XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zijn er mensen uit regio Haarlem die benzinekosten willen splitten?

Ik ben ecto dus verbruik zal nouwelijks toenemen.
 
Bram Ladage in elk geval :D
Bram ladage mag zeker wel aan de poll toegevoegd worden van mij! heb al gestemd maar wil er wel naar toe:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja misschien wel een Pre workout mail bij de Bram :D
 
Zout en carbs zijn goed pre workout toch?:p mexicano erbij voor proteine en je bent klaar:o
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: Je bent niet verplicht iets te nemen hoor :kiss:
 
neeeeeeeee.... dan loop ik op de meet met een dikke pens :sad:
1. afgaande op wat ik hier hoor en zie denk ik dat dat echt wel meevalt:rolleyes:
2. mijn pens is er sws wel, of ik ervoor nou naar bram ga of niet:roflol::roflol: ben ik dus iig niet de enige als je meegaat:o
 
Hmm pre meal, ik kies liever voor een post maaltijd. Hoor :p moet al genoeg compenseren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Weet ook niet in hoeverre een pens vol met vette shit van de bram ladage bevorderend is voor een training er vlak achter.. Dus het wordt in elk geval een Brammetje na de train voor mij, uit eten gaan doe ik liever gewoon met HillR en niet met de vrienden van DBB :$
 
Weet ook niet in hoeverre een pens vol met vette shit van de bram ladage bevorderend is voor een training er vlak achter.. Dus het wordt in elk geval een Brammetje na de train voor mij, uit eten gaan doe ik liever gewoon met HillR en niet met de vrienden van DBB :$

Thats my boy :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eet je dan wel eens friet / snacks uit de airfryer of oven ofzo? Of gewoon helemaal niks meer?

Ik vind dat er echt niets boven een lekker frietje met fritessaus van Oliehoorn gaat. Dat zou ik elke dag wel kunnen eten als het boordevol gezonde stoffen zat en de macro's niet zo fucked up waren :roflol:
Ben helemaal fan van raspatat.. eigenlijk ieder weekend eet ik wel frituur :roflol:
 
Ben helemaal fan van raspatat.. eigenlijk ieder weekend eet ik wel frituur :roflol:
Dat staat ook nog op mijn lijstje. Maar hier in de buurt nergens waar je dat krijgt behalve in de supermarkt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ano_54321 attendeerde me even erop dat ik gewoon zit te fantaseren over eten ivm mijn prep. True that :roflol:
 
Eet je dan wel eens friet / snacks uit de airfryer of oven ofzo? Of gewoon helemaal niks meer?

Ik vind dat er echt niets boven een lekker frietje met fritessaus van Oliehoorn gaat. Dat zou ik elke dag wel kunnen eten als het boordevol gezonde stoffen zat en de macro's niet zo fucked up waren :roflol:
Euhm... ik denk de laatste keer zo'n 10 jaar geleden. Aardappelpartjes uit de airfryer heb ik wel een paar keer op. Smaken verschillen, doe mij maar Indiaas, Italiaans, Thais of Chinees ofzo. drool:
Ik heb nooit zo heel veel met patat en aardappels gehad. Een stampotje daarentegen vind ik wel erg lekker. Snack zoals frikadellen etc. eet ik ook nooit. Los van dat ik er niet veel om geef, probeer ik afvalvlees zoveel mogelijk te vermijden. Ach, ieder zijn/haar ding en habitat. :thumbs: :D
 
Bram ladage mag zeker wel aan de poll toegevoegd worden van mij! heb al gestemd maar wil er wel naar toe:D
Daar kun je ook echt gezellig een avondje dineren :P. Desalniettemin toegevoegd, groepsbelang boven eigenbelang. :)
 
Back
Naar boven