AndroidHealthClinic

Tren/test

Bezoekers in dit topic

150mg test in een kuur is gewoon laag, helemaal voor een kuur waarin je bulkt. Daarnaast zijn er trouwens ook mensen die op test only geen gyno krijgen Maar op test tren wel. Feit dat tren veel androgener is dan bijvoorbeeld deca is geen garantie voor geen gyno


150mg/test is idd laag als je massa wil pakken,maar ik dacht door de test lager te houden minder kans op gyno...

Heb ook al gelezen dat er mensen zijn die enkel op tren kuren en beweren dat ze geen grotere dip hebben dan dat ze er test bij zetten.
 
1. Hoeft niet zeg enkel wat in de meeste kuurvoorstellen/Logs staat. Hoevaak zie je op dit forum mensen bulken op 150mg test Pw (+iets anders).

2. Dat ontken ik ook niet.

3. Low test high(er) tren kan ook gewoon gyno veroorzaken.


Dus de hoeveelheid test in de stack heeft niets te maken met het risico op gyno...
 
Dus de hoeveelheid test in de stack heeft niets te maken met het risico op gyno...
Niet per see, doorgaans is meer test wel meer kans op gyno (en imo ook meer gains)
 
Ok,duidelijk...
Bedankt
En de hoeveelheid tren opschroeven?
 
Eerste maal tren was het he? Denk is 300 zeker een mooie dosis.
 
Gaan de gains ook omhoog als je enkel de tren opschroeft,of moet je de test dan ook mee verhogen?..
 
Je gaat er zeker meer droger/ vasculairder (de tren 'look') van krijgen maar voor echte massa vindk tren toch inferieur tov testosteron.

Zie het zo:

Laag test/ hoger tren gaat de spiegel veel veranderen.

Hoger test/lager tren gaat de weegschaal sneller omhoog en kleren strakker zitten ipv spiegel
 
Vrijdag gaat mijn eerste dosis er in.
Ga op 250 test/300tren beginnen.
Heb ik weinig sides ga ik tren wat opvoeren...
We zien wel hoe het gaat.
 
Je gaat er zeker meer droger/ vasculairder (de tren 'look') van krijgen maar voor echte massa vindk tren toch inferieur tov testosteron.

Zie het zo:

Laag test/ hoger tren gaat de spiegel veel veranderen.

Hoger test/lager tren gaat de weegschaal sneller omhoog en kleren strakker zitten ipv spiegel

Deca geeft ook veel meer massa dan tren. Tren wordt een beetje over het paard getild.
 
Deca geeft ook veel meer massa dan tren. Tren wordt een beetje over het paard getild.
Ook al heb ik nog geen ervaring met deca, geloof ik best dat test/ deca superieur is tov test/tren als het aankomt op massas. Ik vond tren zelf wat tegenvallen voor massa. Qua look komt er uiteraard niets in de buurt
 
Ook al heb ik nog geen ervaring met deca, geloof ik best dat test/ deca superieur is tov test/tren als het aankomt op massas. Ik vond tren zelf wat tegenvallen voor massa. Qua look komt er uiteraard niets in de buurt

Qua look vind ik primo ook echt geweldig. Het is maar net wat je dan mooier vindt.
 
Vandaag 1ste gezet,ben dus van plan om donderdag en maandag te prikken.125 test en 150 tren gezet.alles gaat goed merk nergens iets van.Nu was ik aan het denken om ipv 2x per week tren/test te zetten om 1keer bvb maandag 250test en 150tren te zetten en de 2 de dag donderdag enkel 150 tren te zetten.dan hoef ik maar 1 keer te mengen.wat het gemakkelijkste/beste volgens jullie...
 
Ik denk dat verschillende forumleden dingeb nog even moeten gaan bestuderen, je kunt arimidex als nakuur gebruiken maar meestal word er inderdaad nolvadex of clomid gebruikt.
Kom op jongens!
 
Ik persoonlijk zou nolvadex gebruiken aangezien ik die uit de apotheek kan krijgen maar femara of arimidex kan ook
 
Ik denk dat verschillende forumleden dingeb nog even moeten gaan bestuderen, je kunt arimidex als nakuur gebruiken maar meestal word er inderdaad nolvadex of clomid gebruikt.
Kom op jongens!
Waarom een ai gebruiken als je test productie plat ligt?
 
Ik heb ze alle 2 liggen nu,geen probleem.hoe zit het met de halfveringstijd van die test mix.moet je dan de verschillende soorten het gemiddelde nemen?wil de test 1x per week volledige dosis zetten ipv 2x per week een halve.
 
Volgens mij is de samenstelling van de test mix identiek als de samenstelling van sus 250...1 korte ester,2 middel lange esters en 1 lange ester.
Dus 1x per week zetten is dan genoeg...
 
Ik ben nu 2 weken bezig.alles loopt goed, ik heb de tren wel verhoogd naar 360mg/week en merk voorlopig niks van de sides van tren.ga zo nog een week door en blijven de sides weg dan ga ik verhogen naar 400mg/week.voeding heb ik wel verlaagd omdat ik te snel vet bij kwam rond mijn buik.zit nu op onderhoud en ga dat eens een week aanhouden en kijken wat er veranderd,mijn eiwitten houd ik hoog maar mijn koolhydraten heb ik drastisch verlaagd.ik ga nu 2 keer per week hoog zitten in koolhydraten en voor de rest laag houden en kijken wat verschil het gaat geven...
 
Back
Naar boven