MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Netjes wel. Ik tel 24.
 
De reps liggen buiten de top 4 allemaal erg dicht bij elkaar!

:popcorn:
 
Beetje domme vraag misschien, maar ik heb nog nooit meegedaan aan een forumchallenge. Moet ik me eerst inschrijven via de knop in het hoofdbericht of kan ik hier direct een filmpje plaatsen?
 
Beetje domme vraag misschien, maar ik heb nog nooit meegedaan aan een forumchallenge. Moet ik me eerst inschrijven via de knop in het hoofdbericht of kan ik hier direct een filmpje plaatsen?
Kan beiden maar het is leuker als je jezelf ook even inschrijft.
 
Beetje domme vraag misschien, maar ik heb nog nooit meegedaan aan een forumchallenge. Moet ik me eerst inschrijven via de knop in het hoofdbericht of kan ik hier direct een filmpje plaatsen?
Kan beiden maar het is leuker als je jezelf ook even inschrijft.

gewoon plaatsen, naar sanca luistert toch niemand :baard:
 
Kan je dit de volgende keer wel een een NSFW spoiler zetten AUB.

Keek dit in de kantine van werk en meteen op max volume het gehijg van RockOfAges :roflol:

Holy shit trouwens die reps!

En goed goor gegaan, basmca approves.
 
Kan je dit de volgende keer wel een een NSFW spoiler zetten AUB.

Keek dit in de kantine van werk en meteen op max volume het gehijg van RockOfAges :roflol:

Holy shit trouwens die reps!

En goed goor gegaan, basmca approves.
Ik mocht natuurlijk gelijk na split squats filmen
 
Kan je dit de volgende keer wel een een NSFW spoiler zetten AUB.

Keek dit in de kantine van werk en meteen op max volume het gehijg van RockOfAges :roflol:

Holy shit trouwens die reps!

En goed goor gegaan, basmca approves.


Aan RockOfAges even nagevraagd wat een NSFW-spoiler is, zal er de volgende keer om denken :p. Hij had net split squats gedaan, dan krijg je dat :rolleyes:.

Dank u dank u, was inderdaad even diep gaan. Ik houd wel van reppen :heart:.
 
Misschien is het een goed idee dat Kakelkipje de mannen regels volgt? Dan blijft het nog leuk.
 
Back
Naar boven