MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

2 kleine vragen:
Als ik vandaag (vrijdag 18-1-2019) een bestelling doe, wanneer heb ik het dan binnen?

Wanneer is de insalata Mediterranea weer op voorraad?
 
2 kleine vragen:
Als ik vandaag (vrijdag 18-1-2019) een bestelling doe, wanneer heb ik het dan binnen?

Wanneer is de insalata Mediterranea weer op voorraad?

Dan wordt het maandag verstuurd en heb je het op zn vroegst dinsdag.

https://musclemeat.nl/verzendproces

2de tabblad: Verzendmethodes voor Nederland:

Wij versturen uw bestelling alleen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag, zodat, i.v.m. het weekend de pakketten niet langer dan 48 uur onderweg zijn. In 97% van de gevallen komen de bestellingen binnen 24 uur aan, de overige 3% binnen twee dagen. Hierdoor vinden er geen problemen plaats.
 
Dan wordt het maandag verstuurd en heb je het op zn vroegst dinsdag.

https://musclemeat.nl/verzendproces

2de tabblad: Verzendmethodes voor Nederland:

Wij versturen uw bestelling alleen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag, zodat, i.v.m. het weekend de pakketten niet langer dan 48 uur onderweg zijn. In 97% van de gevallen komen de bestellingen binnen 24 uur aan, de overige 3% binnen twee dagen. Hierdoor vinden er geen problemen plaats.

Oke, duidelijk verhaal :thumbs:
 
Iemand is mij voor
 
Heeft iemand de;

- Ultimate Kipfilet Sticks 1KG (20x50gr) (kant-en-klaar)

Al gehad en mogelijk een review te geven? Wil ze mogelijk bijbestellen. Te vergelijken met een kipcorn achtig of..?
 
De entrecote was top! Die bestel ik nog eens mee!

Mooie foto, bedankt ! Ribeye is ook een aanraden wanneer je de entrecote top vond.


Ben erg benieuwd naar de nieuwe kipworsten, maar me vriesvak zit helemaal vol :(
Toch de woningbouw eens aanspreken of ze de schuurtjes eens normaal kunnen isoleren :mad::mad:

Next time :thumbs:

Zijn echt wel lekker ..(ik haal wel het velletje eraf)

Ah, die je heb ik nog niet gehoord :D maar waarom niet inderdaad. Bedankt voor de review.


Wanneer is de insalata Mediterranea weer op voorraad?

Datum is bij de fabriek helaas nog onbekend. Ik probeer er morgen even achter aan te bellen als ik er aan denk. Intussen kun je ook je email opgeven bij het product. Krijg je automatisch bericht wanneer het weer op voorraad springt.

Heeft iemand de;

- Ultimate Kipfilet Sticks 1KG (20x50gr) (kant-en-klaar)

Al gehad en mogelijk een review te geven? Wil ze mogelijk bijbestellen. Te vergelijken met een kipcorn achtig of..?

De kipsticks hebben de sales van de nugget ingehaald qua aantal kg per week, bij muscle meat in de pauze eet ook altijd iemand dit product. Ik gebruik het in combinatie met een dipsaus (light saus xxl). Je kunt het als kipcorn beschouwen met verbeterde macro's: dunnere panneerlaag, meer kipfilet en minder zout.

50077681_1779876042117570_4325141902270660608_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


VERNIEUWD: Ultimate KIPPENWORST-10% actie!
Mals, smakelijk, mooie prijs en goede voedingswaarden! Wij zijn trots op dit vernieuwde product . Bekijk het hier:
https://musclemeat.nl/ultimate-kippenworst
✅ Vernieuwde kruidenmix en nog malser.
✅ 78% minder vet, 45% minder kcal en meer eiwit.
✅ Kant-en-klaar voor de prijs die je normaal voor rauw betaald! Vanuit bevroren toestand opwarmen (magnetron / pan) en klaar.
 
Vorige bestelling nog niet op, maar dan kom ik ook niet zonder te zitten :D

Uw bestelnummer is: 000148443.
 
Ha Olivier,

Ik zie dat de XXL Nutrition protein milkshake wel in jullie assortiment zit, maar niet op voorraad. Komt alleen de pot bij jullie op voorraad of kunnen we ook de samples kopen, en zo ja wanneer?

Als het niet al te lang duurt wacht ik nog even met mijn bestelling :)
 
Ha Olivier,

Ik zie dat de XXL Nutrition protein milkshake wel in jullie assortiment zit, maar niet op voorraad. Komt alleen de pot bij jullie op voorraad of kunnen we ook de samples kopen, en zo ja wanneer?

Als het niet al te lang duurt wacht ik nog even met mijn bestelling :)

Dat is vreemd, we hebben hier 4 smaken liggen. Na verder kijken is het product stuk op de site. Programmeur is ermee bezig. Indien het te lang voor je duurt kan je ook even een ander product x aantal t.w.v. 40euro bestellen. Vervolgens zet je in de opmerking neerzetten dat dit protein whey milkshake dient te zijn en niet dat product wegens bug op site. Wij fixen het dan voor je tijdens het inpakken. Sorry voor het ongemak.
 
Voor het eerst besteld bji MuscleMeat, was even uitzoeken hoe het werkt met de vriespunten, maar het is nu duidelijk.

Ben benieuwd naar het pakketje :eating:
 
Heeft iemand de;

- Ultimate Kipfilet Sticks 1KG (20x50gr) (kant-en-klaar)

Al gehad en mogelijk een review te geven? Wil ze mogelijk bijbestellen. Te vergelijken met een kipcorn achtig of..?

Ziet er smakelijk uit, alleen
Heeft iemand de;

- Ultimate Kipfilet Sticks 1KG (20x50gr) (kant-en-klaar)

Al gehad en mogelijk een review te geven? Wil ze mogelijk bijbestellen. Te vergelijken met een kipcorn achtig of..?

Ik ga je het morgen vertellen. Besteld ondanks dat er best veel vet/kcal in zit. (niet negatief bedoeld trouwens :-)
 
Voor het eerst besteld bji MuscleMeat, was even uitzoeken hoe het werkt met de vriespunten, maar het is nu duidelijk.

Ben benieuwd naar het pakketje :eating:

Bedankt voor je eerste bestelling :meal: ! Ervaring leert dat alleen de eerste keer 'last' hebt van vriespunten. 2de bestellingen zijn altijd ruim daarboven, indien je net zo tevreden bent als de rest natuurlijk :D.

Ziet er smakelijk uit, alleen Ik ga je het morgen vertellen. Besteld ondanks dat er best veel vet/kcal in zit. (niet negatief bedoeld trouwens :-)

Het is relatief de voedingswaarde, zie de vergelijkingstabel :). Benieuwd naar je mening!

Nieuwe website
We zijn overgegaan naar Magento 2, beetje zelfde template als de vorige website. Echter voor de mobiele site is het nu ook echt een mobiele site. Ik heb niemand er nog over gehoord. Hoe bevalt de website op de mobiel? Iemand irritaties of tips? Of prima zo?
 
Heeft iemand de;

- Ultimate Kipfilet Sticks 1KG (20x50gr) (kant-en-klaar)

Al gehad en mogelijk een review te geven? Wil ze mogelijk bijbestellen. Te vergelijken met een kipcorn achtig of..?

Ze zijn goed te eten , even 1 ontdooit en krokant gemaakt in een contactgrill en gedipt met een gekruid kwark sausje. heb het meer gekocht als een klein cheat moment in mijn cut.

Ja ze lijken op hoe ik me de versgebakken kipcorn van vroeger herinner, alleen minder droog gelukkig.
 
Nieuwe website
We zijn overgegaan naar Magento 2, beetje zelfde template als de vorige website. Echter voor de mobiele site is het nu ook echt een mobiele site. Ik heb niemand er nog over gehoord. Hoe bevalt de website op de mobiel? Iemand irritaties of tips? Of prima zo?
Ik wist niet dat jullie over waren. Heb gisteren wel wat zitten kijken via mobiel. Vond t wel iets trager gaan allemaal maar dacht dat t gewoon aan mijn telefoon of internet verbinding lag. Verder eigenlijk geen opmerkingen. :)
 
Wij zijn ook benieuwd naar je reviews! :)


Het zijn voornamelijk diepvries groentes en lactosevrije pannekoekmix.
Ik heb het geluk dat er een vleesfabriek in de buurt zit, dus mijn vlees haal ik al een stuk goedkoper.
Ik kan al wel vertellen dat het pakket uitermate goed verpakt was, en netjes was geleverd bij het PostNL afhaalpunt.

Ik zal wel meer vertellen zodra ik wat van de spullen gegeten heb.
 
Back
Naar boven