XXL Nutrition

T5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

max meuwissen

Novice
Lid geworden
19 feb 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
21%
Hallo ik word binnenkort 15 jaar,
En ik heb een vraagje over de T5 pillen.
Ik gebruik ze nu namelijk 3 dagen maar wat zijn de nadelen en de voordelen ervan?
Graag me laten weten.
 
Is dat een grapje of meen je dat
 
Fijn dankjewel mijn vraag was de nadelen en wat het met je lichaam doet weet je dat toevallig?
 
Waarom gebruik je het?
 
Fijn dankjewel mijn vraag was de nadelen en wat het met je lichaam doet weet je dat toevallig?
Voor jou waarschijnlijk dat jij dat kleine hartje naar de tyfus pompt of een hersenbloeding of whatever. Voordeel dat jij denkt dat je kan vliegen.
 
Ja mijn hart pompt gewoon normaal 140/150 als ik ben aan het fitnissen word alleen er duizelig van en heb geen honger.
 
Dat doe je met voeding.... 500 kcal onder onderhoud eten...
 
Marina kan ik dan wel eventueel creatine gebruiken voor mijn spieren uit te zetten?
 
Dat doe je met voeding.... 500 kcal onder onderhoud eten...

Hij is 14 en weegt 70kg, is dit dan zijn definitie van een summerbody?
skinny-guy.jpeg
 
Ik zal je als tip geven om nooit onder je volledige naam te posten op een online forum of iets dergelijks, vooral dingen zoals dit niet :p verder alle supplementen links laten liggen en eerst focussen op training en voeding.
 
Steks zo mager ben ik niet en zo weinig spiermassa heb ik ook niet 70 kilo op 14 jarige leeftijd is best normaal dus...
 
Dus hoef je ook geen T5 nemen, ga gewoon lekker sporten gezond eten.
 
Oke dankjewel voor jullie info.
 
Wat doet dit bij supplementen? Verplaatst en waarschuwing omdat veel te jong, kom over een jaar of 6 maar eens terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven