Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik val altijd achterom van de hoeveelheid oefeningen je in een training weet te proppen :eek:
Ziet er goed uit, je zal volgens mij een mooi resultaat neerzetten na je cut!
Mwuah vind het wel meevallen. Het zijn wel langere trainen maar ben wel echt voldaan naar zo'n training. Bij benen hoeft het echt niet nog meer te zijn. Bij rug kan ik ook nog wel wat meer aan :)
 
Volgens mij gaat het cutten wel goed, of niet? Looking good! :)
 
Vanavond weer lekker de beentjes aanpakken en bij mams eten, kijken of er wat lekkers op tafel staat enorm zin in stampot ofzo.

En qua trainen all out gaan en kijken of ik nog wat zwaar kan gaan qua squaten en daardoor weer 2 dagen moeilijk loop.
 
Rustig aan met de stamppot he semi spekkie, we zijn er nog lang niet :grumble:
 
Rustig aan met de stamppot he semi spekkie, we zijn er nog lang niet :grumble:
Pfff dikke speklap lekker veel jus. Hmm helaas zal het wel iets anders worden maar gelukkig mag ik nog steeds zelf opscheppen.

Weegschaal was aardig positief hoor sinds laatste aanpassing.:eatmeat:
 
Goedzo :thumbs:
Speklappie!
 
Sq 3x8
10x20
8x60
8x90
8x90
8x100

Staande leg curl 4x8
8x25
8x25
8x25
8x25

Cable ab rope crunch 4x10
10x25
10x25
10x25
10x25

Leg extension 4x10 + 3x dropset
10x80
10x80
10x80
10x80
3x dropset

Calf plate loaded 4x10
10x40
10x60
10x70
10x70

Adductor 3x10 superset
10x40
10x40
10x45

Abductor 3x10 superset
10x45
10x50
10x50

Soort knee raises, leek wel monkey town.
3x10
 
Hierbij mijn training was lekker bezig squaten ging zeer zeker aardig had er wel wat moeite mee qua kracht maar mag niet klagen.
bij de leg curl begon mijn bitch fight somehow.
daarna lekker bij moeders gegeten zeker een goede maaltijd voor de zekerheid skip ik mijn nootjes. want geen idee hoeveel kcal dit gerecht was vast meer dan 700.

bij de leg curl vroeg ik een dame of wij die oefening samen konden doen of misschien was ze bijna klaar, ze had oordopjes in en ik mijn koptelefoon op. al snel antwoordde ze dat ze na 1 setje klaar was, dikke prima koptelefoon op en weer door gaan. totdat 5 min later King Kong op mij af komt en begint direct of ik zijn vriendin probeer te versieren. dus ik leg hem dat uit, meneer had weinig zin in te praten maar moest nog wel even melden dat dit niet nog eens moest gebeuren want hij zou mij vinden.7/10 bang
 
want geen idee hoeveel kcal dit gerecht was vast meer dan 700.
Zag je foto van t eten.
Zag eruit als prei a la creme met stoofvlees en wat gekookte aardappel.
T zal echt niet meer zijn dan 700 kcal lijkt me.... tenzij t speklappen waren... :o
Zag er smakelijk uit in ieder geval :)
 
Zag je foto van t eten.
Zag eruit als prei a la creme met stoofvlees en wat gekookte aardappel.
T zal echt niet meer zijn dan 700 kcal lijkt me.... tenzij t speklappen waren... :o
Zag er smakelijk uit in ieder geval :)
Hmm misschien ook wel niet. Eet zelf nooit aardappels en dat echt mega vol na de tijd. Eigenlijk kon er nog wel een 2e bord in. Maar eigenlijk is dat volle buik gevoel wel al eventjes geleden haha. Misschien dan toch nog wat nootjes eten straks.
 
Aardappel zit maar iets vsn 80-85 kcal in per 100 gr. Relatief weinig voor t volume en t bevat veel vocht en vezel. Vult meer. ;)
Vergelijk maar....je kan voor dezelde kcal 25 gr rijst eten (ongekookt gewogen) en das qua vullen/vol gevoel echt minder dan die 100 gr aardappel.
Normaal portie rijst van 75 gram is echt geen half bord vol. Maar 300 gram aardappel is wel een half bord vol. En beiden ongeveer evenveel kcal ;)
 
Hierbij mijn training was lekker bezig squaten ging zeer zeker aardig had er wel wat moeite mee qua kracht maar mag niet klagen.
bij de leg curl begon mijn bitch fight somehow.
daarna lekker bij moeders gegeten zeker een goede maaltijd voor de zekerheid skip ik mijn nootjes. want geen idee hoeveel kcal dit gerecht was vast meer dan 700.

bij de leg curl vroeg ik een dame of wij die oefening samen konden doen of misschien was ze bijna klaar, ze had oordopjes in en ik mijn koptelefoon op. al snel antwoordde ze dat ze na 1 setje klaar was, dikke prima koptelefoon op en weer door gaan. totdat 5 min later King Kong op mij af komt en begint direct of ik zijn vriendin probeer te versieren. dus ik leg hem dat uit, meneer had weinig zin in te praten maar moest nog wel even melden dat dit niet nog eens moest gebeuren want hij zou mij vinden.7/10 bang
lololol. Wat lopen er toch regelmatig dipshits in de sportschool he? :o
Wat ik me bij zulke verhalen altijd afvraag is of dat meisje dan naar die kerel gaat en zegt dat je haar wilde versieren. Of dat die kerel je kort iets tegen haar zag zeggen en hij direct jaloers werd. ??????
 
lololol. Wat lopen er toch regelmatig dipshits in de sportschool he? :o
Wat ik me bij zulke verhalen altijd afvraag is of dat meisje dan naar die kerel gaat en zegt dat je haar wilde versieren. Of dat die kerel je kort iets tegen haar zag zeggen en hij direct jaloers werd. ??????
Totaal geen idee. Had wel echt het idee dat ik zomaar een stomp op mijn oog zou krijgen. Roidrage ofzo
 
Zou vanmorgen op de weegschaal staan. 3x raden

batterij leeg :(
 
bij de leg curl vroeg ik een dame of wij die oefening samen konden doen of misschien was ze bijna klaar, ze had oordopjes in en ik mijn koptelefoon op. al snel antwoordde ze dat ze na 1 setje klaar was, dikke prima koptelefoon op en weer door gaan. totdat 5 min later King Kong op mij af komt en begint direct of ik zijn vriendin probeer te versieren. dus ik leg hem dat uit, meneer had weinig zin in te praten maar moest nog wel even melden dat dit niet nog eens moest gebeuren want hij zou mij vinden.7/10 bang

Pff, gelukkig nooit geen last van. Tijdje in een basic fit gesport, het enige wat ik dan doe: Lachen of zuchten, verschrikkelijk.
De enige bitch fight die ik heb ik als sport ( thuis dus) is met de kat, die altijd precies achter me gaat zitten op een bankje.
Of als ik net die werkset bench aan het doen ben, op m'n schoot komt zitten. :scold:
 
:roflol: Dat soort dingen overkomen mij gelukkig nooit :D
 
Pff, gelukkig nooit geen last van. Tijdje in een basic fit gesport, het enige wat ik dan doe: Lachen of zuchten, verschrikkelijk.
De enige bitch fight die ik heb ik als sport ( thuis dus) is met de kat, die altijd precies achter me gaat zitten op een bankje.
Of als ik net die werkset bench aan het doen ben, op m'n schoot komt zitten. :scold:

:roflol: Dat soort dingen overkomen mij gelukkig nooit :D
ja echt ik had echt zoiets van wat overkomt mij nou. Gelukkig heb ik mijn ingehouden en ben ik eigenlijk mega pussy, hij was een goede 2meter en echt een King kong. Dus dan ja knikken en negeren.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven