AndroidHealthClinic

Valandinz - Average to Savage 2.0

Bezoekers in dit topic

NXKCr41.jpg

Gelukkig past dit in de cut goed in de macro's, lekker ook met dit weer, ghehe.
Ik ben een gelukkig mens.

Verder een update over 't persoonlijke leven. Mijn manager is momenteel op vakantie, zodra die terugkomt een gesprek over mijn promotie.
Als dat doorgaat, wat wel aannemelijk is, ga ik net als wovano en ScumbagAnnie kijken of ik coaching kan krijgen onder SamenSTERK (Jeffrey Latour).
Hoewel je in theorie alles zelf kan doen, is het toch fijn om op dat gebied wat ontzorgt te worden. Gewoon focussen op eten en trainen ;)

Verder m'n cameracollectie uitgebreid met een 24-70 F/2.8, dus helemaal klaar voor het festivalseizoen.
 
Laatst bewerkt:
wat een leuke kittehhhhhh. :heart::heart:
Is echt een schatjeuu.

Morgen gaat er weer een bestelling bij Musclemeat uit. Probeer een beetje cut-friendly dingen te scoren.
Iemand nog toevoegingen die het erg goed zullen doen? (Zal dit ook ff in 't musclemeat topic plaatsen)
Wil wel weer wat nieuwe dingen proberen ;)

Musclemeat
-Kipfiletblokjes (Piri piri, thai, toscaans), ultimate kipfiletschnitzel, ultimate kipfiletnuggets
-Zalmgehakt/Zalmworst
-Falafel
-Proteine ijs? Iemand hier ervaring mee? Is net zo duur als beyers delight e.d. bij de supermarkt.
-Beef meat balls
-Protein Pizza
-Runderkogelbiefstuk
-Zoete aardappel patat
-Groenterijst
-Wat protein snacks om de vreetkick af en toe wat te pleasen
-Light sauce
 
Broccolipuree is echt tha bomb van MuscleMeat:eyebrow:
 
Die groentenpurees zijn volgens mij zeer cut-friendly. En lees op dit forum niets dan goeds hierover. Goede voedingswaarde én goed van smaak dus
 
Die groentenpurees zijn volgens mij zeer cut-friendly. En lees op dit forum niets dan goeds hierover. Goede voedingswaarde én goed van smaak dus
Dit dus. Is echt top! :D En voor mijn cut(kut)periode heb ik mini bakjes, waarbij het eigenlijk net niet supergoed past om hele stronken broccoli erin te pleuren. :p
 
Geen groentepurees geworden helaas. Geen ruimte meer over :(

Het is geworden;

Eiwit (5 samples om even te kijken of ik die vaker ga bestellen)
Sample Angus Burger
Sample Low Fat Hamburger (Jalepeno)
Sample gemarineerde runderkogelbiefstuk Argentina Fire
Sample gemarineerde runderkogelbiefstuk indonesian pure
Sample gemarineerde runderkogelbiefstukken fuego peru
Runderkogelbiefstuk (Angus)
Kipfiletblokjes Toscaans
Kipfiletblokjes piri piri (2x)
Beef meat-balls peppered
Zalmgehakt

Carbs
Groenterijst - Green Wave Mix
Groenterijst - Sweet Life Mix
Groenterijst - Power
Zoete Aardappel Friet
Falafel

Lekker
Delicious Crunchy Protein Bars
Delicious Crackers
Delicious protein spread

Saus
Light Saus - Hot Samurai
Light Saus - Tasty Burger Sauce
Light Sauce - Teriyaki (wovano zei dat ie goed was)
Light Sauce - Mayo Zero

Als iemand wilt weten hoe iets bevalt, let me know.
 
Die friet is erg lekker:heart: 10/10 imo
Hebben ze soms ook bij de Aldi, van Ardo maar kleinere zak.

Goed om te weten!
De zoete aardappelpartjes moest ik op een gegeven moment van kokhalzen. Terwijl ik ze max 1x pw at. Dus die laat ik voorlopig even achterwege.
 
Die angus burger is echt heerlijk. Eet graag 2 stuks. Hnnggg. Wel benieuwd naar de falafel
 
Goed om te weten!
De zoete aardappelpartjes moest ik op een gegeven moment van kokhalzen. Terwijl ik ze max 1x pw at. Dus die laat ik voorlopig even achterwege.
Aardappelpartjes vond ik wel redelijk. Zou ze een 7/10 geven. Alleen lastig om echt 'goed' te krijgen.
De zoete aardappel patat zou ik een 9/10 geven. Ben eigenlijk geen grote fan van zoete aardappel maar vind ze in deze patat vorm érg lekker.
Als je ze neemt wel een beetje spelen met de bereidingstijd. 12-20 minuten op 180c in de oven vanuit bevoren toestand, hangt af je smaak.

Die angus burger is echt heerlijk. Eet graag 2 stuks. Hnnggg. Wel benieuwd naar de falafel
Ben erg benieuwd! Heb ook de tasty burger sauce dus hoop dat ik een beetje de Big Tasty van McDonalds kan nabouwen.

Falafel staat morgen op het menu met de runderkogelbiefstuk :)
Ik laat 't weten!
 
Ook wel benieuwd naar jouw review vh het zalmgehakt, aangezien hier uiteenlopende meningen over bestaan.
Ook benieuwd naar de verschillende soorten groenterijst
 
Ook wel benieuwd naar jouw review vh het zalmgehakt, aangezien hier uiteenlopende meningen over bestaan.
Ook benieuwd naar de verschillende soorten groenterijst
Zalmgehakt heb ik ook al eerder gehad. Gemengd in een wrap en een keer als zalmpasta.
Beide keren beviel 't geweldig. Ook een grote aanrader.
 
Bovenste abs beginnen erg goed door te komen.
Benen tonen meer definitie en m'n zwembandjes verdwijnen erg snel.

Dag 0: 83 kg @ 92 cm waist
Dag 3: 80,7 KG @ 86 cm waist
Dag 6: 79,8 KG @ 83 cm waist
Dag 11: 79,0 kg @ 81 cm waist

Vetmeting navy seal 20-2-2019: (Tov 15-2-2019)
Gewicht: 80 -> 79 (Moest afronden)
Waist (At navel): 83 cm -> 81 cm
Neck: 37 cm -> 37 cm
Body fat percentage: 15% -> 13%

Jackson/Pollock 4 Caliper Method 20-2-2019 (Tov 15-2-2019)
Abdominal: 17 -> 16
Thigh: 12 -> 10
Tricep: 6 -> 5
Suprailiac: 20 -> 18
Body fat percentage: 13%

Het is echt gigantisch frustrerend. De progressie kan niet.
Ik heb het elke keer echt meerdere keren opnieuw gemeten, exact dezelfde punten.
Nog geen kracht verloren. Ook als ik de VVM van alle berekeningen naast elkaar leg is het gewoon identiek;
t82VrZN.png


(Ik ga er wel van uit dat m'n werkelijke vetpercentage wat hoger ligt.
Je blijft bij vetmetingen wat speling houden.
Maar zolang dezelfde punten vastgehouden worden heb je wel een accuraat beeld van progressie t.o.v. vorige metingen.)

Mjah. Zolang ik geen kracht verlies gewoon zo doorgaan I guess.
Nog 19 dagen to go en dan ben ik mentaal ook wel op met zo'n groot calorietekort.

Aan de andere kant, wel leuk om te zien.
Ik ben nu ongeveer net zo droog op 79kg als dat ik vorig jaar op 72 kilo was.
Dus lijkt erop alsof ik van 72->83 kilo maar ~3 kilo vet heb meegenomen.
(Heb ook al die tijd maar gebulked op 2650-2700 kcal en de laatste maand van de bulk 3000 kcal)
 
Laatst bewerkt:
Gaat erg lekker hier zie ik. Respect ook voor je cut en de snelheid waarmee je het doet :thumbs:
 
Ben wel in voor een recensie van zoete aardappel friet & falafel

w9yE99Uh.jpg

Ik vind de falafel in ieder geval erg lekker. Wel een unieke smaak dus is wel iets wat je chill vind of niet chill vind.
Zou het zelf een 8.5/10 geven, dus wel echt erg lekker. (Die steak was trouwens nog lekkerder, hnghghghgh)
 
Back
Naar boven