AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ohp press valt wel mee vind ik, ik vind zijb pull ups wel heel sterk.

Vraag aan ts. Hoe komt het dat je pull ups 30% sterker zijn dan bv bankdruk?
Gewoon meer aanleg voor rug?
Had het niet eens gelezen, is inderdaad ook erg sterk.
 
Thx!
Ohp press valt wel mee vind ik, ik vind zijb pull ups wel heel sterk.

Vraag aan ts. Hoe komt het dat je pull ups 30% sterker zijn dan bv bankdruk?
Gewoon meer aanleg voor rug?
Had het niet eens gelezen, is inderdaad ook erg sterk.
Rug is wel een van mn sterkere spiergroepen inderdaad. Ooit eens 1xbw+60kg gedaan. Mn dumbbell rows zijn ook met 10x50 niet misselijk naar mijn idee.
 
Ligt eraan hoe je de rows doet.

Gaat lekker hier zie ik, bijzonder dat je het al zo snel aan je libido merkt. Dat duurt bij mij toch wel een aantal weken.

Kut zijn die Squats met minuutje rust he...
 
Ligt eraan hoe je de rows doet.

Gaat lekker hier zie ik, bijzonder dat je het al zo snel aan je libido merkt. Dat duurt bij mij toch wel een aantal weken.

Kut zijn die Squats met minuutje rust he...
Ik doe ze relatief strict. Loop er niet mee te gooien in ieder geval. Zelfde geldt voor de pullups, hang altijd volledig uit.

Libido zal ook wel grotendeels door de orals worden veroorzaakt gok ik zo. En anders wellicht door de alpha-feel die je krijgt:o.

Die squats waren geen pretje, nee... Wel voldaan en trots daarna dat je ze toch weer hebt gedaan!
 
Vanmorgen 89,4kg op de weegschaal. ‘S avonds legs gedaan. Preworkout 50mg oxandrolone.
Overigens zijn de tepels niet meer sore en neemt de zwelling die ik had af. Goede keuze dus om oxymetholone even te laten voor wat het is. Wellicht dat ik het in een later stadium nog een kans geef, want het is wel leuk spul.

Competition squat (low-bar):
Warm-up
6x122,5
6x122,5
6x122,5
10x70
Die laatste set 122,5 ging eigenlijk nog het best. Deze sets vielen relatief zwaar als ik eerlijk ben. Anyway, ik moest 4-6 reps per set en dat is gelukt.

Conventional deadlift:
Warm-up
6x160
6x160
3x170 (extra tov Candito)
Moest 3-6 op de deadlift doen en dat was goed easy. Vervolgens nog 3x170 getrokken, waar ik tevreden mee ben. Alles gehookgripped.

Leg extensions ss calf raises in horizontal leg press:
10x80% ss 20x100%
10x85% ss 20x100%
10x85% ss 20x100%
10x85%

Afgesloten met ab-rollouts from the knee (20reps) en stretching. Wel een vrij zure onderrug nu, dus daar moet ik op letten. Mn onderrug is helaas mn zwakke punt, dus die 3x170 was ook niet mn beste beslissing van vandaag...
 
Weer een positieve update van mijn kant! Vanmorgen 89,9kg, zag zelfs heel kort 90kg op de weegschaal voorbij flitsen:o. Vanmorgen upperbody getraind en dat ging heel voortvarend. Ik had mijn 1RM bench al 2,5kg opgehoogd in het programma, maar zelfs dat was nog extreem easy.

Bench:
Warm-up
6x100
6x100 laatste rep paused
6x102,5 laatste rep paused @ RPE 7-8
10x70 paused
Volgende training staat 102,5x4-6 op het programma, maar wellicht dat ik dat tijdens die training weer ophoog naar 105.

Db rows:
Warm-up
10x50
10x50
10x50 + 10x36
Easy, helaas gaan de dumbbells niet zwaarder dan 50kg.

OHP:
Warm-up
6x60
6x60
8x60 (ik geloof dat dit een PR is)

Pullups:
10xbw
6xbw+20
6xbw+30
5xbw+40 en 6xbw+20 direct erna

Afgesloten met wat cable flyes, side raises, facepulls en bicep/tricep werk. Zeer lekkere training!
 
Thx:D.
db rows vervangen voor barbell rows?
Ik heb voorheen nog wel barbell rows gedaan, maar ik vind ze behoorlijk taxerend op de onderrug. Aangezien lb al vrij belastend is met een squat en een deadlift, probeer ik mijn onderrug te ontzien op ub dagen.
Ik zat eraan te denken om de pullups en de db rows om te draaien. Op pullups kan ik dan namelijk wel zwaarder. Andere suggesties nog?

Overigens vanmorgen ingewogen op 90,4kg, dus die 90kg is weer gepasseerd:).
 
machine rows? staat ook in het schema
Hmm, zal eens kijken of dat wat is. Zelf zat ik nog te denken aan unilateral cable rows. Er is ook een t-bar aanwezig, dus wellicht dat ik dat ook een kans geef.
 
Hmm, zal eens kijken of dat wat is. Zelf zat ik nog te denken aan unilateral cable rows. Er is ook een t-bar aanwezig, dus wellicht dat ik dat ook een kans geef.
t-bar voel je ook goed in de onderrug
 
wat wil je in de toekomst doen na je kuur?

btw zou je niet een andere compound doen in je volgende blast?
 
wat wil je in de toekomst doen na je kuur?

btw zou je niet een andere compound doen in je volgende blast?
Goede vraag. Ik heb er nog niet uitgebreid over nagedacht. Ik wil bekijken hoe de bridge me bevalt. Voor nu is de beslissing om na de volgende blast maximaal een paar weekjes te cruisen en vervolgens volledig off te gaan.
Ik had inderdaad voor een andere compound kunnen gaan, maar masteron bevalt me tot op heden erg goed. Trenbolon wil ik niet aan beginnen en primobolan vind ik erg prijzig voor wat je krijgt. Zodoende toch weer de keuze op masteron gevallen.
Waar dacht jij aan? Input en ideeën zijn altijd welkom!
 
waarom geen boldonone in je volgende blast 2x zelfde compound is niet echt verstandig bro:D als je er alles uit wilt halen zou ik andere compound pakken.

geef je lichaam een shock door een andere middel in te gooien.
 
waarom geen boldonone in je volgende blast 2x zelfde compound is niet echt verstandig bro:D als je er alles uit wilt halen zou ik andere compound pakken.

geef je lichaam een shock door een andere middel in te gooien.
:roflol: dude...
 
waarom geen boldonone in je volgende blast 2x zelfde compound is niet echt verstandig bro:D als je er alles uit wilt halen zou ik andere compound pakken.

geef je lichaam een shock door een andere middel in te gooien.
Thx voor je suggestie! Bold vind ik zelf niet echt een aantrekkelijk middel aangezien het angststoornissen kan induceren. Daarnaast minder geschikt dan masteron in een cutblast.
Overigens is het niet zo dat je receptoren minder gevoelig worden voor een compound. Wellicht dat je meer mg’s nodig hebt omdat je zwaarder bent ;).
Broscience houdt de discussie gaande:D.
wat:D het is wel verstandig maar waarom zou je 2x zelfde middel pakken achter elkaar

en je hart een shock geven:roflol:
Ach, never change a winning team toch?:D.
 
haha als jij hard gaat op mast dan doe je dat:D ik wissel wel voortaan van compound en merk dat dat wel scheelt man.
 
Back
Naar boven