AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dank u Sanca Saxon en het DBB team dat ook politiek incorrecte mafkezen hier wel gewoon dingen mogen zeggen waar misschien niet altijd iedereen het mee eens is. Dat is niet overal zo.


1553115408135.jpg
 

Wat is er met Prem dan? Zat hij weer vervelend te doen bij DWDD??
Tirade over Wilders/ FvD. Dat Wilders een gestoorde gek was en mensen hadden gezegd tegen hem dat ze zouden stemmen omdat ze een hekel hadden aan zwartjoekels etc. Langspeelplaat welke blijft hangen die Prem. Maar wordt betaald om dat kunstje te vertonen. Is niet meer dan een circusaapje. Hoop geschreeuw, weinig wol.
 
Vanaf 5e minuut. Grote bek/ blondie/ dictator/ gestoord etc. Met het zweet op zijn bovenlip. Stond Brandsteder beter. Ach, Prem. De man die werkelijk overal ruzie maakt en bovenal een spoor van chaotische wantoestanden achterlaat. Ook geschorst als advocaat en failliet verklaard. Bovendien veroordeeld tot 18 maanden cel wegens oplichting (waarvan een deel voorwaardelijk o.i.d), valsheid in geschrifte en het aannemen van steekpenningen. Al pleegde hij deze feiten als ambtenaar bij het Ministerie van Defensie en niet als advocaat. Die Prem toch.
 
Basket of deplorables principe. Hoe meer je op ze inhakt hoe verleiderlijker het wordt om er op te stemmen.
 
Basket of deplorables principe. Hoe meer je op ze inhakt hoe verleiderlijker het wordt om er op te stemmen.
Hij had ooit een programma dat wel aardig was om te kijken, totdat bontkraagjes hem het werk onmogelijk maakte en hem gingen bekogelen. Niet lang daarna stopte het programma overigens. Dus je zou verwachten dat hij enigszins weet hoe het kan werken. Beetje vergelijkbaar met Felix "ik zit met mijn armen over elkaar en weet het beter" Rottenberg. Bewust zaken niet vertonen die wel op film staan omdat dat nogal pijnlijke toestanden kan opleveren. Is hij jaren later nog op teruggekomen, dat dat niet juist was maar dat beschouw ik als krokodillentranen. Het is makkelijk schoppen naar beneden, naar de PvdA in zijn geval. Toen hij daar nog wat in de melk te brokkelen had deed hij er net zo hard aan mee. En wat niet in het denkraam paste, werd niet openbaar gemaakt. Stuitend.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven