MuscleMeat

Buikvet verliezen

Bezoekers in dit topic

NicoDF

Novice
Lid geworden
4 jan 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
68kg
Hey all,

Zeg direct als ik off topic ben of in verkeerd forum zit, maar ben nieuw hier dus dacht ik probeer het maar...

Ik ben in de afgelopen 2,5 jaar zo'n 35 k afgevallen, ben 1m70 en zit nu op 65 k ik doe 3 keer in de week krachttraining. Ik zie resultaat maar ik blijf een buikje hebben. En dat krijg ik niet weg, het frustreert mij enorm hard.

Ik vraag me af wat ik hieraan kan doen Misschien moet ik iets bijnemen? supps of zo, ik weet het niet, maar die buik moet weg. Meer afvallen moet niet, integendeel, ik moet spieren bijkweken en dus groeien... Ben hier heel hard mee bezig en wordt er beetje wanhopig van. Wat kan ik doen? Thanks!
 
https://peterbond.nl/lokaal-vetverbranden-met-pindakaas/
Misschien dit eens proberen?

Anders gewoon bulken, 500kcal boven je behoefte gaan eten, veel oefeningen pakken waarbij je je core gebruikt (DL, Frontsquat, squat etc) af en toe buikspieren trainen en als je +/- 80kg weegt je VP omlaag brengen door 500kcal onder je behoefte te eten. Denk dat je abs daarna wel zichtbaar worden. Gewoon een kwestie van onderontwikkelde abs icm te hoog VP denk ik.
 
Is het buikvet of “ gewoon “ overtollig vel van het feit dat je vele malen zwaarder bent geweest ?

1.70 op 65 kg kan nooit veel zijn ..
 
Gezien je gewicht zal je niet veel spiermassa hebben... waarschijnlijk heb je ook erg weinig gegeten (te ver onder je onderhoud) en mogelijk is het afvallen ook wel snel gegaan? Val je zoveel af dan kan het inderdaad best overtollig vel zijn. is dat het niet dan zou ik toch ook kiezen voor wat ACE zegt. Boven onderhoud eten en bulken zodat je spieren kan bouwen. Buikspieren kan je alleen zichtbaar maken als ze er zijn. ;)

Anders misschien eens een foto plaatsen. Er zijn hier genoeg leden die vele kilo's zijn afgevallen en ook last hebben/hebben gehad van overtollig vel.
Vaak is het ook een kwestei van geduld en doorzetten. Bulken en cutten zodat je meer massa bouwt en steeds wat vet wegcut.

Het komt allemaal neer op goede voeding en dus boven of onderhoud eten, trainen en geduld. Misschien helpt deze link over voeding je wat op weg.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Thanks voor de replies alvast, ga straks de info in de links al eens bekijken en ik denk dat ik dan wel weet hoe ik eraan moet gaan beginnen/verder doen. Maar meer info , tips is natuurlijk welkom. :)
 
voor mij klinkt dit een beetje als "skinnyfat". Ik zou bulken en een krachtschema doen om dan wanneer je een beetje massa hebt weer te cutten om dan je buikje weg te halen, terwijl je nog wel goed gewicht behoud en er (vele malen) beter uit ziet(ga er van uit dat dat je doel is).
 
https://peterbond.nl/lokaal-vetverbranden-met-pindakaas/
Misschien dit eens proberen?

Anders gewoon bulken, 500kcal boven je behoefte gaan eten, veel oefeningen pakken waarbij je je core gebruikt (DL, Frontsquat, squat etc) af en toe buikspieren trainen en als je +/- 80kg weegt je VP omlaag brengen door 500kcal onder je behoefte te eten. Denk dat je abs daarna wel zichtbaar worden. Gewoon een kwestie van onderontwikkelde abs icm te hoog VP denk ik.

Is dit lokaal vetvebranden met pindakaas een grap...?
 
Is dit lokaal vetvebranden met pindakaas een grap...?

Zeker niet! Bronvermeldingen staan netjes vermeld... Hoe denk je dan dat al die "Instagram modellen" zo groot zijn en toch een strakke buik hebben?
 
Zeker niet! Bronvermeldingen staan netjes vermeld... Hoe denk je dan dat al die "Instagram modellen" zo groot zijn en toch een strakke buik hebben?

Bron 5: Kindapaas Kees. “Novel mechanisms of fatty acids extracted from peanut butter: is PPAR involved?” Journal of Peanut Butter and Jelly 11.1 (2016): 114-802.

HAHAHA Kees Kindapaas. Trapte er tegen beter weten bijna in ;)
 
Bron 5: Kindapaas Kees. “Novel mechanisms of fatty acids extracted from peanut butter: is PPAR involved?” Journal of Peanut Butter and Jelly 11.1 (2016): 114-802.

HAHAHA Kees Kindapaas. Trapte er tegen beter weten bijna in ;)
helaas, pindakaas
 
Bron 5: Kindapaas Kees. “Novel mechanisms of fatty acids extracted from peanut butter: is PPAR involved?” Journal of Peanut Butter and Jelly 11.1 (2016): 114-802.

HAHAHA Kees Kindapaas. Trapte er tegen beter weten bijna in ;)
:D:D:D
 
Back
Naar boven