AndroidHealthClinic

Nootropic log

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Aangezien ik het hier veel te dood vind laat ik hier maar eens een log beginnen. Voorheen altijd bezig geweest met nootropics maar dat was afgewaterd, nu ik deze week phenibut weer binnen heb kan ik net zo goed een log beginnen.

Zal in de loop van de tijd weer wat meer nootropics bestellen. Tot die tijd zal de log nog redelijk rustig blijven en alleen gericht op phenibut. De phenibut ga ik nemen voor presentaties, sollicitatie gesprekken en eventueel nog andere momenten. Voor de eerste weken zal ik de juiste dosis moeten vinden dus ben ik van plan het elke week (1x) te nemen in verschillende dosissen tot ik de sweet spot bereikt heb. Ik drink op het moment geen koffie meer omdat het me teveel sides geeft, drink in plaats daarvan groene thee. I.c.m. phenibut zal ik sporadisch eens koffie/espresso gaan drinken.

Lijst van nootropics die te verwachten zijn in deze log:
  • Noopept of racetams (weinig ervaring mee)
  • Nicotine 1 MG
  • Cyclical keto diet
  • Mitochondria enhancers
  • Kratom (Maybe? Nooit echt veel over ingelezen)
 
Laatst bewerkt:
Wat moet 1mg nicotine doen?
 
Vanmorgen voor het eten 1 gram Phenibut genomen met een kopje sterke koffie. Dit was vooral nog experimenteel maar toevallig vandaag een mini presentatie moeten doen. Doordat ik al een tijdje niet meer gepresenteerd heb was ik voordat ik moest beginnen wel een beetje zenuwachtig maar zodra ik stond ging het toch wel lekker, ik voelde de kleine zenuwen wel maar het boeide me niet zoveel. Het effect was nog heel subtiel en de dosis kan nog prima een stukje omhoog dus dit was nog niet het optimale effect voor bijvoorbeeld het presenteren. Gewoon even een kleine update, was niet veel over te vertellen.
 
ga je nog wat wegtikken van de lijst?
 
Ik heb zojuist Mucuna Pruriens 50% extract en Rhodiola Rosea extract besteld, updates volgen!
MCT Olie heb ik nog niet echt gebruikt. Moet er nog aan beginnen, vooral omdat je het zo rustig moet opbouwen.
Wel een gouden tip tegen een middag dipje; drink 's ochtends als eerste wat je doet een vol glas water met een theelepel himalayan pink salt. Optioneel kun je nog een halve theelepel potassiumsalt toevoegen.
 
Interessant log, in :thumbup:
 
Laatst mijn ondernemingsplan moeten presenteren. Dit gedaan met 2 Gram Phenibut + 600 MG Rhodiola Rosea extract.
Stond super kalm en lekker rustig te presenteren. Zenuwen vooraf waren ook stukken minder.

Daarnaast neem ik nu een tijdje mucuna pruriens en Rhodiola rosea. Dit bevalt me zeker wel. Onderneem nu sneller actie wanneer ik iets moet doen. Ben iets vrolijker en gemotiveerder. Daarnaast merk ik ook zeker dat ik iets minder stressvol in mijn gedachtes ben.
 
Nog nooit van gehoord, wat is het?
 
Nog nooit van gehoord, wat is het?

Waar doel je op?

edit:
Heb trouwens een aantal doelen voor nu; weer gaan mediteren en een slaapritme creëren.
 
Laatst bewerkt:
mucuna pruriens en Rhodiola rosea
 
rhodiola met theanine geeft goede flow
 
Hoe omschrijven jullie het gevoel zelf? Is het sterk spul?
 
Rhodiola en mucuna 50% vind ik ook erg fijn werken! Staan bij mij nu ook standaard in me kastje. Ik gebruik het ook voor ontspanning of juist voor meer motivatie. Dit werkt soms fijner als de echte stimulerende goedjes zoals caffeine of de sterkere stims.

Heb je ook ervaring met MACA? Ik ga dit ook eens proberen want het schijnt vergelijkbaar te zijn met Rhodiola Rosea.
 
Rhodiola en mucuna 50% vind ik ook erg fijn werken! Staan bij mij nu ook standaard in me kastje. Ik gebruik het ook voor ontspanning of juist voor meer motivatie. Dit werkt soms fijner als de echte stimulerende goedjes zoals caffeine of de sterkere stims.

Heb je ook ervaring met MACA? Ik ga dit ook eens proberen want het schijnt vergelijkbaar te zijn met Rhodiola Rosea.

Wat merk jij van rhodiola rosea?
 
Moeilijk te beschrijven maar vooral een helder energiek gevoel zeg maar. Me concentratie is stukken beter als ik bijvoorbeeld op de computer aan het werk ben. Wordt er ook gemotiveerder van.. handig als je van die klote klusjes heb die je maar uit blijft stellen. En wanneer ik brak ben door uhh caffeine :rolleyes: dan maakt het me ook weer snel fit.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk te beschrijven maar vooral een helder energiek gevoel zeg maar. Me concentratie is stukken beter als ik bijvoorbeeld op de computer aan het werk ben. Wordt er ook gemotiveerder van.. handig als je van die klote klusjes heb die je maar uit blijft stellen. En wanneer ik brak ben door uhh caffeine :rolleyes: dan maakt het me ook weer snel fit.

Zag het op sportpoeders, ga dat ma eens in combi met mucuna doen. Mucuna op zichzelf vind ik al prettig werken
 
Ik haal het ook bij sportpoeders.
Mucuna pruriens is inderdaad mooi spul, maar Rhodiola is ook zeker het proberen waard.
 
Back
Naar boven