Fitness Seller

Milos Sarcev' competitielogboek

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.408
Waardering
7.949
Lengte
1m79
Massa
104kg
voor de mensen die misschien geen instagram hebben of Milos niet volgen; hij post af en wel nog eens interessante dingen.

Milos, bekend in het bb'ing milieu om zijn insulineprotocols, poste onlangs wat stukjes uit zijn logboek toen hij nog wedstrijden draaide. Misschien dat sommigen dit interessant vinden.

Ik zie EPO, verschillende diuretica, igf 1 en zelf GHB staan:emo:

image.png


image.png


image.png


image.png


image.png


image.png


image.png


image.png


image.png


image.png
 
waslijst
 
Bizar wat zo iemand allemaal naar binnen werkt qua 'medicijnen'. Is gewoon een wandelende apotheek :')
 
Als ik hem vroeg naar de ghb zei hij dat het niet misbruikt werd (uhu) en dat hij het nog steeds zou aanraden:o

Als ik wat blader heb ik het idee dat er niet altijd een 'systeem' in zit er wss enkel afgegaan wordt op de spiegel en op basis daarvan wat middeltjes genomen worden
 
Mooi dat lui ook zeggen:

Die pro’s hebben zoveel aanleg, die gebruiken niet veel.

Max gram test met 4-6 IU hgh lol
 
Mooi dat lui ook zeggen:

Die pro’s hebben zoveel aanleg, die gebruiken niet veel.

Max gram test met 4-6 IU hgh lol
Sasan heirati claimde 500 test 200 mast:o
 
Als ik hem vroeg naar de ghb zei hij dat het niet misbruikt werd (uhu) en dat hij het nog steeds zou aanraden:o

Als ik wat blader heb ik het idee dat er niet altijd een 'systeem' in zit er wss enkel afgegaan wordt op de spiegel en op basis daarvan wat middeltjes genomen worden
Dat idee had ik ook.. ook rare doseringen kwa orals
 
Ik zag ze al voorbij komen op instagram.
 
Deze post ik hier eventjes.. past hier wel denk ik

 
Leuk om te lezen en vind het op zich meevallen voor iemand die tijdelijk zn geld verdiend met zich op het podium te etaleren.
 
Iemand samenvatting?

Gear steeds omhoog elke 4 weken
Op gegeven moment 2600/2700 per week
Plus de orals
Plus allerlei slaap medicijnen
Plus de peps
Plus GH van alles wat tot max 10 pd
 
Back
Naar boven