AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sorry, vergat mijn addblocker uit te zetten...

    Addblocker uit of andere browser gebruiken helpt inderdaad. Welke browser en addblocker gebruikte je? Dan kunnen we daar even mee testen en fixen hier.
     
    The Dutch Giant ter info, typo op de website (openingspagina): "verbetert recept". Mss best even snel aanpassen? :)
     
    Laatst bewerkt:
    The Dutch Giant ter info, major typo op de website (openingspagina): "verbetert recept". Mss best even snel aanpassen? :)

    Denk dat mijn designer het als werkwoord zag i.pv. bv. naamwoord en mij viel het niet op, oeps. Bedankt voor melden, morgen nieuwe banner erop!
     
    The Dutch Giant

    #000153385

    Kan er bij deze bestelling nog een pot creatine bij?

    Hoe kan ik dat het beste doen mbt afrekenen/ bijvoegen?


    Ja dat kan. Ik stuur je vanavond een betaal link per mail. Als je die voor morgen 15:00 betaald komt het goed.
     
    The Dutch Giant Dat gekruid kipgehakt is echt super lekker

    :thumbs: top. Toevallig gisteren zelf nog gegeten.

    Dan wacht ik even af...

    Ik zie dat je inmiddels betaald hebt, het zit erbij!

    VERNIEUWD: ZalmWorst en ZalmBurger (ready-to-eat)

    51348041_1818646948240479_7487845215047254016_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-ams3-1.jpg

    ➡️ https://musclemeat.nl/diepvries/vis
    Introductie actie met -10% op de heerlijke zalmburger -en gegrilde worst.
    ✅Heerlijke smaak, niet droog, unieke kruiding.
    ✅Ready-to-eat, koud eten of alleen opwarmen.
    ✅Maar liefst 90% zalm voor een scherpe prijs.
    ✅Maar liefst 20.7% eiwit en rijk aan omega-3.
    ✅Laag suiker en zoutgehalte.
     
    Wanneer verwachten jullie de nieuwe producten eigenlijk; deze maand nog?
     
    Wanneer verwachten jullie de nieuwe producten eigenlijk; deze maand nog?

    De falafel is net online gekomen: https://musclemeat.nl/falafel-1kg . Twee andere producten van ardo moeten we nog tijdje op wachten: groente friet en veggie tots (broccoli groente sticks) Zijn in het buitenland al actief, maar moeten nog naar NL komen. Datum onbekend.
     
    :haar:

    Zie net dat de roasted kipfiletreepjes niet op voorraad zijn, enig idee wanneer deze weer beschikbaar zijn?
     
    :haar:

    Zie net dat de roasted kipfiletreepjes niet op voorraad zijn, enig idee wanneer deze weer beschikbaar zijn?

    Vandaag om 16:00 weer online!
     
    Op de website staan bij de green curry en de piri piri blokjes de reviews nog van de gestoomde blokjes. Dit kan ook een vertekend beeld geven.
    De voedingswaardes van de geroosterde chili paprika zijn ook net anders dan toentertijd de gestoomde varianten.
    Wordt de website op gebied van de reviews (oude misschien markeren dat het over de andere variant gaat?) en voedingswaardes nog geupdate?

    Goede tips! Hoop van het weekend hier even naar te kunnen kijken, misschien morgen al. Voedingswaarde vrijwel identiek aan roasted paprika chili. Hele proces is het hetzelfde, allleen kruiding anders.
    Heb je hier al naar gekeken?
    Ben met een (cut) schema voor iemand bezig die ze er graag inwilde... dus vandaar benieuwd naar de voedingswaarde :o
     
    Heb je hier al naar gekeken?
    Ben met een (cut) schema voor iemand bezig die ze er graag inwilde... dus vandaar benieuwd naar de voedingswaarde :o

    Lab testen vanochtend binnen gehad. Mooie waarden! Bv heeft green curry 24.6% eiwit en twee smaken minder dan 1% zout. Voedingswaarden op de site zijn geupdate, copy pasted van de lab testen.
     
    De falafel is net online gekomen: https://musclemeat.nl/falafel-1kg . Twee andere producten van ardo moeten we nog tijdje op wachten: groente friet en veggie tots (broccoli groente sticks) Zijn in het buitenland al actief, maar moeten nog naar NL komen. Datum onbekend.

    Nice. Falafel ga ik morgen bestellen :)
     
    Morgen gaat er dus weer een bestelling bij Musclemeat uit. Probeer een beetje cut-friendly dingen te scoren.
    Iemand nog toevoegingen die het goed zullen doen? Wil wel weer wat nieuwe dingen proberen ;)

    Musclemeat
    -Kipfiletblokjes (Piri piri, thai, toscaans), ultimate kipfiletschnitzel, ultimate kipfiletnuggets
    -Zalmgehakt/Zalmworst
    -Falafel
    -Proteine ijs? Iemand hier ervaring mee? Is net zo duur als beyers delight e.d. bij de supermarkt.
    -Beef meat balls
    -Protein Pizza
    -Runderkogelbiefstuk
    -Zoete aardappel patat
    -Groenterijst
    -Wat protein snacks om de vreetkick af en toe wat te pleasen
    -Light sauce
     
    Wat bedoel je hier mee?
    Voornamelijk dingen die goed te combineren zijn in maaltijden met veel volume. (En relatief weinig kcal)
    Al kan je 90% van wat op musclemeat staat daar wel mee gebruiken dus kan je het net zo goed vergeten ja.
     
    Back
    Naar boven