Fitness Seller

Ostarine bij vrouwen

Bezoekers in dit topic

QueenofHearts

Novice
Lid geworden
21 okt 2016
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m68
Massa
55kg
Vetpercentage
19%
Hallo!

Ik ben me sinds een paar dagen een beetje aan het verdiepen in ostarine en de mogelijke bijwerkingen voor mij als vrouw. Er zijn weinig logs over te vinden en geen specifieke onderzoeken gericht op vrouwen. Zelf denk ik aan een kuur van 5 mg per dag voor 8 weken. Ik wil hiermee graag wat meer massa krijgen en een klein beetje droger worden. Daarnaast heb ik omega 3 capsules gekocht, om de mogelijke daling in HDL tegen te gaan. Wat zijn de gevolgen voor mij als vrouw met deze dosering en zijn deze tijdelijk?

Galen : Ik zag je topic over AAS bij vrouwen, wellicht heb je hier een verhelderende visie op.
 
Waarom geen reguliere AAS zoals oxandrolon (anavar)? Ik vind de SARMs tot nu toe niets toevoegen bovenop de reguliere AAS, anders dan dat er in de regel minder over bekend is.

Omega 3-vetzuren doen heel weinig voor het HDL-cholesterol, die werken voornamelijk triglycerideverlagend. Sowieso lijkt het verhogen van HDL-cholesterol door voeding of medicatie vrijwel niets te doen voor het risico op hart- en vaatziekten. Tot nu toe lijken alleen LDL-cholesterolverlagende middelen echt goed te werken, in het bijzonder statines.
 
mocht je voor osta gaan benieuwd naar de results en sides
 
En lang stil...

Heb je uiteindelijk iets van een kuur gedaan QueenofHearts ?
 
bricone darude0306
Morgen ga ik de 3de week in met ostarine 5 mg per dag. Ik merk dat ik een soort van vermoeid, hoofdpijn gevoel krijg achter mijn ogen en ben daarom beter op mijn vochtinname gaan letten. Dit lijkt het probleem te verhelpen.
 
bricone darude0306
Morgen ga ik de 3de week in met ostarine 5 mg per dag. Ik merk dat ik een soort van vermoeid, hoofdpijn gevoel krijg achter mijn ogen en ben daarom beter op mijn vochtinname gaan letten. Dit lijkt het probleem te verhelpen.

Hoe zit 't qua kracht, groei etc? Voelt 't wel gied? Is 5mg pd de sweet spot voor dames?
 
darude0306 Ik denk dat je op zo'n korte termijn nog niet zoveel kan verwachten. Ik verwacht zelf pas na 6 weken echts iets te gaan merken in mijn resultaten qua kracht en fysiek. Ik heb onderzoeken gelezen waarbij vrouwen met 3 mg mooie resultaten haalde. Zelf merk ik dat mijn aders meer er op komen te liggen, dit kan komen doordat ik aan het cutten ben. Ik heb verder met squaten een PR gezet, maar of de ostarine hierin een aandeel heeft gehad weet ik niet. Ik heb gewoon een stok achter de deur en ik ga er helemaal voor en ik zie dat wel weer terug in mijn zelfvertrouwen in de gym. Ik wil graag 3 maanden ostarine nemen en verhoog de dosis wanneer resultaat in mijn opinie uit blijft.
 
darude0306 Ik denk dat je op zo'n korte termijn nog niet zoveel kan verwachten. Ik verwacht zelf pas na 6 weken echts iets te gaan merken in mijn resultaten qua kracht en fysiek. Ik heb onderzoeken gelezen waarbij vrouwen met 3 mg mooie resultaten haalde. Zelf merk ik dat mijn aders meer er op komen te liggen, dit kan komen doordat ik aan het cutten ben. Ik heb verder met squaten een PR gezet, maar of de ostarine hierin een aandeel heeft gehad weet ik niet. Ik heb gewoon een stok achter de deur en ik ga er helemaal voor en ik zie dat wel weer terug in mijn zelfvertrouwen in de gym. Ik wil graag 3 maanden ostarine nemen en verhoog de dosis wanneer resultaat in mijn opinie uit blijft.

Zo, 3 maanden Ostarine? Ik dacht dat die kuurtjes maximaal 8 weken duurden? Duidelijk nog niet genoeg verdiept ;) Succes met je kuur en ik hoop dat je goede resultaten boekt :thumb:
 
Heb je een update van de resultaten/bijwerkingen? Ik overweeg zelf osta te gaan doen.
 
Ik denk eigenlijk dat ik, als ik iets ga doen, wellicht toch Galen's advies op ga volgens en var ga proberen op een hele lage dosis. Maar voor nu moet ik er eerst nog eens even heel goed over nadenken.
 
Back
Naar boven