MuscleMeat

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Nice! Mooi beeld materiaal ook.. tof gemonteerd ook.

Blijf zo doorgaan man! Je bent voor mij altijd nog een motivatie om door te blijven pushen om mijn streef fysiek te behalen. Hoop er rond de zomer zo bij staan als jij nu.
Moet makkelijk lukken hoor! Hoeveel bedraagd je vet% nu? Deze zomer gaan we voor shredded hé. Onder die 10%, moet toch lukken!

Ik ga proberen mooi uitleggen stap per stap hoe we dat gaan bereiken.
 
Ben benieuwd! Ik zit op zn 13/15% schat ik op 77 kg
 
Haha lekker sigaartje erbij. Goede video weer!

Alvast fijne dagen en succes met sporten en het bedrijf in 2019 :D
 
Haha lekker sigaartje erbij. Goede video weer!

Alvast fijne dagen en succes met sporten en het bedrijf in 2019 :D
bedankt, jij ook veel succes hé in alles wat je wenst!
 
gelukkig nieuwjaar iedereen!!
 
Hier zijn we eindelijk opnieuw terug met een video! Klaar om er eens goed tegenaan te gaan!
 
Fuck, was vandaag net begonnen met trainen, na 2 minuten cardio begon gewoon heel mijn lichaam te trillen! En zweet brak me enorm uit! Het is nochtans enorm koud buiten. Eerste keer dat ik dit zo heb!
 
Fuck, was vandaag net begonnen met trainen, na 2 minuten cardio begon gewoon heel mijn lichaam te trillen! En zweet brak me enorm uit! Het is nochtans enorm koud buiten. Eerste keer dat ik dit zo heb!
Zodan....da's naar.
Meteen gestopt, of gewoon door geknald?

Misschien een griepje?
 
Zodan....da's naar.
Meteen gestopt, of gewoon door geknald?

Misschien een griepje?
Was echt raar! Doorknallen zat er niet meteen ln. Morgen gewoon dubbel trainen denk ik. Ik zou zeggen een calorie tekort maar dat kan niet echt.. want ik had pas gegeten.

Had nochtans zin in deze workout!
 
pffff zou morgen wel een beetje uitkijken dan morgen. (nouja...ik ben van de voorzichtige)

Vroeg naar bed mannetje...da's goed voor je
 
pffff zou morgen wel een beetje uitkijken dan morgen. (nouja...ik ben van de voorzichtige)

Vroeg naar bed mannetje...da's goed voor je
Geslapen als een steen!
 
Goede trainingen weer, ik heb gelukkig ook de weg weer gevonden naar de sportschool!

Binnenkort de 150 kilo benchpress? Good luck :)
 
Goede trainingen weer, ik heb gelukkig ook de weg weer gevonden naar de sportschool!

Binnenkort de 150 kilo benchpress? Good luck :)
Leuk om te horen! Het is inderdaad in dit koude donkere weer niet ideaal om telkens opnieuw de motivatie te vinden om te trainen. Maar voor we het beseffen is het al terug zomer! :D
 
Ik weet niet als hier iemand iets aan heeft? Maar ben van plan wat meer videos zoals deze te maken. (Een beetje tips delen)
 
Begrijp ik dit goed, je raad aan om continue op 90/95% te trainen?
 
Misschien was ik inderdaad niet helemaal duidelijk.(Camelus )

Voor de bulk zat mijn benchpress 1 rep max op ong 130kg, heb zelf een filmpje waar ik hem niet omhoog krijg.. op dat moment trainde ik voornamelijk met 100-110kg maximum. Ik deed 3-4 setjes van telkens 10-12reps met 100 en 6-8reps met 110kg.

Veel voorruitgang maken deed ik niet.. af en toe kon ik misschien wel 1rep meer dan maar dat was alles.

Ik ondervind wel als ik ipv lange setjes met 100kg doe, setjes van 120kg max 4-5reps veel sneller voorruitgang boek. En dan voelt die 130kg niet zo zwaar aan. Dus ondertussen ligt mijn 1 rep max op 135kg maar ik voel wel dat ik snel sterker word! Dus reken ik mijn 1rep max momenteel op 140kg.

Daarom train ik nu vooral met 125-130kg zodat mijn lichaam opnieuw gewend word aan dat gewicht. Dan voelt die 140kg minder zwaar aan. Ik hoop dat dit ergens klopt wat ik probeer uit te leggen, het is allesinds wat ik ondervind..

Maar inderdaad je hoeft niet telkens die korte reps te doen, varriatie in reps en sets is zeker hééél belangrijk. Maar die hoge reps (8-12) ga ik pas binnen een maand terug toepassen als ik begin met cutten.
 
op een bepaald punt kom je ook niet meer verder met linear verhogen, dus dat snap ik wel.

heb je wel eens een bestaand schema uitgeprobeerd, zo ja, welke?
 
Back
Naar boven