Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

YungStiffa

Novice
Lid geworden
22 mrt 2019
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Dag allen,

Mijn eerste topic op dit forum (be nice :)).

Ik ben niet zo lang bezig met dit alles, ben sinds augustus 2018 in de gym begonnen dus ben nog maar een rookie.
afgelopen maand heb ik me verdiept in cutten/droog trainen, nu wil ik zelf ook droger worden.
Mijn doel is alleen om mijn vetpercentage te verlagen, afvallen of aankomen is niet mijn intensie.

Ik ben 1,84 en 84kg, mijn eetschema ziet er als volgt uit:
s'ochtends alleen water/thee/koffie.
rond 1 uur 250 gram kwark met granola.
geen tussendoortjes (drink veel water).
s'avonds eet ik wat ik wil (let daarbij wel op het aantal calorieën en prop mezelf niet helemaal vol).
zit elke dag minimaal 1500 calorieën onder mijn behoefte

hierbij doe ik 3x per week aan krachttraining (fullbody) en 3x per week cardio (crosstrainer) ik weet dat ik veel te weinig eet maar ik houdt het prima vol en merk tot nu toe dat ik er geen last van heb.

ik houdt dit schema al 2 weken vol en ik vraag me af waarom ik niet afval terwijl ik mijn vetpercentage gewoon zie dalen?
ik geloof niet dat dat ik in spiermassa afval aangezien ik nog evenveel kracht heb als 4 weken terug.

ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven

mvg
 
Als je intentie niet afvallen is dan zou ik maar eens beter gaan eten. Ook al lijkt t of je geen spieren verliest... denk toch dat je je daar aardig in kan vergissen.
Als je daadwerkelijk 1500 kcal onder je onderhoud eet ben je je lijf gewoon letterlijk naar de klote aan het helpen (sorry voor het grove taalgebruik :o )

Ik zou me als ik jou was eerst maar eens goed inlezen in voeding... Begin maar met deze link.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Dat je nu nog evenveel kracht hebt is niet zo gek omdat je dit nog maar kort doet. Maar reken maar als je zo doorgaat dat je tegen een hele harde muur zal gaan lopen. En dat zou zonde zijn. Dus lees je in en ga goed eten. Het kost wat tijd maar als je zo doorgaat kost het je nog veel meer tijd om na die muur de boel weer op orde te gaan krijgen...
Succes.
 
Dag mariana!

Bedankt voor je reactie.
Kijk aan daar heb ik mijn antwoord! thanks!
Het is inderdaad zonde als ik t voor mezelf zou verpesten...
Thanks voor de link, I'm looking into it!

mvg
 
De "jonge stijve" kijkt zelf al lang niet meer naar de door hem geposte troep om.
Whatsup met jou gezeik in elke topic dan? Aandacht te kort man? Als je beginners niet wilt helpen, doe dat lekker niet.. maar laat ze met rust man, mensen durven zo gewoon geen vragen meer te stelllen.. ik zou t ook niet fijn vinden als je bij elke vraag zn azijnzeikertje als jij moet reageren..
 
De "jonge stijve" kijkt zelf al lang niet meer naar de door hem geposte troep om.
Geachte,
Als mijn vraag beantwoord is, en ik hiernaast geen verdere vragen heb is het vrij logisch dat ik niet zo actief ben right?

mvg.
 
Back
Naar boven