XXL Nutrition

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Niet echt van verstandlozen, maar wel een leuke typo. Verzadigde koolhydraten Bulkpowders? :)

20190208_155817.jpg
 
Welke juicy kuurschema hoort bij dit trainingsschema? Ik gok 1 gram AAS. :P
In het bijbehorende voedingsschema staat zeker ook 0,4 banaan, een halve boterham, 37 gram havermout en een half ei?
 
Is voor een beginnend sporter van 60kg @ 174.
Was echt met stomheid geslagen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Is voor een beginnend sporter van 60kg @ 174.
Was echt met stomheid geslagen.
Beter zeg je hem dat hij bij haefland gaat trainen. Of woont hij niet in de buurt?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Staat die gozer nou naakt op z'n profielfoto? ???
Vanaf je derde kuur mag dat. Driemaal is scheepsrecht. Maar ik heb zojuist gelezen dat hij al in de gym kwam toen wij nog met ons piemeltje aan het spelen waren, dus ik durf er niets van te zeggen.
 
Vandaag in de gym was een of andere speknek, die ik vaker zie, triceps pushdowns aan het doen op een ontzettend krampachtige manier met de hele weight stack. Het sloeg echt nergens op en zag er uit alsof ie een schouderblessure wilde oplopen.

Dus ik zei op een nette manier dat het wat effectiever zou zijn als hij iets minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Absoluut niet betweterig of negatief bedoeld. Halverwege mijn zin viel hij mij in de rede: "Niet bemoeie! Niet bemoeie! Laatst mijn vriend, had problemen met jou!"

Hij was inderdaad een maandje terug met een kameraad van 'm, een Franse kerel, biceps curls aan het doen met een EZ-bar met Schwarzeneggertje-gewichten, maar dan slingerend als een aap. Toen ik er wat van wilde zeggen, begon die Franse gast (in het Engels gelukkig) dat hij al 10 jaar zo trainde en daarom zo vet sterk was. Hij begon over z'n bicepsomtrek, maar zei niets over z'n vetpercentage van 40%.

Zulke kansloze gasten heb ik echt nog nooit meegemaakt. Toen ik vandaag die gast netjes aansprak stond iedereen verbaasd te kijken naar zijn reactie. Ik zei toen ook: "Sorry hoor, ik bedoelde het goed. Nu loop je kans op om jezelf te blesseren, maar als je niet open staat voor feedback.... ". Hij weer: "Niet bemoei, niet bemoei!". :roflol:
 
Back
Naar boven