MuscleMeat

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Meh, je wordt wel lichtjes "gewoon" aan het hongergevoel maar de zin in eten gaat hier toch nooit weg hoor :o
Op het werk is je aan je voeding houden easy peasy, je eet gewoon wat je mee hebt.
Maar als je thuis bent... Ik moet zeggen dat, nu ik thuis werk, ik me ook al 2,5 dagen sterk moet houden om niet in de kasten te snuffelen naar iets lekkers :engel:
Vooral op low carb dagen hoor ik de boterhammetjes en pindakaas mijn naam roepen :roflol:
 
Dit is een fase waar je eventjes doorheen moet. Als je je nu groot houdt, weet ik zeker dat dat hongergevoel en zeker die cravings wat minder gaan worden hoor! :D

Ja toch... TOCH?!?!!?!?!

Dat snap ik wel ja:p

:P

Heel goed. Heel dat emancipatie gelul is wat mij betreft ook gewoon zwaar over de top.. Gewoon lekker boenen en koken jullie! Joannes Huwé schreef hier nog zeer interessante boeken over in 1700.

Jij moet gewoon echt eens een paar stompen krijgen he!


:roflol:

Meh, je wordt wel lichtjes "gewoon" aan het hongergevoel maar de zin in eten gaat hier toch nooit weg hoor :o
Op het werk is je aan je voeding houden easy peasy, je eet gewoon wat je mee hebt.
Maar als je thuis bent... Ik moet zeggen dat, nu ik thuis werk, ik me ook al 2,5 dagen sterk moet houden om niet in de kasten te snuffelen naar iets lekkers :engel:
Vooral op low carb dagen hoor ik de boterhammetjes en pindakaas mijn naam roepen :roflol:

Haha.. precies dat!

Wat het ook een beetje is... ik vind mijn shape momenteel best wel okay :roflol: Als ik niet al te veel vocht vasthoudt is mijn pens niet heel dik, ik pas al mijn kleren.. ja als ik straks in bikini wil dan wil ik er nog wel strakker bij staan, maar het voelt nu nog niet echt als noodzaak.

:duh:

Terwijl het juist ideaal is om nu al een beetje af te vallen zodat ik eerder klaar ben, of misschien nog wat droger dan vorig jaar kan komen te staan of misschien niet zo diep hoef te gaan.. En dat vind ik een super goede reden en sta ik helemaal achter...

Maar toch zegt dat kleine dikkertje in mijn hoofd: "Neem maar Hill, doe het... het is niet erg.. je hebt tijd genoeg.. en kijk in de spiegel, zo slecht is het allemaal niet he... en hey, je hebt van het weekend 3x cardio gedaan he.. tuurlijk heb je toen ook extra gegeten.. maar niemand die het ziet hoor, als je vandaag wat extra eet.. eet je morgen toch minder, of loop je een extra stukje? Morgen ga ja toch weer sporten? Doe je dan toch nog wat cardio...".

:gek::help:
 
Erg is dat hé... toen ik nog rookte kon ik gerust gaan zitten en dan lekker sigaretjes roken :roflol: dan had ik toch ook iets te doen. Nu ik dat niet meer doe... wat moet ik in hemelsnaam met mijn leven tijdens niksdoen :roflol:

Thanks babe! Ik hoop het! Ik ben wel gemotiveerd ja! Maar ik heb ook honger :emo: en dat vind ik vrij vervelend :laugh: Merk dat ik vandaag best wel weer moeite heb, gelukkig heb ik niets anders bij me en ook geen monnie bij me, dus het wordt gewoon lijden vandaag. Maar goed ook, weet niet of ik wel bestand zou zijn tegen de mogelijkheid om eten te halen..



Vorig jaar kon ik prima leven op die 900kcal en deed ik ook nog veel meer cardio, dus ik vind het zelf echt ontzettend storend dat ik dat nu niet kan. Ik haat falen daarin. Ik vind dat ik het nu ook weer zou moeten kunnen.

En nu op 1200-1400 kcal heb ik ook nog onstilbare honger :emo: ik weet niet waar dat door komt. Ik zit ook heel de dag aan eten te denken en ben nog maar net begonnen... :lol: om te huilen dit hahaha!

Ik ken dat niet kunnen rusten hoor.. maar het is wel echt nodig nu.. ik snap ook niet waarom ik niet naar mezelf luister. Gisteren heb ik braaf gerust en vandaag doe ik ook geen cardio...



Het is meer globaal. Ik heb mijn overdag eten ingevuld en weet hoeveel kcal dat is. Avondeten komt er gewoon bij en daar is genoeg ruimte voor zegmaar. De ene dag is het bijvoorbeeld kipfilet met broccoli, een andere dag (Zoals vandaag, fuck yeah) spaghetti met saus :heart: Nu zal vandaag meer kcal opleveren, maar dat compenseert dan wel met de mindere kcal van gisteren. Als ik echt mijn twijfels heb dan vul ik avondeten even in om te checken of ik niet ontzettend over de schreef ga, maar tegenwoordig weet ik van de meeste dingen wel wat het aan kcal oplevert.

Verder ben ik nu vooral nog rustig aan aan het doen... Pas de laatste 10 weken ga ik alles weer minutieus vastleggen en bijhouden, ook het avondeten. Maar om dat 4 maanden lang te doen.................... :barf: dat wordt 'm niet hehe!

Meer volumevoedsel toevoegen misschien? Dat helpt mij iig!
 
Het denken aan de boterhammetjes met pindakaas heeft mijn maag wakker gemaakt :(

upload_2019-2-20_11-46-20.png


:roflol: First world problems :rolleyes:
 
TRAINING

Aangezien ik nog steeds pijntjes in mijn rug en glute heb mocht ik alleen cardio doen.. :sad:

Stairmaster
5 minuten niveau 15 (bohh dat was bijna rennen)

Crosstrainer
5 minuten niveau 12
Pun was druk met zijn trainingsmaat aan het chestpressen, dus gauw van de crosstrainer gesneaked en richting de freeweights! :burns:

Sideraises SS Uprightrow
4x8x7 / 4x8x10

Halverwege kwam er een superbuffe en knappe kerel :wanker: naar me toe "WAT ZIJN WIJ AAN HET DOEN!?". Na een hele kleine discussie mocht ik van Pun toch wel een beetje weights doen :heart:

Front raises
3x8x7

Glute cable kickback
2x8x9

Voelde toch niet zo goed

Glute pullthrough SS Bodyweight squats (wide stance atg)
3x10x41 / 3x10

Mehh, voelde allemaal toch niet zo goed :sad: Pijn in glute was erger dan voor we in de gym kwamen.. :emo: Ik moet misschien ook niet zo dwars doen. Maar, we hebben in de gym een knappe chick die echt een SUPER goede kont heeft. Die heeft denk ik ook goeie genetics, maar toch. Die traint 5x per week haar billen en dat is te zien. IK WIL DAT OOK :scold:. Dusja, dan laat je je soms leiden door emoties. Dom. Want, toen ik vanochtend in de spiegel keek had ik nog steeds niet zo'n kont :grumble: en wel meer pijn :emo:.

Loopband
15 minuten, helling 6, varierend tussen 5-6km pu.

Vanavond geen gym maar alleen een beetje wandelen denk ik. Wordt tijd dat de boel herstelt en we weer kunnen bodydildoen. Al begin ik me soms wel af te vragen of dat nog wel voor mij / ons is weggelegd. Ik heb het idee dat elke keer als er nieuwe doelen gesteld worden en ik mijn best doe ik afgestraft wordt met ellendige pijntjes. En even eerlijk, ik ben wel een kleine klager, maar die zenuwpijn is echt wel superannoying :splat: Je kunt er niet om heen, het is er de hele dag en het maakt het leven er nou niet heel veel leuker op. Pun is sinds zijn tweede hernia eigenlijk ook nooit meer pijnvrij.

Volgens mij wordt het tijd dat we met pensioen gaan. Lekker in een warm land een huisje kopen en niks doen ofzo :roflol::emo:
 
Laatst bewerkt:
Meer volumevoedsel toevoegen misschien? Dat helpt mij iig!

Op één of andere manier werkt dat niet zo bij mij. Ik ben nooit verzadigd. Er is vast iets mis met mij :roflol:

Als je voor mij avondeten opschept, zal ik ALTIJD mijn bord leegeten. En dan nog, zou ik hetgeen wat pun laat staan ook nog wel op kunnen eten. Het duurt echt wel minimaal een uur voordat mijn lijf aangeeft "you've had enough bitch!" En dan moet ik wel al een uur gestopt zijn met eten ofzo, want als ik dooreet komt er geen signaal.

Het is gewoon een kwestie van doorzetten :roflol:

Het denken aan de boterhammetjes met pindakaas heeft mijn maag wakker gemaakt :(

Bekijk bijlage 441337

:roflol: First world problems :rolleyes:

awwwwwwwwwww, maar dat is ook super lekker haha! :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik bereken zelfs mijn avond eten, dat schep ik op en dat mag ik dan ook opeten. Of ik nu lang bezig ben of niet dat gaat op.

Gisteren was zo'n dag dat ik binnen 5 min klaar was. En mijn vriendin 3 happen over had. Die ze mij min of meer wou voeren, i said no!

Gelukkig werd 30min later een reep chocola uit mijn handen gestolen :treuren:
 
Lekker samen dik worden op een rustig zonnig oord :haha:

Romantisch toch :heart:

Op één of andere manier werkt dat niet zo bij mij. Ik ben nooit verzadigd. Er is vast iets mis met mij :roflol:

Als je voor mij avondeten opschept, zal ik ALTIJD mijn bord leegeten. En dan nog, zou ik hetgeen wat pun laat staan ook nog wel op kunnen eten. Het duurt echt wel minimaal een uur voordat mijn lijf aangeeft "you've had enough bitch!" En dan moet ik wel al een uur gestopt zijn met eten ofzo, want als ik dooreet komt er geen signaal.

Het is gewoon een kwestie van doorzetten :roflol:

Eigen aan mini-mensen vermoed ik, want hier is dat ook zo...
Als mijn vriend vraagt of ik wel genoeg heb gegeten is het antwoord meestal "vraag dat binnen een (half) uurtje nog eens als mijn maag doorheeft dat het eten heeft gekregen" :rolleyes:
Is ook de reden dat ik mij vroeger vaak "over at", gewoon omdat ik kan blijven gaan en dan achteraf denk "oops, dat was toch teveel".
Een extra oorzaak van de food-controle freak die ik nu ben :D
 
Romantisch toch :heart:



Eigen aan mini-mensen vermoed ik, want hier is dat ook zo...
Als mijn vriend vraagt of ik wel genoeg heb gegeten is het antwoord meestal "vraag dat binnen een (half) uurtje nog eens als mijn maag doorheeft dat het eten heeft gekregen" :rolleyes:
Is ook de reden dat ik mij vroeger vaak "over at", gewoon omdat ik kan blijven gaan en dan achteraf denk "oops, dat was toch teveel".
Een extra oorzaak van de food-controle freak die ik nu ben :D

Signaal van de maag komt als het al te laat is :)
 
Ook als je een volle zak sla of spinazie blaadjes op je bord kiepert ? Dat is toch goede vulling en quasi geen cal's ?
 
Lekker samen dik worden op een rustig zonnig oord :haha:

IN! :heart:

Ik bereken zelfs mijn avond eten, dat schep ik op en dat mag ik dan ook opeten. Of ik nu lang bezig ben of niet dat gaat op.

Gisteren was zo'n dag dat ik binnen 5 min klaar was. En mijn vriendin 3 happen over had. Die ze mij min of meer wou voeren, i said no!

Gelukkig werd 30min later een reep chocola uit mijn handen gestolen :treuren:

Heel goed! Als ik weer echt dieper ga cutten gaat dat voor mij ook op. Mooi trouwens dat je vriendin een beetje op je let!

Romantisch toch :heart:



Eigen aan mini-mensen vermoed ik, want hier is dat ook zo...
Als mijn vriend vraagt of ik wel genoeg heb gegeten is het antwoord meestal "vraag dat binnen een (half) uurtje nog eens als mijn maag doorheeft dat het eten heeft gekregen" :rolleyes:
Is ook de reden dat ik mij vroeger vaak "over at", gewoon omdat ik kan blijven gaan en dan achteraf denk "oops, dat was toch teveel".
Een extra oorzaak van de food-controle freak die ik nu ben :D

Pun vraagt al niet eens meer of ik genoeg heb gegeten, we all know the answer :Roflol:

Voor mij hetzelfde hoor, ik overeet ook niet meer, maar dat komt ook omdat we eigenlijk altijd genoeg aan portie voor twee (nouja 3 :roflol: ) personen maken wat eigenlijk altijd opgaat. Soms blijven er wat aardappeltjes over. Maar daar heerst Pun dan over.

Gisteren ook :roflol: Waren nog een paar krieltjes over en ik DACHT alleen nog maar aan het pakken van een krieltje

"NEE! LEG DIE VORK NEER MET JE GRIJPGRAGE HANDJES!"

:roflol: :sad:


Signaal van de maag komt als het al te laat is :)

mijn signaal komt vrijwel nooit.. :roflol:

Ook als je een volle zak sla of spinazie blaadjes op je bord kiepert ? Dat is toch goede vulling en quasi geen cal's ?

Mijn lunch bestaat uit 100gr sla (dat is zo'n grote zak) met tonijn en komkommer. Heb het een uur geleden ongeveer op. Still no verzadiging hier :roflol:

En ik zou nooit van m'n leven zo'n volle zak droog wegkauwen :roflol: Dat is het me ook niet waard

Tis toch geen konijn.

ONEE?!

Nee, maar soms heb ik toch zo mijn vermoedens :eyebrow:

:hoody::hoody::hoody::hoody::hoody::hoody:


:eyebrow:
 
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand zo'n laag onderhoud heeft. Eet je niet onbewust in je slaap, tijdens het slaapwandelen? :D
 
Halverwege kwam er een superbuffe en knappe kerel :wanker: naar me toe "WAT ZIJN WIJ AAN HET DOEN!?". Na een hele kleine discussie mocht ik van Pun toch wel een beetje weights doen :heart:
En wat vond die buffer en knappe kerel er van? Was ie het met Pun eens? ;):p
Maar, we hebben in de gym een knappe chick die echt een SUPER goede kont heeft. Die heeft denk ik ook goeie genetics, maar toch. Die traint 5x per week haar billen en dat is te zien. IK WIL DAT OOK :scold:.
Waarschijnlijk heb je er zelf geen oog voor, maar zo zullen ook veel mensen naar jou kijken. :hello:

Op één of andere manier werkt dat niet zo bij mij. Ik ben nooit verzadigd. Er is vast iets mis met mij :roflol:

Als je voor mij avondeten opschept, zal ik ALTIJD mijn bord leegeten. En dan nog, zou ik hetgeen wat pun laat staan ook nog wel op kunnen eten. Het duurt echt wel minimaal een uur voordat mijn lijf aangeeft "you've had enough bitch!" En dan moet ik wel al een uur gestopt zijn met eten ofzo, want als ik dooreet komt er geen signaal.

Het is gewoon een kwestie van doorzetten :roflol:
Zo herkenbaar. Ik plan nu in de bulk mijn avondeten (om dit tijdstip :P) na mijn training en zo'n 1300 kcal. Direct gevolgd door mijn pre-bed meal à 400 kcal. Ik kan ook blijven eten. Doe altijd 600-800 gram groente in de wok met pasta/rijst en kip 's avonds om vol te zitten. :P Overdag mezelf een beetje meer uithongeren.
Ik kan echt niet meer zoals de gemiddelde Nederlander (en zoals vroeger) gewoon op gevoel eten totdat ik genoeg heb, zonder eten af te wegen en macro's te tracken. Af en toe denk ik wel eens hoe het zou zijn om 'gewoon' te kunnen eten zonder overal bij na te denken en alles af te wegen. Heb jij dat ook?
Volgens mij wordt het tijd dat we met pensioen gaan. Lekker in een warm land een huisje kopen en niks doen ofzo :roflol::emo:
Als ik zie hoe vroeg jullie iedere ochtend op moeten staan, hebben jullie zeker een vervroeg punsioen verdiend. :D
Ik zou echt gebroken zijn aan het einde van de week (ben nu al moe ondanks dat ik 06:10 op sta, voor jullie uitslapen). :thumbs:
 
SHAPEUPDATE

Om maar weer eens fatsoenlijk wat progressie te laten zien vanochtend maar weer gewogen, gemeten en een fotootje gemaakt.

Weight: 57,8kg (-0,8 tegenover 2 weken geleden)
Taille: 67cm
Biceps: 30cm
Buik: 79cm
Benen: 58cm
Billen: 94

Qua cm's stond ik er vorig jaar rond mei ongeveer ook zo bij, dus op zich best tevreden! Nu lekker rustig doorcutten, over 2 weken weer een nieuwe meting.

 
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand zo'n laag onderhoud heeft. Eet je niet onbewust in je slaap, tijdens het slaapwandelen? :D
'

:roflol: Ik kan het me ook niet voorstellen, en toch is het zo :( Ik had het ook graag anders gezien!

En wat vond die buffer en knappe kerel er van? Was ie het met Pun eens? ;):p

Waarschijnlijk heb je er zelf geen oog voor, maar zo zullen ook veel mensen naar jou kijken. :hello:


Zo herkenbaar. Ik plan nu in de bulk mijn avondeten (om dit tijdstip :P) na mijn training en zo'n 1300 kcal. Direct gevolgd door mijn pre-bed meal à 400 kcal. Ik kan ook blijven eten. Doe altijd 600-800 gram groente in de wok met pasta/rijst en kip 's avonds om vol te zitten. :P Overdag mezelf een beetje meer uithongeren.
Ik kan echt niet meer zoals de gemiddelde Nederlander (en zoals vroeger) gewoon op gevoel eten totdat ik genoeg heb, zonder eten af te wegen en macro's te tracken. Af en toe denk ik wel eens hoe het zou zijn om 'gewoon' te kunnen eten zonder overal bij na te denken en alles af te wegen. Heb jij dat ook?

Als ik zie hoe vroeg jullie iedere ochtend op moeten staan, hebben jullie zeker een vervroeg punsioen verdiend. :D
Ik zou echt gebroken zijn aan het einde van de week (ben nu al moe ondanks dat ik 06:10 op sta, voor jullie uitslapen). :thumbs:

Ja, het is jammer dat je niet meer gewoon "onbezonnen" eens iets kunt eten. Aan de ene kant goed, aan de andere kant vind ik het super vervelend dat ik al tijdens het eten van bijvoorbeeld koekjes zit te bedenken hoeveel kcal het ongeveer is, en dat het eigenlijk wel zonde is Je kunt nooit meer echt genieten van eten zonder er een labeltje aan te hangen. Vind ik zelf wel erg frustrerend. Maar vaak eet ik er niet minder om :roflol: Dat is dan weer de keerzijde haha!

Wegen doe ik momenteel niet, wat dat betreft eet ik op "gevoel / het oog". Zolang ik nu gewoon gestaag een beetje blijf afvallen is dat goed. Straks als we dichter bij de zomer komen zal ik wel weer gaan wegen en wat stricter zijn, ook in de weekenden. Momenteel track ik in het weekend niet maar denk ik er goed om.

Wij gaan natuurlijk ook vroeg op bed he. Uiteindelijk maken wij dezelfde tijden als mensen die later beginnen / later eindigen. Onze tijd is alleen een beetje verschoven ;) Maar true, wij zijn op vrijdagavond allebei wel dat we om 7 uur zulk iet shebben, pfff was het maar bedtijd :roflol: Het is ook vaak genoeg zo dat ik zeg fuck it, we gaan op bed! Pun ligt dan soms al half te slapen voor de tv, en dan zit ik wakker te blijven "omdat het toch achterlijk is om zo vroeg op bed te gaan". Maar who cares uiteindelijk :roflol:

Goed weekend allen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven