MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Hotel afters zijn wel goat tho.
 
Pfff :gek:

Ik heb net ook even gekeken, maar denk dat wij die overslaan? Gaat me echt veel te ver, die zaterdag kost het rond de 400-500 :roflol:

Er zijn wel hotels in de buurt voor de helft, maar dan nog zouden we dat moeten delen. Of een BoB zien te vinden :engel: wovano ScumbagAnnie hoxyz Zeenius

Misschien is dat ene hostel wel iets, als je dan met 6 op 1 kamer ligt is het prima.. Onder voorbehoud dat iedereen gewoon lekker gaat slapen :roflol:
 
Er zijn wel hotels in de buurt voor de helft, maar dan nog zouden we dat moeten delen. Of een BoB zien te vinden :engel: wovano ScumbagAnnie hoxyz Zeenius

Misschien is dat ene hostel wel iets, als je dan met 6 op 1 kamer ligt is het prima.. Onder voorbehoud dat iedereen gewoon lekker gaat slapen :roflol:
Over welk feest gaat het nu? Want ik ga iig geen awakenings.
 
:roflol: Easter Awake idd ;)
 
fa0dd6832be571485cdd162ee325c4bf.png

Dit staat er op mijn lijstje so far, wellicht nog Defqon zaterdag en Into the woods vrijdag.
 
Geen awakenings festival in juni?!?!
 
Ik zie alleen Soenda qua techno. Im dissapoint
 
Op facebook zeggen ze dat wij vrijdag gaan... Die hebben we iig aangevinkt in de kalender xD

Moeten we niet te laat hotel regelen.. :O

kan ik bij jou en punani in hotel kamer slapen
 
Toffler is dan ook.. Keuzes keuzes.. Kun je zolang wachten dan om HillR weer te zien? :eek:
eigenlijk niet... :o maar een week na awake is koningsdag en dan hebben we al plannen :( en ik houd het op max 1 feestje per maand en de rest is eigenlijk al gevuld zoals je ziet bij hoxyz z'n schema :o
 
Awake laten schieten voor SuperSized, je zou je moeten schamen! :mad:
 
Awake valt tegelijk met Defqon volgens mij. En mijn voorkeur gaat toch uit naar hardcore. Techno is gewoon een excuus om drugs te abusen :rolleyes:

Waarom heb je überhaupt een excuus nodig eigenlijk?
 
eigenlijk niet... :o maar een week na awake is koningsdag en dan hebben we al plannen :( en ik houd het op max 1 feestje per maand en de rest is eigenlijk al gevuld zoals je ziet bij hoxyz z'n schema :o

Moeilijk altijd he.... wij moeten er nog eens voor gaan zitten welke feestjes we nou gaan doen.
Wij willen wel wat awake's meepakken, maar is altijd zo duur vanwege de hotels, dus als we die doen wordt het automatisch minder feestjes..

Awake valt tegelijk met Defqon volgens mij. En mijn voorkeur gaat toch uit naar hardcore. Techno is gewoon een excuus om drugs te abusen :rolleyes:

:roflol:

Waarom heb je überhaupt een excuus nodig eigenlijk?

Misschien een goede tip :eyebrow:

Luchtbed opengescheurd tegen de ochtend

hahaha... zal hard liggen dan.
 
je bedoeld zal hard aan toe gaan dan.
 
Back
Naar boven