AndroidHealthClinic

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Bezoekers in dit topic

Filmpje van deadlift, iemand op of aanmerkingen?

 

Bijlagen

  • 20190206_133711_1.mp4
    19,5 MB · Weergaven: 666
Deadlifts op Nike Airmax is een big nono. Je hebt een stevige platte zool nodig. Verder moet de barbell dichter tegen je lichaam aan schuren en moet je de barbell weer neerleggen op de grond, anders is het een romanian deadlift.
 
Deadlifts op Nike Airmax is een big nono. Je hebt een stevige platte zool nodig. Verder moet de barbell dichter tegen je lichaam aan schuren en moet je de barbell weer neerleggen op de grond, anders is het een romanian deadlift.

Het was ook bedoeld als een rom deadlift :p, bedankt voor de feedback!
 
Lekker bezig! Ga zo door
 
Morning weight : 65 :o

Pushdag 2, week 2:

Standing military press:
4x5 (45kg)
1x 8 (45kg)

Benchpress:
1x8 (60kg)
1x9 (60kg)
1x10 (60kg)

Incline benchpress in smith machine:
1x 12 (22.5kg)
2x 11 (22.5kg)

Vraagje: hoe loggen mensen dit? Doen ze totaalgewicht van de bench of gewicht per kant?

Rope pushdown:
3x 12 (19.3 kg)

Superset met:

Dumbell side raise:
3x 20 (8kg)

Overhead triceps rope ext:
3x 12 (17kg)

Superset met:

Dumbell side raise:
3x 15 (9kg)

Cable abbs rope crunch:
3x 15 (35.2kg)

Crosstrainer (300cals)

Wel tevreden, was wel gehaast omdat ik maar 1 uur en 10 mins had om te trainen. Gewicht weer iets gestegen en voel me goed. Dikke prima dus.

Vanavond weer lekker maaltje gemaakt ; Zaans slotje met pompoen en wokmix. Dat zaans slotje = biefstuk met kruidenkaas van de AH echt een aanradert!!

Morgen laatste legday en zondag rust :rolleyes:

20190215_174620.jpg
 
Lekker hè pompoen :D

In Smith gewoon totaal gewicht. :)
 
Lekker hè pompoen :D

In Smith gewoon totaal gewicht. :)

Oke, aangezien smithmachine bar geen gewicht bevat twijfelde ik. Bij bench totaal gewicht is logisch..

En ja heerlijk pompoen. Ben ermee aan het experimenteren. Airfryer lukt nu krokant van buiten en zacht van binnen, in de oven worden ze wat zachter.
 
Zie het nu pas maar waarom incline bench in de smith?
 
Zie het nu pas maar waarom incline bench in de smith?

Meerdere redenen eigenlijk:
1. Ik volg nu klakkeloos dat schema van reddit, en die gaf de keuzr op incl bench (normaal) of in smithmachine.

2. Ik doe op pushday 1 incl met dumbells en pak al gewone bench dus dacht afwisseling?

3. Fijne oefening

4. We hebben maar 1 bench in de gym en wil niet dat bankje voor 20 mins bezet houden (we zijn een kleine dorpsportschool) we houden beetje rekening met elk ander.
 
Morning weight: 64.5

Legday 2, week 2;

Squat
1x 8 (50kg)
1x 5 (60kg)
1x 6 (60kg)

Romanian deadlift
3x 12 (75kg)

Leg press
3x 12 (73kg)

Leg curl
3x 10 (52kg)

Calf ext
5x 12 (100kg)

Crosstrainer ; 4 minuten :o....

Wat een teffus training zeg.. echt 0 energie vandaag. Baal enorm! Squat wel 10kg kunnen verhogen ten opzichte van week 1, en deadlift 5kg omhoog.

Buik heb ik geskipt omdat geen zin.. en de crosstrainert maar liefst 4 minuten vol weten te houden :(

Morgen eigenlijk rustdag, maar ga denk ik wel naar de sportschool voor een kleine cardio sessie en buik om vandaag enigszins goed te maken :mad::mad::mad:

Volgende week ga ik op vakantie (weekie snowboarden) dus zitten max 4 trainingen in deze week. Denk dat ik ppl + 1 dag fullbody pak.

Tijdens de wintersport week ga ik niet in mijn eten letten.. ik hooo minimaal de 65kg te behouden. Zal wel goedkomen met al die schnitzels en kaiserschmarren :rolleyes::p

Vanavond op het menu: pompoenlasagna

Cal target of the day; 2500

Wie weet tot morgen?
 
Jammer van je training die wat minder was, je bent tenminste geweest! De aanhouder wint.
 
Kon het toch niet laten :o.

Op mijn rustdag toch naar de sportschool gegaan. Heb mijn buik extra aangepakt om gisteren een beetje goed te maken. Ook nog ff op de loopband gestaan +- 400cals.

Morning weight; 63.5

Gisteren niet de 2500 aangetikt omdat we vanaf 19:00 tot 23:00 zonder stroom zaten.. stroomstoring in de wijk waardoor alles in de soep liep zegmaar :headbang:

Vandaag wel gewoon de 2500 weer halen! Zoals eerder vermeld ga ik een week snowboarden dus de aankomende week wordt zowel qua training als voeding ff aankloten.

Over voeding gesproken, avondeten staat klaar!

20190217_175722.jpg
 
Ik snap nog steeds niet dat je zo laag zit en enorme shitload aan cardio doet.
 
4 min cardio ... zonde van je tijd .. en die pompoen tjaa ... vond je het echt lekker .. zitten ook amper calorieen in.
 
echte bulkmaaltijden zijn minimaal 100 gram rijst/pasta met 2 ons zalm en olijfolie/kokosolie en daarbij nog evt een toetje of een shake om het weg te spoelen.
 
Jullie hebben zeker een punt.. ik ben een van die zeldzame idioten die cardio oprecht lekker / niet erg vindt, echter staat het wel in conclaaf met mijn bulk..

Gewicht schommelt nog aardig sinds 2500cals inname, kracht gaat wel omhoog. Na mijn wintersport vakantie ben ik van plan de cardio eruit te gooien en of minimaliseren en de calorieen naar 2700 te schroeven. Even kijken met welk gewicht ik terugkom uit oostenrijk. Ik verwacht op vakantie namelijk wel wat aan te komen.

En de pompoen vindt ik oprecht lekker. Ik hou van grotere maaltijden en werken met veel groentes/ volume voer doe ik liever dan een klein bolletje rijst. Zolang ik de 2500 maar haal toch? Thanks voor de reacties overig!
 
Zou of of doen en niet cardio en naar 2700 gaan. Gewoon cardio blijven doen en 2750 gaan
 
Back
Naar boven