Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Blijft lastig om natty te blijven he. Maar één kuurtje per jaar om er zomers net wat beter bij te staan.. verleiding is erg groot natuurlijk :D
 
Dat is een flink stuk..... ook dat is goed voor de abs (brand weg die vetlaag .....)

Hopelijk verdwijnt mijn zwemband snel. Voorlopig weinig evolutie te zien. Armen staan wel al een stuk droger :)

Blijft lastig om natty te blijven he. Maar één kuurtje per jaar om er zomers net wat beter bij te staan.. verleiding is erg groot natuurlijk :D

Klopt maat. Elk jaar een lekker zomerkuurtje zou ik wel zien zitten. Als ik mijn vrouw kan overtuigen dan aarzel ik niet :D
 
Laatst bewerkt:
Stel je voor wat je zou kunnen bereiken met aas. Gewoon een klein prikje en je kan cutten en vvm aanzetten tegelijk.:devilnana:
 
Hopelijk verdwijnt mijn zwembad snel. Voorlopig weinig evolutie te zien. Armen staan wel al een stuk droger :)
Geduld hebben. En... is het hardlopen geslaagd?
Kloot maat. Elk jaar een lekker zomerkuurtje zou ik wel zien zitten. Als ik mijn vrouw kan overtuigen dan aarzel ik niet :D
Hopelijk is je vrouw bang dat je haar of de baby wat aandoet in je roidrage en kan ze je tegenhouden :D
 
Stel je voor wat je zou kunnen bereiken met aas. Gewoon een klein prikje en je kan cutten en vvm aanzetten tegelijk.:devilnana:

Test 250, tren 400 en mast 200... Lekker :P

Geduld hebben. En... is het hardlopen geslaagd?

Hopelijk is je vrouw bang dat je haar of de baby wat aandoet in je roidrage en kan ze je tegenhouden :D

Roidrage is voor zwakkelingen. Een beetje een stabiel mens zal niet zomaar doordraaien tijdens een kuur :)

Lopen is voor zometeen. Ga eerst koffie drinken en dan maak ik me klaar.

Maar lengte krijg je er niet van! :badum:

Groeihormoon? :badum:
 
Ik kon me niet inhouden dus ben deze ochtend nog gaan lopen en heb meteen coopertest gedaan.

12min : Bijna 2750m. Bijna 14km/u gemiddeld :D

Kheb de indruk dat ik met lopen heel veel progressie zal maken de komende maanden!
 
Redelijk buff zegtie dan...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven