AndroidHealthClinic

Tren/test

Bezoekers in dit topic

Ja maar bro je hebt gyno overgehouden door dat je verkeerd hebt nagekuurd. Is het niet eens tijd dat je gaat nadenken?
 
Ik weet niet of de gyno door de kuur zelf gekomen is of niet.
Pas 3 jaar later is het opgekomen...
 
Test only is 14 jaar geleden,toen werd er niet echt veel gebruik van een nakuur gemaakt.Het werd wel gedaan,maar het grootste deel deed het gewoon niet...was idd 500mg...Ik heb wel een dip gehad maar dat hoorde er toen bij...6kg heb ik er toch aan over gehouden.eigelijk voor de rest buiten wat sneller opgefokt te zijn geen sides ondervonden.



2de kuur deca/sus/winstrol 7kg aan over gehouden en nakuur prignil.beetje last van gyno gehad,zweten als een gek,kort lontje...

Omdat ik last van gyno heb gehad en er nog een verharding zit heeft de huisdokter die arimidex voor geschreven.
Nolvadex heb ik gewoon bij mijn leverancier bij gehaald.

Wat denk je dat er met je gyno gaat gebeuren als je nu weer gaat kuren?
 
Daarom dat de doktor me arimidex heeft voorgeschreven.
Daarom dat ik de tren/test laag wil houden.
Daarom dat ik hier info aan het inwinnen ben.
....
 
Persoonlijk zal ik aromasin laten meelopen op 5-12,5mg pd, helemaal als je gyno gevoelig bent.
 
Nee niet voor 250mg test maar wel als hij uiteindelijk besluit hoger te gaan doseren (500, 750mg, etc)
 
Het plan is 8w 300 tren en 10w 250 test en 4w nolva 2omg/dag...
 
In de test mix zit 100mg deca en ik wil de test 2 weken langer laten doorlopen dan de tren.hoelang kan ik best wachten voor te beginnen met de nakuur?lang werkende esters 2 weken normaal maar met de tren ben ik dan al 2 weken klaar en de 100mg deca in de test mix is toch niet zo hoog om nog nog 2 weken te wachten of wel? Samenstelling test mix is 30 prop/60 phem/60 iso/100deca
 
Laatst bewerkt:
Wat waren je bloedwaarden na die voorgaande kuren ?
 
Wat il me nog herinner was dat mijn vrij test nog aan de lage kant was na 3 maanden en LH ,FSH waren goed...had toen wel prignil gebruikt
 
Dat dacht ik ook zo te doen,4 weken nolva 20 mg/dag.

Alvast bedankt voor de input,hier kan ik nog dagelijks wat bij leren.

Ik merk dat er veel gepraat word en veel nagepraat word rondom mij maar dat de meeste er het fijne toch niet van kennen...
 
Ik kan zonder probleem de hoeveelheid tren wat opvoeren als ik het goed verdraag toch? Naar bvb 360mg of 400mg / W.
Ik wil laag beginnen om te kijken hoe ik er op reageer.
Test wil ik zeker niet boven de 250 mg/w gaan ivm gyno.
Nu was ik aan het denken om nog wat minder test te zetten,200mg of zelfs maar 150 mg.
Wat denken jullie hier van?Gaat de test zijn werk nog doen of heeft het bijna geen zin meer als je te laag gaat...
Alvast bedankt
 
Ik kan zonder probleem de hoeveelheid tren wat opvoeren als ik het goed verdraag toch? Naar bvb 360mg of 400mg / W.
Ik wil laag beginnen om te kijken hoe ik er op reageer.
Test wil ik zeker niet boven de 250 mg/w gaan ivm gyno.
Nu was ik aan het denken om nog wat minder test te zetten,200mg of zelfs maar 150 mg.
Wat denken jullie hier van?Gaat de test zijn werk nog doen of heeft het bijna geen zin meer als je te laag gaat...
Alvast bedankt

Ik denk dat je er niks van snapt
 
Leg het dan uit waar en waarom ik het mis heb...Daar heb ik iets aan en leer ik wat van...
 
150mg test in een kuur is gewoon laag, helemaal voor een kuur waarin je bulkt. Daarnaast zijn er trouwens ook mensen die op test only geen gyno krijgen Maar op test tren wel. Feit dat tren veel androgener is dan bijvoorbeeld deca is geen garantie voor geen gyno
 
150mg test in een kuur is gewoon laag, helemaal voor een kuur waarin je bulkt.
Hoeft niet als je andere middelen gebruikt
Daarnaast zijn er trouwens ook mensen die op test only geen gyno krijgen
Maar er zijn ook mensen die wel gyno krijgen op test only
Maar op test tren wel. Feit dat tren veel androgener is dan bijvoorbeeld deca is geen garantie voor geen gyno
?????????????????????
 
Hoeft niet als je andere middelen gebruikt

Maar er zijn ook mensen die wel gyno krijgen op test only

?????????????????????

1. Hoeft niet zeg enkel wat in de meeste kuurvoorstellen/Logs staat. Hoevaak zie je op dit forum mensen bulken op 150mg test Pw (+iets anders).

2. Dat ontken ik ook niet.

3. Low test high(er) tren kan ook gewoon gyno veroorzaken.
 
Back
Naar boven