk wel met je eens.
 
Ik was wel onder de indruk van Chuck Lidl. In negatief opzicht dan :D
 
Ik was wel onder de indruk van Chuck Lidl. In negatief opzicht dan :D

Wajoooowww. Ik had al geen lekker gevoel over gehouden aan de open work out maar dacht weet je. Misschien knalt het er tijdens de wedstrijd gelijk uit. Maar tegendeel. Vond ook een beetje apart hoe tito werd aangepakt(al ben ik geen tito fan). Desalniettemin wel leuk staaltje nostalgie voor een keer. Nu niet meer.
 
Iemand sanchez vs putbull gezien? Leuke partij!
 

vanaf 1:03:00 het opwarmertje.
 
winst voor Wilder
 
Wil die fury wel weer eens zien vechten met z'n praatjes :roflol:
 
Cain is terug
 
Back
Naar boven