XXL Nutrition

Nieuw, dus even voorstellen.

Bezoekers in dit topic

mischa72

Novice
Lid geworden
19 jan 2019
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
113kg
Vetpercentage
32%
Goedeavond allemaal,

Ik heb me na een tip van een vriend hier aangemeld om meer te leren over de wereld van krachtsport en bodybuilding.

Mijn doel in het sporten is om zoveel mogelijk van mijn vetmassa om te zetten in spiermassa. Ik heb geen wedstrijdbody voor ogen, maar ik wil gewoon van mijn "zachte structuur" af. Tevens ben ik bang dat wanneer ik mijn vetmassa verlies zonder iets aan opbouw te doen ik last ga krijgen van overtollige huid.

O ja, ik ben niet helemaal piepjong meer, maar dat houdt me niet tegen om een serieuze poging te doen mijn doel te bereiken.

Groeten,
Mischa
 
Welkom!

Omzetten bestaat niet. Je kan je wel focussen op vetverlies en vervolgens op spieropbouw. Lees even de sticky’s omtrent voeding!
Succes!
 
welkom,

O ja, ik ben niet helemaal piepjong meer,

je kunt nog makkelijk 20 jaar vol gas trainen ,hoef je niets speciaals voor te doen ,enkel volhouden
 
..
...
O ja, ik ben niet helemaal piepjong meer, maar dat houdt me niet tegen om een serieuze poging te doen mijn doel te bereiken.
Hehe goed bezig.
Als de 72 in mischa72 slaat op je bouwjaar, dan ben je in goed gezelschap (vinnik dan he....zelfde bouwjaar). Daarmee kun je nog prima trainen....GO

anyway....succes.
Keihard volhouden....'t begin is het lastigst.....daarna wordt het leuk. Nouja...da vinnik dan
 
Omzetten bestaat niet. Je kan je wel focussen op vetverlies en vervolgens op spieropbouw. Lees even de sticky’s omtrent voeding!
Succes!

Dat letterlijk omzetten niet kan, weet ik. Mijn opmerking was meer symbolisch bedoeld. ;) Je volgende opmerking is zeer welkom, ik weet namelijk niet goed wat voor mij het beste is, eerst mijn spieropbouw voortzetten, of eerst de overtollige kilo's eraf. Ik heb een anderhalf jaar geleden een strak dieet gevolgd en daarmee van 120 naar 99 kg gezakt, maar fatsoenlijk trainen zat er toen niet meer in. Ik hoop dus eigenlijk dat ik een methode kan vinden waarmee ik mijn huidige spiermassa kan behouden en toch vetmassa kan verliezen (of is dat een utopie?).

Ik zal eerst je tip volgen en wat rond gaan lezen op het forum, voorstellen leek me in het begin even het belangrijkste.

Bedankt voor het welkom en ook voor de geruststellende woorden Vieze jij. :)
 
Gewoon gaan cutten, zo snel ga je geen spiermassa verliezen. Ga je écht diep cutten of cutten met een groot tekort en te weinig eiwit dan ga je spiermassa verliezen.
 
Back
Naar boven