AndroidHealthClinic

HGH en effect op insuline gevoeligheid?

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Indien men HGH gebruikt kan dit leiden tot verminderde insulinegevoeligheid.
Nu was ik alleen even benieuwd naar de hoeveelheid supplementen die je zou kunnen nemen om dit tegen te gaan, heb je bijv. voldoende aan 2 gram L-arginine ED en 2 gram Taurine ED?

Of adviseren jullie bovenstaande hoger te doseren en/of Glutamine en kaneel er ook standaard bij te gaan nemen?

Bedankt alvast.
 
Berberine/ metformine.
 
Berberine/ metformine.

Is er een bepaalde hoeveelheid van deze stoffen waarbij je zeker weet dat je goed zit met 5 iu HGH ED?
Of varieert dat per persoon en kan je het beste met dagelijkse doseringen beginnen en glucoselevel na een maand gaan meten?
 
Indien men HGH gebruikt kan dit leiden tot verminderde insulinegevoeligheid.
Nu was ik alleen even benieuwd naar de hoeveelheid supplementen die je zou kunnen nemen om dit tegen te gaan, heb je bijv. voldoende aan 2 gram L-arginine ED en 2 gram Taurine ED?

Of adviseren jullie bovenstaande hoger te doseren en/of Glutamine en kaneel er ook standaard bij te gaan nemen?

Bedankt alvast.





Insulinegevoeligheid verminderen? Mits je timing niet goed is werk hgh inderdaad insuline tegen.
Dat is het zelfde met nrapid, je timing moet gewoon goed zijn als je hiermee begin, dan allemaal andere onzinnige medicijnen erbij te halen.
 
Een insulin mimetic nemen
 
hgh+lantus+test+tren+bold gaf me 14kg in 3 maanden jammie zeker voor herhaling vatbaar
 
Back
Naar boven