Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet? (2 bezoekers)

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Aka iedereen :roflol:, komt ook omdat al die metingen redelijk inaccuraat zijn.

Hoezo? Die tanita apparaten zijn toch heel erg accuraat? Sochtends sta ik op 11,8% en dan savonds op 17,2%, maar dat is heel logisch want ik heb dan overdag heel veel vet gegeten :)
 
Hoezo? Die tanita apparaten zijn toch heel erg accuraat? Sochtends sta ik op 11,8% en dan savonds op 17,2%, maar dat is heel logisch want ik heb dan overdag heel veel vet gegeten :)

Ik ben altijd 4% maar zodra ik een camera op mezelf richt ben ik ineens 18%.
 
Bedenkt eens hoeveel mensen je hebt gezien die natty zijn en een echt goed fysiek hebben. ;)
Dit ging over voeding en het inzetten van vasten/IF. Niet over het gebruik van steroïden. Maar om antwoord te geven; veel goede natty fysieken zijn er niet nee.
 
Denk overigens dat BB_ hier wel 1 van de beste natty fysieken heeft die ik ken. Dus niets ten nadele van de manier waarop hij dat bereikt heeft. Natuurlijk valt er meer uit te halen met zijn dedication en ocd :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heel dbb, sub tien ga je al heeeel hard naar wedstrijdshape.

Overigens niks mis met IF als je daardoor dieettrouw kan zijn, optimaal is anders. Maar niet dieettrouw is nog veel minder optimaal.

Mwoah er is toch wel echt een deftig verschil tussen rond de 9-10% en 4-6% wat mij betreft. Maar snap je punt wel hoor, als het aan DBB lag dan had Sanca Saxon ook een deftige 12% al komt hij wel steeds dichterbij dat illustere percentage gezien zijn huidige shape :p
 
Spreek voor jezelf ecto :roflol:

Iets hoeft niet per definitie wetenschappelijk te zijn bewezen om een goede fit qua levensstijl voor je te zijn. En het is daarmee ook per definitie niet slechter of beter, wanneer je het in context van de volger van zo'n dieet doet. Ik ben er zelf geen voorstander van, maar iets volledig als onzin weg zetten omdat het niet wetenschappelijk bewezen is, dat is natuurlijk op zichzelf al onzin ;)
Ik ben natty he, dat maakt nog een verschil:o

Laat ik het anders verwoorden. IF wordt altijd gepusht als een betere optie dan normaal diëten, maar wetenschappelijk bewijs daarvoor ontbreekt en toont zelfs het tegendeel aan. Ik zou er om die reden niet voor kiezen, maar als het een goede lifestyle fit is go for it.

Hoezo? Die tanita apparaten zijn toch heel erg accuraat? Sochtends sta ik op 11,8% en dan savonds op 17,2%, maar dat is heel logisch want ik heb dan overdag heel veel vet gegeten :)
Waarschijnlijk gebruikte Sanca Saxon deze ook toen hij beweerde op 12% te staan en op 30% stond.

Never forget the Sanca vs Robke
 
Ik ben natty he, dat maakt nog een verschil:o

Laat ik het anders verwoorden. IF wordt altijd gepusht als een betere optie dan normaal diëten, maar wetenschappelijk bewijs daarvoor ontbreekt en toont zelfs het tegendeel aan. Ik zou er om die reden niet voor kiezen, maar als het een goede lifestyle fit is go for it.


Waarschijnlijk gebruikte Sanca Saxon deze ook toen hij beweerde op 12% te staan en op 30% stond.

Never forget the Sanca vs Robke

Is daar een topic van?
 
Bedenkt eens hoeveel mensen je hebt gezien die natty zijn en een echt goed fysiek hebben. ;)

Ik niet, sub 10% ben je een krachtloze ecto en die abs kunnen me gestolen worden. Chicks vinden 12% sowieso beter, tenzij ze zelf gekke bodydildoers zijn.

Maar los van dit alles is IF gewoon onzin en wetenschappelijk niet bewezen.
Wat bedoel je met 'bewezen'. Enige reden dat ik doe, is omdat ik het relaxed en omdat ik zodra ik begin met eten trek blijf houden en onverzadigbaar ben. Daarnaast kan ik zo beter meer kcals in de avond en rondom mijn training plannen, wat ik gewoon fijn vind.
 
Ik ben sub 10 heb geen abs, tenzij ik uitblaas, ze aanspan en mijn bovenlichaam 90 graden draai.
Denk overigens dat BB_ hier wel 1 van de beste natty fysieken heeft die ik ken. Dus niets ten nadele van de manier waarop hij dat bereikt heeft. Natuurlijk valt er meer uit te halen met zijn dedication en ocd :)
Thanks man. :thumbs:
Ik ben wel benieuwd hoe ik er meer uit kan halen. Nu eet ik iets losser, maar ik heb 2 jaar lang strikt volgens het schema van mijn coach gegeten en getraind. Ik heb gewoon kutgenen en kan slechts shredded worden zonder veel spiermassa.

Ik ga gewoon de spuit erin zetten en net zo buff worden als vntl , zodat ik kan cutten op 3600 kcal. :trollface:
 
Ik ben sub 10 heb geen abs, tenzij ik uitblaas, ze aanspan en mijn bovenlichaam 90 graden draai.

---

Maar nu het hier over veel (kunnen) eten enzo gaat. Ik ga gewoon de spuit erin zetten en net zo buff worden als vntl , zodat ik kan cutten op 3600 kcal. :trollface:
zit op 3800 :P
 
Wanneer flikker je die T3 er nu eens uit ;)
Flikker liever me werk er uit tijdens bulk.. scheelt me een hoop kcals eten dan :windup:

Die t3 zal hoogstens 150-200 kcal extra zijn als het al zoveel is.
 
Laatst bewerkt:
Flikker liever me werk er uit tijdens bulk.. scheelt me een hoop kcals eten dan :windup:

Die t3 zal hoogstens 150-200 kcal extra zijn als het al zoveel is.
:roflol: Snap ik..

Maar goed...die T3 kan er dus uit ;)
 
Denk overigens dat BB_ hier wel 1 van de beste natty fysieken heeft die ik ken. Dus niets ten nadele van de manier waarop hij dat bereikt heeft. Natuurlijk valt er meer uit te halen met zijn dedication en ocd :)
Ik voel me gepasseerd Pun :( :( :(
 
Back
Naar boven