AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Vrij goed. Je hoort altijd horrorverhalen, maar tbf ik heb bijna nergens last van. Ik heb wel wat meer acne op mn rug (is vast wat te zien op de foto’s die ik op instagram post), maar de rest van lichaam vrijwel niets. Hooguit eennwat vettere huid.
Overigens heb ik altijd wel wat ‘last’ gehad van acne op de rug. In de zomer trekt het bijvoorbeeld grotendeels weg. Ik stoor me er niet echt aan, ik houd het gewoon in de gaten.

Met Mast P ook nooit probs gehad. De E baart me, zoals tren E vs A, wel zorgen :o
 
Moet er nu (nog) niet aan denken om elke dag 5000kcal naar binnen te stouwen. Ik eet er nu +- 3500 en ik vind mijn meals al vrij groot. Zou ook echt niet weten hoe ik bij wat ik nu eet nog 1500kcal zou moeten invoegen :D maar dat zijn zorgen voor later...

Ben trouwens wel benieuwd naar je fysiek, dus dus mocht je je Insta met mij willen delen, PM maar even :)
 
Met Mast P ook nooit probs gehad. De E baart me, zoals tren E vs A, wel zorgen :o
Ik heb zelf nooit mast prop gebruikt, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen helaas. Maar nogmaals, ik heb echt vrij weinig sides. Niet eens haaruitval.
De enige side die ik heb is extreme vascularity:roflol:
Moet er nu (nog) niet aan denken om elke dag 5000kcal naar binnen te stouwen. Ik eet er nu +- 3500 en ik vind mijn meals al vrij groot. Zou ook echt niet weten hoe ik bij wat ik nu eet nog 1500kcal zou moeten invoegen :D maar dat zijn zorgen voor later...

Ben trouwens wel benieuwd naar je fysiek, dus dus mocht je je Insta met mij willen delen, PM maar even :)
Het gaat serieus makkelijker dan je denkt. Ik heb ook vrij veel honger, dus het voelt niet echt als een chore:o. Ik kan je alleen geen pm sturen...
 
Gisteren overigens UB gedaan en dat ging weer lekker:D.

Bench:
Warmup
6x110
6x110
6x110 VPR
(4-6 required)
10x70 paused

Db rows:
warmup
6x50
6x50
8x50 + 10x32

OHP:
warmup
6x60
6x65 VPR
4x70 - 5e rep echt net aan faal
1x80 PR - mezelf heel boos gemaakt en deze rep eruit gegrind. Duurde denk ik minimaal 5 seconden voordat ik m uitgedrukt had:o.
6x60

Pullups:
16xbw wide
12xbw+10
6xbw+20
6xbw+30
5xbw+40
8xbw+10
8xbw

Assistance:
- Pec flyes 3 sets highrep
- Facepulls 3 sets failure
- Cable side raises 3 sets failure
- Bicep/tricep 4 sets heavy/light
 
Goede training, ben je ook veel droger geworden in deze kuur?

Mooi resultaat behaald
 
Goede training, ben je ook veel droger geworden in deze kuur?

Mooi resultaat behaald
Thanks!:D
Zeker 7kg gepakt en qua vp min of meer gelijk gebleven. Alleen een pak vasculairder ook. Op instagram staan wel foto’s, dan begrijp je wat ik bedoel.
 
Dag trouwe volgers, ik zal jullie weer up-to-date houden met betrekking tot mijn sportieve leven. Gisteren namelijk LB getraind en god damn wat ging dat lekker, fucking superhuman gevoel:o.

Comp squat (low-bar):
warmup
1x120
1x130
8x140 VPR (4-6 required) @ RPE 8,5
Ik moest er eigenlijk 6, maar fuck dat:roflol: ging echt te smooth. Had er denk ik wel 10 kunnen doen, maar toch maar kracht sparen voor komende week.
3x120
3x120
3x120
Extra tov candito, kort rust ertussen en gewoon harde reps.

Deficit conventional deadlift @7cm:
6x160
even losgelaten en paar stappen heen en weer
1x160 - 2e zat er niet meer in

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Ab rollouts 3x20
- Toiletsessie
- Calf raises 4 sets - eindelijk is die leg press weer gemaakt
- Stretching
 
Als je tijdens elke workout naar de wc moet rennen met diarree enzo zou ik toch eens onderzoeken hoe dat komt. Schijnbaar eet of drink je iets wat zorgt voor maag/darm-irritatie. Als dat keer op keer gebeurt is dat niet echt bevorderlijk voor je gains uiteindelijk.

Heb zelf in het verleden ook heel vaak dat soort problemen gehad, en uiteindelijk is de lijst met foods die ik NIET kan eten 10 keer zo groot als de lijst met dingen die ik wel kan eten. :rolleyes: Maar geen schijterij meer in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
Als je tijdens elke workout naar de wc moet rennen met diarree enzo zou ik toch eens onderzoeken hoe dat komt. Schijnbaar eet of drink je iets wat zorgt voor maag/darm-irritatie. Als dat keer op keer gebeurt is dat niet echt bevorderlijk voor je gains uiteindelijk.

Heb zelf in het verleden ook heel vaak dat soort problemen gehad, en uiteindelijk is de lijst met foods die ik NIET kan eten 10 keer zo groot als de lijst met dingen die ik wel kan eten. :rolleyes: Maar geen schijterij meer in elk geval.
Ach het is niet alsof ik continu aan de dunne zit hoor, maar met 5000+kcal moet je nou eenmaal wel wat vaker op het porselein zitten... Zeker als er wat druk op de core komt. Verder eet ik vrij veel vezels, waardoor het naar de pot gaan wel soepel is. Altijd nog beter dan constipatie:o.

Overigens log ik heel gedetailleerd, dus sommige hilarische elementen komen misschien wat meer aan bod dan andere:roflol:.
 
1zzgc34.jpg
 
Ach het is niet alsof ik continu aan de dunne zit hoor, maar met 5000+kcal moet je nou eenmaal wel wat vaker op het porselein zitten... Zeker als er wat druk op de core komt. Verder eet ik vrij veel vezels, waardoor het naar de pot gaan wel soepel is. Altijd nog beter dan constipatie:o.

Overigens log ik heel gedetailleerd, dus sommige hilarische elementen komen misschien wat meer aan bod dan andere:roflol:.

Ik zit op 6000-6500 ik schijt ook in het weekend minimaal 6 keer, door de weeks is het wat minder. Maar aan de schijt ga ik alleen als er wat veranderd in mijn dagelijkse ritme
 
Ik zit op 6000-6500 ik schijt ook in het weekend minimaal 6 keer, door de weeks is het wat minder. Maar aan de schijt ga ik alleen als er wat veranderd in mijn dagelijkse ritme

Wat eet je zoal om aan 6500 te komen?
 
Wat eet je zoal om aan 6500 te komen?

Rijst gehakt
Aardappels kip appelmoes:o
Oats whey volle melk
True mass volle melk
Waxy maize whey volle melk
Bananen
Gangmaker koek
Ontbijtkoek met boter
 
Als ik dit zo lees kan ik niet wachten tot mijn kcals ook weer richting de 5k gaan.
Inb4 zin om ook weer 4x per dag op het porselein te zitten:o
 
Tijdens me bulk vervloek ik het dat ik boven de 6k moet zitten.. maar nu tijdens prep droom ik er alweer van :roflol:
 
Dat zit ik nu ook wel, alleen maar kleine beetjes steeds. Geloof mij, beter vaak schijten dan dat je niet kunt gaan en daardoor buikpijn hebt.
Couldn't agree more:o. Doet me denken aan mn voedselvergiftiging van een paar weken terug. Holy shit wat een pijn.
Tijdens me bulk vervloek ik het dat ik boven de 6k moet zitten.. maar nu tijdens prep droom ik er alweer van :roflol:
:o:o:o note to self: doe nooit een wedstrijdprep richting 3-4% bodyfat.
 
Couldn't agree more:o. Doet me denken aan mn voedselvergiftiging van een paar weken terug. Holy shit wat een pijn.
:o:o:o note to self: doe nooit een wedstrijdprep richting 3-4% bodyfat.
Resultaat is wel leuk.. het lijden ervoor kan ik aan de ene kant ook wel van genieten maar uiteindelijk kies ik hierna toch voor meer kunnen eten
 
Training van zaterdag

Bench:
warmup
6x112,5
6x112,5
5x112,5
Toch een vpr dit

Pullups:
15xbw
10xbw+10
6xbw+20
6xbw+40
6xbw+40
1xbw+60 PR lol
8xbw

OHP:
6x60
6x65
6x67,5 PR

Cable rows:
10x60%
8x70%
6x80%
6x85%
6x85%
10x75%

Assistance:
- Side raises 3 sets fail
- Triceps/biceps 4 sets richting fail
 
Weekupdate 11 en blast review
Laatste week van de blast was dit! Ik heb afgelopen zaterdagmorgen de eerste cruise inject gezet (120mg test) en vervolgens nog wezen trainen. De pin ging smooth, zat er ook zo in want het was maar 0,4ml:o. Ik was wel een beetje klaar ook met telkens 4ml zetten verdeeld over 2 benen, dus dit is wel fijn even. Ik heb deze week nog een week oxymetholone gebruikt, dit om 2 redenen: 1. ik ga toch cruisen en laatste boost is mooi; 2. wilde nog eens puur en alleen oxy proberen zonder een andere oral erin.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg

Ik ben dus 8kg aangekomen deze kuur, iets waar ik heel tevreden mee ben. Ik ben behoorlijk droog gebleven voor de kcal die ik op een gegeven moment wegdruwde, dus het is min of meer een recomp geworden. Ik hoop in de cruise toch minimaal 90kg over te houden, maar het lijkt me dat dat wel moet lukken? Eerste keer dat ik ga cruisen, dus ik weet niet zo goed wat ik ervan kan verwachten qua gainsbehoud. We gaan het zien.


AAS:
In week 11 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxymetholone
- 7x20mg tamoxifen

Zoals gezegd nog een week oxymetholone geknald en god damn wat een heerlijke oral. Krachtgains zijn echt niet mis. Ik werd er gelukkig ook niet vochtig van ofzo, alleen de pomp werd erger. Denk aan backpumps dat je amper kunt lopen:o. Ik heb ook de tamoxifen opgehoogd naar 20mg omwege 2 redenen: 1. opbouw van 10mg in plasmalevels gaat traag, dus voordat je er wat aan hebt ben je rustig 3 weken verder. Het bleef pijnlijk en opgezet dus dan is een hogere dosis gerechtvaardigd imo; 2. Ik pakte er oxymetholone naast en ik wilde het zekere voor het onzekere nemen.
Hieronder een review van de compounds van afgelopen blast.

Testosteron:
Het heeft de naam van massabouwer en de basis van iedere kuur. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Voorheen heb ik gekuurd op 300mg, maar 600mg is echt overduidelijk meer waard. Ik had eerlijk gezegd weinig last van vochtretentie, maar dat kan ook omdat ik er masteron naast zette. Verder vrij weinig andere sides. Ik krijg dus wel last van wat gyno, dus voor mij is dat goed om te weten. Het is perfect onder controle te houden met 10mg tamoxifen, en waarschijnlijk is 12,5mg exemestane EOD ook voldoende om dit te voorkomen. In het vervolg van de blasts zal ik dit dus waarschijnlijk wel toepassen, althans wanneer ik wat gevoeligheid merk ga ik dat niet meer afwachten. Dan zit ik weer op een hogere dosis, waar je je niet bepaald chill op voelt. Verder denk ik dat testosteron voor de meeste gains heeft gezorgd (in de samenstelling van de kuur die ik heb gedaan), maar dat het qua kracht wel wat tegen zal vallen. Het overgrote deel van de kracht zal ik wel van de orals en wat van masteron hebben gekregen.
Verder raak ik van testosteron (en waarschijnlijk masteron) bijzonder sociaal en assertief. Het geeft je echt een soort 'feel good' gevoel. In groepen neem ik snel het voortouw of raak je automatisch een beetje het middelpunt van de aandacht. Ik ben zelf helemaal niet aandachtsgeil, maar dit gaat gewoon automatisch. Wanneer je een verhaal vertelt doe je dat met zulk enthousiasme, dat anderen vanzelf aan je lippen hangen:o.

Masteron:
Voor veel mensen een hit or miss compound lijkt wel. Voor mij is dit 100% een hit. Wat een geweldige look kun je hiervan krijgen zeg. Ik ben veel vasculairder geworden en die harde look is niet echt te evenaren. Ik ben van mening dat wanneer je kuurt, je er ook tijdens je kuur er leuk uit wilt zien. Als je last hebt van vochtretentie op testosteron, dan snap ik niet dat mensen geen masteron erbij zetten. Die combinatie van volheid, bulk en groei samen met veins, hardheid en papierhuidje is wat mij betreft hoe je eruit wilt zien. Ik denk niet dat je van deze compound kilo's massa aan gaat zetten, maar het zal zeker wat doen voor kracht. Qua sides is het me alles meegevallen. 400mg is best een prima dosis waar je wat van zou moeten merken, zeker gezien de horrorverhalen van mensen op 200mg die vol met acne zitten. Ik heb enkel wat acne op de rug gekregen, waarvan ik een stuk sowieso al zou hebben gekregen aangezien ik geen minuut zon zie in de zomer. Wel heb ik periodes (enkele dagen) bijzonder gezweet in de nacht, waar ook een gedeelte van te verklaren is door grieperig zijn. Je leest het al, het is lastig om alles uit elkaar te halen en toe te schrijven aan 1 specifiek middel.
Verder zorgt masteron voor enorme assertiviteit en een zelfvertrouwen boost. Ik voelde me echt het mannetje gewoon:roflol:. Gelukkig ben ik van mijzelf niet iemand die decadent is en uit de hoogte doet, dus het was eerder grappig dan serieus:roflol:. Je merkt ook dat je zoveel meer schijt krijg aan wat meer irrelevante zaken. Qua agressie heb ik er ook bijna niets van gemerkt. Je bent soms íets feller, maar ik ben van mijzelf vrij rustig op dit vlak dus dat is echt totaal niet aan de orde geweest. Er was eigenlijk maar 1 combinatie van omstandigheden die zorgde voor enorme agressie: het verkeer. Even serieus, de roadrage is behoorlijk aanwezig geweest. Bijna aangereden worden en vervolgens ongegeneerd de bestuurder voor allerlei vervelende ziektes uitmaken, terwijl ze verontschuldigend haar hand opsteekt en overduidelijk geschrokken was. Dat je thuiskomt en vervolgens pas na een minuut of 3 tot bedaren bent gekomen:roflol:. Ja, dat was fun:o.

Oxymetholone:
Ik begrijp niet zo goed waar mensen het vandaan halen dat het voor enorm veel vochtretentie zorgt. Ik ben totaal niet opgeblazen als een ballon met deze compound (zelfs niet toen ik het een week achter elkaar pakte). Wat het wél doet is echt een goede portie krachttoename. Opeens sta je in de gym en kun je 2-3 reps meer ten opzichte van je vorige training. Je herstelt tijdens je training stukken sneller en de pomp is absurd. Het enige nadeel is dat de pomp zó erg is dat je nauwelijks meer je kunt inspannen. In de laatste week kon ik na het squatten zeker 5 minuten niet lopen door de backpump. Taurine verlicht de boel wel wat, moet ik zeggen. Verder merk je wel dat je bloeddruk toeneemt. Dat je je veters strikt en vervolgens een enorm rode kop hebt van de druk die op je hoofd zit. Het was niet ernstig bij mij, maar je merkt het wel.
Verder is het mogelijk dat ik er gyno van kreeg, dan wel dat het mij gevoeliger maakt voor gyno. Ik durf hier eigenlijk geen uitspraken over te doen, maar ik weet wel dat ik in de toekomst tamoxifen pak tijdens blasts en al helemaal als ik ook oxymetholone neem.

Oxandrolone:
My all time favourite. Ik kan geen genoeg krijgen van deze oral. Het lijkt onschuldig, maar imo is het een wolf in schaapskleren. Gezondheidstechnisch gezien nog de beste oral en op 50mg ga je significant sterker worden. Granted, het is niet zo potent als oxymetholone, maar je gaat er zeker lol aan beleven. Het is de enige oral waar ik echt zero sides van merk. Ik kan het het beste omschrijven als een compound die zijn werk op de achtergrond doet. Ja je krijgt er meer pomp van, maar niet zo ernstig dat je niet meer kunt trainen. Ja je wordt er sterker van, maar niet zo erg dat je last begint te krijgen van je pezen. Bovendien heeft het een positief effect op de collageensynthese dus dat is nog eens goed voor je pezen ook. Qua look ga je het niet enorm zien vergeleken met een flinke dosis testosteron en masteron, maar je wordt er 100% harder en voller van. Ik kan ergens begrijpen dat mensen dit een oral vinden voor vrouwen, maar het is een oral dat je moet leren waarderen. Die subtiele maar persistent gains/kracht/look is iets waar ik verliefd op ben geworden.

Tamoxifen:
Tsja, wat kunnen we hier over zeggen. Extreem effectief in het bestrijden van gyno, maar ook extreem effectief in het bestrijden van je goede humeur:roflol:. Jezus wat kun je depressief worden van dit middel zeg. Op 40mg voelde ik me echt een emotioneel wrak (ging ook gepaard met wat emotionele struggles destijds, maar oké). Op 20mg merk je het aan je humeur in de zin van: sneller moe, geagiteerd en je hebt minder zin in sociale dingen. Op 10mg is het goed te handlen en merk je er niet heel veel van. Het is dat ik erop let dat ik er wat van merk. Ik merk het vooral als ik bezig ben met het daten met verschillende vrouwen en het een enorme opgave wordt om ze uit elkaar te houden en enthousiast te blijven, puur omdat je interesse wat minder wordt:o. Anyway, liever niet dit middel, maar bij sommige omstandigheden kan het niet anders.

Tldr:
Testosteron voor de gains
Masteron voor de looks
Oxymetholone en oxandrolone voor de kracht
Tamoxifen voor een kuthumeur

Voeding:
Afgelopen weken voeding op 5000+kcal. Eindelijk wat aangekomen en een mooie 8kg gegained dus. Het is op zich geen opgave om 5000kcal weg te werken, wel is het een opgave om het op niet-schandelijke wijze in de pot te krijgen in een beperkt aantal zittingen:roflol:.

Training:
Laatste paar trainingen dus nog op oxymetholone gedaan en de kracht sprong weer vooruit. Heerlijk:D. Met name lowerbody maakt nu goede krachtgains, hopelijk blijft dat zo en volgt UB nog in de komende weken.

Fysiek:
Grotendeels wel vermeld hierboven denk ik, maar ja vasculair, groot, vol en hard:D. Best tevreden met wat ik nu heb, als ik eerlijk ben. Natuurlijk is het nooit genoeg, maar ik begin wel op het punt te komen dat het een rationele beslissing is om niet nóg veel groter te worden omdat het: A. Niet meer praktisch wordt; B: Het er asociaal uit begint te zien soms.
Krijg nu ook regelmatig de 'grap' dat ik op wat minder naalden moet gaan zitten, dus dan begrijpen jullie wel wat ik bedoel denk ik.
 
Back
Naar boven