Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag je in NL thuisscholing toepassen? Ik zou never ever nooit niet m'n nageslacht naar de groepsdenk fabriek sturen. Leren gehoorzaam zijn naar autoriteit in plaats van kritisch denken en zelfredzaam worden. En de lessen zijn sowieso gericht op het meekrijgen van de allerdomsten waardoor je echt veel mist tegenover tot je potentie te worden gepushed. Misschien is het wel beter om ze na de basisschool gewoon los te laten op internet "zoek het allemaal zelf maar uit" :o

Sowieso vind ik dat mensen die een mening hebben daarmee toegeven niet te weten waar ze het over hebben. Je werk moet over facts and logic gaan.

Ik had afgelopen week een discussie met een student. Die zei dat ik als blanke niets kon zeggen over discriminatie, omdat ik blank ben.
Ze was te dom om te snappen dat dit dus puur racisme en discriminatie is. Het niet mogen meepraten over een onderwerp vanwege mijn huidskleur.

De docent merkte de discussie op en mengde zich er vervolgens in.

Die zei dus dat die chick gelijk had, dat Nederlanders racistisch zijn en ik als mannelijke blanke autochtone Nederlander daar niet over kon oordelen. Bizar.

Volgende keer als er weer zo'n discussie is doe ik sneaky mn audio recorder op m'n telefoon aan. Dan heb ik mooi chantagemateriaal.
Ik denk dat zij jou leuk vind
3urhhwz05kd21.png
 
Laatst bewerkt:
Ik had afgelopen week een discussie met een student. Die zei dat ik als blanke niets kon zeggen over discriminatie, omdat ik blank ben.
Dit is volgens mij een standpunt van Bij1 en aanverwante troela's. Als je wit bent heb je niet te maken met racisme en discriminatie dus mot je je waffel houden want daar heeft een witte helemaal geen kaas van gegeten. Wat mij betreft prima, als je die logica namelijk zou doortrekken is het de rest van het jaar stil rondom die typetjes. Compleet belachelijk standpunt natuurlijk. Geeft al een zeer beperkt denkvermogen aan.
Ik heb in de brugklas tegen een meisje die ik niet langer kon uitstaan na het zoveelste aandachttrekende verhaal over zelfmoord gezegd dat ik het touw zou kopen als zij dan de rest zou doen. Enfin, na de kleine pauze ontstond er consternatie in de klas want daar was het opperhoofd en moest ik ineens mee. De reden liet zich raden. Vader werd zelfs gebeld.
 
Dit is volgens mij een standpunt van Bij1 en aanverwante troela's. Als je wit bent heb je niet te maken met racisme en discriminatie dus mot je je waffel houden want daar heeft een witte helemaal geen kaas van gegeten. Wat mij betreft prima, als je die logica namelijk zou doortrekken is het de rest van het jaar stil.

Die leven nog in 2018 joh :p

upload_2019-3-22_14-39-1.png
 
Ach die kan het nog steeds niet verkroppen dat hij die penalty heeft gemist :dunno: Heeft niets met racisme te maken, temeer met competenties ;)
Ik was laatst op visitie bij mijn ouders en die zeiden beide: Jongen, jij houd van sport, als jij de training van je leven wilt hebben moet je dwdd terugkijken met Prem. Zij kennen mij blijkbaar goed.
 
Dit is volgens mij een standpunt van Bij1 en aanverwante troela's. Als je wit bent heb je niet te maken met racisme en discriminatie dus mot je je waffel houden want daar heeft een witte helemaal geen kaas van gegeten. Wat mij betreft prima, als je die logica namelijk zou doortrekken is het de rest van het jaar stil rondom die typetjes. Compleet belachelijk standpunt natuurlijk. Geeft al een zeer beperkt denkvermogen aan.
Ik heb in de brugklas tegen een meisje die ik niet langer kon uitstaan na het zoveelste aandachttrekende verhaal over zelfmoord gezegd dat ik het touw zou kopen als zij dan de rest zou doen. Enfin, na de kleine pauze ontstond er consternatie in de klas want daar was het opperhoofd en moest ik ineens mee. De reden liet zich raden. Vader werd zelfs gebeld.

en dan probeer je ze te helpen en zelfs nog een cadeautje te kopen en is het weer niet goed he
 
en dan probeer je ze te helpen en zelfs nog een cadeautje te kopen en is het weer niet goed he
Ik was het meer dan zat om als klankbord misbruikt te worden door een of andere lelijkerd die ik niet wilde neuken en zich bleef opdringen met zelfmoord prietpraat omdat ze mij kende vanuit de buurt en de lagere school. Dus bedacht ik een plannetje om daar vanaf te komen, dat is gelukt. Had echter onvoldoende rekening gehouden met de goegemeente. Ik zou haar aanzetten tot vreselijke dingen en meer :roflol: Ik zei dat iemand die zelfmoord wilde plegen dat domweg deed en niet zou misbruiken in ruil voor aandacht. Had al eerder verzocht om mij met rust te laten en hulp te zoeken. Mijn vader vroeg aan de telefoon hoe het met het meisje ging en toen bleek dat ze huilend naar een leraar was gestapt en getroost werd, zei hij in ongeveer dat ik mijn redenen kennelijk had gehad en er was niet veel aan de hand. Taak van de school om die hormonen te begeleiden in allerlei facetten en hem daar niet mee lastigvallen. Heb ik altijd fijn gevonden.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
https://wnl.tv/2018/05/05/wilders-kritiek-baudet-islam/
Wilders uit kritiek op Baudet: ‘Islamstandpunt FvD is gevaarlijk’
PVV-leider Geert Wilders heeft kritisch gereageerd op uitspraken van Thierry Baudet over de islam. In een interview met De Telegraaf zei Baudet dat er in de islam “allerlei aanknopingspunten zijn voor een veel plezieriger interpretatie van dat geloof”. Een gevaarlijk standpunt, zo meent Wilders.

In het interview zegt Baudet binnenkort met een paar imams te gaan spreken. “Ik wil gewoon weten: wat speelt daar nou”, aldus Baudet. De FvD-voorman ziet zichzelf vooral als criticus van het islamisme, de politieke islam. “Ik ben er, anders dan Wilders, van overtuigd dat er in de hele islamitische traditie allerlei aanknopingspunten zijn voor een veel plezieriger interpretatie van dat geloof.”

Wilders reageert op Twitter en zegt dat het islamstandpunt van Forum voor Democratie hetzelfde is als dat van ‘het partijkartel’. “Gevaarlijk en jammer”, aldus Wilders.

In het interview laat Baudet verder doorschemeren dat hij niet altijd fan is van de radicale pleidooien van Wilders. “Ik denk dat Wilders in zijn oprechte bezorgdheid over de rechten en vrijheden van dit land, soms doorschiet”, aldus Baudet.

Toch ziet Baudet zijn blonde Kamergenoot niet als concurrent. “Ik vind dat Wilders een heel belangrijke rol heeft gespeeld in het debat, in de politiek. Hij heeft keer op keer aandacht gevraagd voor een reëel probleem dat niemand wil zien, namelijk het integratieprobleem. Maar ik vind niet dat hij het positieve verhaal vertelt over waar hij naartoe wil. Het is niet inclusief.”
 
Naar mijn mening een gevolg van opgelegd beleid , Mijn oudste dochter heeft onlangs een spreekwoordelijke tik op haar vingers gekregen van een rector omdat ze vond dat we wat beter mochten kijken wie en wat wij Europa binnen laten .Naar mijn mening is maatschappijleer het vak om de discussie aan te gaan omtrent dergelijke topics . Ipv te citeren uit een boek geschreven door een linkse subsidie schrijver
 
31:45 over PVDA
Hij heeft toch volkomen gelijk vanuit het huidig tijdsbesef bekeken en wat zich bij de PvdA allemaal heeft afgespeeld. Alleen hij piekte te vroeg, zijn charisma bleef daarop achter en wat er allemaal aan gespuis omheen hing was niet even best. Leerde al vroeg dat je over bepaalde onderwerpen niet kon spreken. 1 daarvan was Janmaat. Uitgesloten. Das kommt nicht in Frage. 6e groep lagere school. Los van of je het met zijn denkbeelden eens was. Was domweg onbespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
Als er op een gemiddelde Nederlandse school van de 25 leerlingen in de klas 20 allochtoon zijn kan je als leraar en als school in zijn geheel moeilijk anders dan "links" zijn :hahaha:
 
En nergens spijt van, 24.45. Vies krakers uitschot. Dat zou vandaag de dag toch niet meer denkbaar zijn. Althans, dat ben ik geneigd te geloven.
 
Als er een figuur is die ik eng vindt, is het deze.
GroenLinksers zijn over het algemeen beschaafde mensen, maar de partij is ook een reclasseringsinstituut van oud-communisten en andere politieke delinquenten. En wij proberen de politieke hooligans in ons midden democratische normen en waarden bij te brengen. Daarom stem ik toch op Jesse Klaver. Maar ik zou nooit op Rutger Groot Wassink stemmen.

- Meindert Fennema is een Nederlands politicoloog en emeritus hoogleraar politieke theorie aan de Universiteit van Amsterdam, oud-fractievoorzitter van GroenLinks in Bloemendaal en romanschrijver.
 
Back
Naar boven