XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Nog maar 2, of nog maar 3 eigenlijk. :roflol:
 
Out! Ben kapot moe en ga t deze week geen poging meer doen. Blijft dus bij 25 reps.
Benieuwd naar de volgende challenge
 
mtherfker.
 
Held!
 
Webby is een warrior en daarmee een van de favorieten voor de eindtitel. Donderdag gaat hij nog een keer voor 41. Ja ik weet het zeker, hij doet wél nog een poging.
 
Webby is een warrior en daarmee een van de favorieten voor de eindtitel. Donderdag gaat hij nog een keer voor 41. Ja ik weet het zeker, hij doet wél nog een poging.
Absoluut, aan het eind van het jaar staat hij nummer 1, of zit in een rolstoel. Niets er tussenin :D
 
Leuke uitdaging! Eerste keer Zerchers ooit en dat viel toch aardig tegen.
100.9 kg, dus 76 kg gebruikt. 20 reps als ik me niet vergis. Zit nog wel meer in, dus volgende week nog een poging.

Ik ga hier toch op terug komen...die vrijdag wakker geworden met een rug die vast zat, en nog steeds niet helemaal over.
Ik wacht de volgende challenge af
 

Die bonuspunten pak ik niet van je af, fcking sterk!

Webby is een warrior en daarmee een van de favorieten voor de eindtitel. Donderdag gaat hij nog een keer voor 41. Ja ik weet het zeker, hij doet wél nog een poging.

Zonder last van mijn rug had ik dat gedaan, eventueel zelfs woensdag en donderdag. Maar voor die ene punt meer is het beter als ik het hier even bij laat. Er komen nog 10 challenges. Voor mij is het eerder zorgen dat ik me een heel jaar niet blesseer :) En hopen dat er geen 2x BW deadlift challenge komt, want dat kan ik echt niet meer.
 
Back
Naar boven