MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Als één of andere dwaas niet door 3 agenten met wapenstokken en pepperspray onder bedwang kan worden gehouden (volgens mij was er ook al een keer geschoten), met een bezemsteel op mijn auto staat te meppen en mijn portier probeert op en te rukken rijd ik gewoon weg, als hij dan voor mijn auto blijft staan is dat zijn probleem.
Als ik de kans zou krijgen zou ik wegrijden. In mijn beleving kan dat zodra hij zich naar de zijkant van de auto begeeft. Een dode pool kan maar zo jouw probleem worden.

Let wel dat een vuistslag dodelijk kan zijn of levenslange gevolgen kan hebben, dus je zou je eigenlijk nooit moeten hoeven inhouden bij zelfverdediging. In dit geval zat diegene in de auto misschien veilig(er) maar dan kun je nog wel gerechtvaardigd zijn anderen te willen beschermen door hem plat te rijden.
Sja...wattenstaafjes zijn natuurlijk ook dodelijk mits goed gebruikt :-)
De politie heeft het geweldsmonopolie, daar dienen ze uiterst voorzichtig mee om te gaan. Zelf zit ik niet te wachten op regelmatige berichten in de media dat politie weer iemand onterecht heeft neergeschoten. De paar keer dat ik heb geschoten (hahahaha dat was dan wel op luchtdruk) blijkt goed schieten ook een kunst. Voor je het weet schiet je naast. Dat kan dan de grond zijn, of een omstander, of een vitaal orgaan.
Waar trek je een grens, wat is proportioneel.

Een dagje later; agenten blijken in opleiding te zijn. (NOS) Verklaart wel iets, maar nog niet dat je als volwassen vent MET wapenknuppel wegrent voor iemand zonder wapen.
Het lijkt mij allemaal vrij beangstigend zo'n evenement, wellicht worden hier de mannen van de jongens gescheiden. Een omaatje helpen met oversteken lukt ons allemaal wel. Onbevreesd op een dronken/doorgesnoven raddraaier af is ander koek.


Anyway.....toen ik het filmpje zag was het eerste wat ik dacht "ritueel slachten en opvoeren aan de kippen". Maar....mijn eerste reactie zijn over het algemeen niet de verstandigste.
 
sjimmie ripson

kereltje gaat hier niet goed van afkomen,op facbook al serieuze bedreigingen tegen deze lafaards

50303856_389590518280979_5133375655555104768_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
sjimmie ripson

kereltje gaat hier niet goed van afkomen,op facbook al serieuze bedreigingen tegen deze lafaards

50303856_389590518280979_5133375655555104768_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
Is denk ik niet zijn echte adres. Maar ik hoop dat een paar grote dikke negers hem vinden en kei hard in zijn reeet neuken.
 
Straks is dit het adres van die jongen die ze in elkaar geslagen hebben...
Ja of een andere onschuldige gepeste blanke jongen...… Maar helaas zijn heel veel mensen stompzinnig genoeg om wel aan te nemen dat het het adres van die neger is... aargh….. Lijkt me een gevalletje smaad en laster...………… En een ernstige ook.. Want uiteraard wil heel Nederland zelf dat joch wel een paar ferme tikken geven alvorens hem op een eilandje in de Beringzee te zetten.
 
Ach laat ze ze hebben een moeilijke jeugd, zo hebben we allemaal wel eens als groepje iemand gekopschopt toen we nog kwajongens waren.
Ik niet hoor, maar ik zat ook niet op het IVBO. Hopelijk krijgt hij gewoon een ernstig fietsongeluk.
 
Wat een laffe kankerlijers.


Soms moet je gewoon snel kunnen rennen helaas dat hij wat dik was.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ze hebben niet snel de neiging om iemand uit te kiezen die hen aankan. :thinking:
 
Back
Naar boven