MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Exact de reden dat Dorian een van mijn favorieten is. Gewoon een jaar de kelder in en dan uit het niets er staan.

Precies. Zo een fucking eindbaas die kerel...
En compleet het tegenovergestelde van al dat gejammer, gejank, geslijm en geschreeuw om aandacht van tegenwoordig. Hopelijk zien we ooit nog eens iemand die ook maar een beetje in de buurt kan komen van hem zowel qua fysiek als qua persoonlijkheid. Maar ik betwijfel het.
 
Exact de reden dat Dorian een van mijn favorieten is. Gewoon een jaar de kelder in en dan uit het niets er staan.

Precies. Zo een fucking eindbaas die kerel...
En compleet het tegenovergestelde van al dat gejammer, gejank, geslijm en geschreeuw om aandacht van tegenwoordig. Hopelijk zien we ooit nog eens iemand die ook maar een beetje in de buurt kan komen van hem zowel qua fysiek als qua persoonlijkheid. Maar ik betwijfel het.
Kan tegenwoordig niet meer. Iedereen moet constant content uit kotsen zodat ze relevant blijven en de potten Whey van hun sponsors kunnen aanprijzen.
 
Kan tegenwoordig niet meer. Iedereen moet constant content uit kotsen zodat ze relevant blijven en de potten Whey van hun sponsors kunnen aanprijzen.
Die heeft genoeg content om jaar zn fans tevreden te houden
 
Kan tegenwoordig niet meer. Iedereen moet constant content uit kotsen zodat ze relevant blijven en de potten Whey van hun sponsors kunnen aanprijzen.

Juistem. Wat pakt de winnaar van de Arnold in Classic nou? 10 k ofzo? Denk dat ie aan de wedstrijdprep al zowat zoveel kwijt is dus je hebt je sponsoren nodig en die behoud je tegenwoordig alleen maar door social media content te plaatsen. Helaas.
 
Juistem. Wat pakt de winnaar van de Arnold in Classic nou? 10 k ofzo? Denk dat ie aan de wedstrijdprep al zowat zoveel kwijt is dus je hebt je sponsoren nodig en die behoud je tegenwoordig alleen maar door social media content te plaatsen. Helaas.

Winnaar pakt maar $5k, vrij beschamend en niet in verhouding met de open class.
 
De laatste trainingsvideo van 'The man with the (staaaaaay) golden voice'.

Echter mot 'ie niet ineens Nederlands gaan lullen @ 14:00 want dat klinkt opeens nergens naar :roflol:

 
Hij heeft inderdaad een vrij hachelijk accent :hahaha: Als je hem Engels hoort praten verwacht je dat ook niet helemaal.
 
Gaat iemand hier trouwens naar die seminar?
 
Wanneer doet Wesley zijn volgende wedstrijd?
 
geef mij maar het fysiek van Wesley ,die Bony is maar een opgeblazen kabouter
 
Is het niet samenwerken Gaal?
Samen werken en samenwerken zijn twee verschillende dingen. Jij bent niet echt de slimste geloof ik.
hoe gezond kunnen deze mensen nou zijn?
 
Back
Naar boven