XXL Nutrition

Advies over mijn voedschema

Bezoekers in dit topic

Dutch2Much

Novice
Lid geworden
12 jul 2015
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
86kg
Hi allen,

Heb na een tijdje veel eten wat gewicht aangezet. Ik wilde graag naar de 82 ~ 85 kg toe na de cut. Ook onder de 10% bodyfat zou ik graag weer willen. Ben van plan dit schema 12 weken aan te houden.
Stats:
Ik schat mijzelf nu ruim genomen wel. Op 20% Body fat.
Leeftijd: 28
Lengte : 183CM
Huidige gewicht: 87KG
Train 5x per week.
Bij deze training doe ik 5x interval training van een 15 min na-afloop van de training.

Supplementen die niet vermeld staan in het schema:
Pre-Kosso (pre-workout) 1 dosering
Aanvullende creatine monohydraat post workout doe ik extra 3 gram
essential amino stack merk XXL tijdens het trainen 1 scoop.
*Ook komt er nog wat olijfolie bij voor het bereiden van de kip en groente!*

1236c9a5f5.png


Hoor graag van jullie en de op/aanmerkingen over het voedingsschema.
 
Laatst bewerkt:
Bcaa kan je al laten vallen. Zonde van je geld.
 
Iets meer vetten mag ook wel
 
Naar mijn mening vetten iets te laag, zou daar een gram of 20 aan toevoegen. Verder vind ik je kcal als startpunt ook vrij laag. Daarnaast zou ik je macro’s wat beter over de dag verdelen; je krijgt nu bijvoorbeeld tussen je ontbijt en preworkout maaltijd maar zo’n 25gram eiwit binnen, terwijl je andere maaltijden stuk voor stuk een veelvoud daarvan bevatten.
BCAA’s zijn zoals gezegd overbodig (werken mogelijk zelfs tegendraads), EAA’s zijn een goed alternatief als intraworkout product.
 
Wat is je onderhoud? Want dit lijkt me wel in en keer wat laag met je trainigsfrequentie.

Reken je ook bereidingsvet van je kip mee?

Ik zou in de avond je 15 gr eiwit laten vervallen (je hebt al zat eiwitten) en wat meer noten pakken zodat je vetten wat hoger komen.
 
Snelle reacties,

johnyjordaan Ik maakte een foutje, excuses, Ik gebruik de Ea stack van XXL.
Sterling johnyjordaan wat raad je aan betreft de aantal eiwitten ik kan mijn whey naar beneden halen.
marina1975 Nee het bereidingsvet komt hier nog boven op. Helemaal vergeten bedankt!
Duidelijk advies ook bedankt. Zal dit doen!

Met het bereidingsvet zal je wel aan je vetten komen denk ik. Anders zijn een 30 gr noten ook nog een mogelijkheid.
In de avond kan je wel wat eiwitten schrappen.
 
Vind persoonlijk je eiwitten niet perse te hoog voor in een cut. Zou qua hoeveelheid niets veranderen, enkel de verdeling over de dag.
 
Back
Naar boven