AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • not sure.

    tis wel redelijk kort na een wortelkanaal geweest, dus waarschijnlijk daar iets mee te maken.
    Zal een abces zijn. Nog niet stressen maar niet meer uitstellen!
     
    Gisteren moeten wachten op het squatrack, omdat iemand in het squatrack stond te deadliften. Ik vroeg of zij daarvoor het rack nodig had. Zij wist niet of ze van haar coach ook buiten het rack mocht deadliften, dus durfde er niet buiten te gaan.
    Huh :emo:
     
    Misschien moest ik nog er bij vermelden dat ze na iedere sets de safety bar in het rack gebruikte om de BB op te leggen. Ze zei: "moet ik de BB dan vanaf de grond tillen?". Punt was dat ze dat bij iedere rep toch ook deed, dus ik snapte het issue niet. M.i. is het idee van een Deadlift ook dat je het gewicht van de grond lift. Het was trouwens een Belg met een ontzettend accent waar ik bijna niet normaal naar kan luisteren.
     
    Misschien moest ik nog er bij vermelden dat ze na iedere sets de safety bar in het rack gebruikte om de BB op te leggen. Ze zei: "moet ik de BB dan vanaf de grond tillen?". Punt was dat ze dat bij iedere rep toch ook deed, dus ik snapte het issue niet. M.i. is het idee van een Deadlift ook dat je het gewicht van de grond lift. Het was trouwens een Belg met een ontzettend accent waar ik bijna niet normaal naar kan luisteren.
    Sowieso West Vlaming, apart volk :rolleyes:

    Ben het eerste jaar aan de unief meer bezig geweest met die taal te ontcijferen dan de studies op zich :emo:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Niet vandaag maar gisteren geconstateerd: één of andere pipo die het leuk vond om met zijn sleutelbos of iets dergelijks een grote kras te trekken aan de achterzijde van mijn wagen :mad: :thumbd: Snap echt niet dat er mensen zijn die “plezier” halen uit het vandaliseren van andermans spullen.
     
    Sterkte kerel!
     
    Sowieso West Vlaming, apart volk :rolleyes:

    Ben het eerste jaar aan de unief meer bezig geweest met die taal te ontcijferen dan de studies op zich :emo:
    Hahah, herkenbaarbaar.. Toen ik aan de unief studeerde te Gent heb ik geen enkel ander dialect gehoord dan dat van de West-Vlamingen. Heel vreemd. Ik was de enige Gentenaar.
     
    Komt dat van Ice Age?

    Nee, maar jouw verstandelijke vermogens wel.

    LeuQ6MM.jpg

    Geen topic over Temptation Island :(

    We promoten de degeneratie van onze jeugd niet op DBB. In mijn tijd moest de jeugd slank en rank, sneller dan windhonden, taaier dan leer en harder dan Krupp staal zijn.
    Het was trouwens een Belg met een ontzettend accent waar ik bijna niet normaal naar kan luisteren.

    Dit?

    Sowieso West Vlaming, apart volk :rolleyes:
    Gisterenavond zei je iets anders, schatje. :eyebrow:
    Alleen een West Vlaming slaat dergelijke wartaal uit :p
    IK VERGEET DIT NIET!
     
    Laatst bewerkt:
    Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahl
     
    Back
    Naar boven