Fitness Seller

Je suis wieder da (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

81.8 kg. Schouder nog steeds verrot maar aan de beterende hand na wat tips van dit forum en van de sportschool. blijf mn bovenlichaam heel licht trainen todat mn schouder echt helemaal pijn vrij is, geen zin dat dit iets chronisch wordt. Pijn is bijna weg, maar er zit nog een soort dof gevoel in.
Besloten tot 28 April te dieten, hierna rijst ruilen voor aardapppelen en kcal wat verhogen. Indien schouder blessure helemaal weg is tegen die tijd ga ik er een kg of 3 aan bulken.
 
Weging zaterdag jl 81.7kg. Besloten dat ik zaterdag de laatste prik heb gezet want ik heb gevoelige en puffy nippels. Dit heb ik nog nooit gehad met zo'n lage dosis testosteron. Kan niet pinpointen waardoor dit precies komt. Op zich wel een lekkere kuur, voel me prima buiten de puffy nipples geen last van sides.
Ben nog aan het denken waarop ik over zal schakelen, maar zullen vooral hardmakers worden, daar krijg ik echt een mooier fysiek van, zeker nu mn vetperc wat lager is.
Blessure nog steeds aanwezig waardoor ik helaas niet alles uit mijn trainingen kan halen. Volgens bedrijfsarts lijkt het een geirriteerd ac gewricht, nog even voorzichtig doen dus.
 
Wat heb je dit keer anders genomen dan normaal? De EQ?
 
Klopt, de Equ. Heb 2 x eerder last van gyno gehad, lang geleden toen ik op 500 test / 400 deca zat en een keer van de prolactine geloof ik. (test/tren/anavar).

Ik voel sinds vandaag ook echt een beetje weefsel verharding dus 100% zeker dat ik hier mee kap.
 
O ja zeker wel een bijwerking, hoe kon ik die over het hoofd zien. Fucking ##@@!!& puisten! Nooit last van, op een enkele sporadische op mijn rug. Nu gewoon volop puisten op mn bek :( Echt nog nooit gehad. Leuk, koningsdag met een bivakmuts en zonnebril op.
 
Hoe voel je je eigenlijk op 500mg EQ? Paar weken geleden schreef je over night sweats en een opkomend hongergevoel. Heb je dit nog steeds?
 
Hoe voel je je eigenlijk op 500mg EQ? Paar weken geleden schreef je over night sweats en een opkomend hongergevoel. Heb je dit nog steeds?

Beide al ca 2 weken niet meer gehad nu je het zegt.

Voel me wel echt heel lekker moet ik zeggen, shape oogt ook mooi lean en toch rond, maar damn...die puisten.
 
ik ga van boldenone altijd hinneken :P
 
In!
 
Zaterdag de 27ste gewicht na een week vis met rijstwafels een mooie ronde 80.0kg precies. Afbouw prik met 250mg sust 250 equ en 100mg primo.
Puistenkop doet goede zaken, mn 2e pubertijd, alleen had ik in mijn echte pubertijd nauwelijks pukkels.

Deze week door ziekte (niet ik) maar 2 keer kunnen sporten. Voeding hierdoor deze week beetje vrij geinterpreteerd.
82.5kg vanmorgenvroeg.

Maandag switch naar de andere medicijnen :D
 
81.8kg
Acne begin deze week op een hoogte punt, leek zelfs of mn huid in de fik stond. Is nu gelukkig allemaal aan t wegtrekken. Ook slaap ik weer heel erg onrustig sinds dinsdag, word midden in de nacht meerdere keren klaar wakker.
Sinds maandag de 6e een switch gemaakt naar: 225mg tren ace pw / 300 mg masteron pw / 20 mg stromba pd.
Idd zonder test, ik ga test prop toevoegen zodra ik geen gevoelige tepels meer heb, dus verwacht dat er vanaf volgende week bij te kunnen doen.
 
83.3kg, shape is perfect.
Bijwerkingen, enkele x een night sweat, wel steeds onrustige slaap. Vorige week zaterdag pittige verkoudheid opgepakt die moeilijk slijt, komt nog steeds bagger uit mn neus.
Acne, ook nog steeds wordt maar heel langzaam minder, verwacht toch wel dat het helemaal wegtrekt als de equ helemaal uit mn bloed is, zo niet stop ik tijdelijk helemaal met de hormonen.
 
Zaterdag jl 83.6kg. Veel last van wakker liggen snachts, erg irritant. Ben ik doodmoe, val makkelijk in slaap en wordt dan midden in de nacht klaar wakker. Morgen nog een beentraining en dan neem ik 5 dagen rust (van sporten).
 
Weging vrijdag jl. 84kg rond. Heb lekker wat massa aangezet, dus dit is een mooi moment om het laatste vet te gaan kwijtraken, de komende 3 weken dus op dieet. Acne bijna weg, paar dagen goed geslapen. Helaas wel een virusje opgelopen waar ik dinsdag goed ziek van geweest ben en dus niets gegeten heb. Vandaag gestart met dieet, zal 2 weken mn eiwitten uit kalkoen en eieren halen, en de 3e week uit eieren en kabeljauw.
 
Zaterdag jl 81.9 kg. Is dus -2kg. Zit een dag ziekte in (niet eten en veel kotsen en diaree) en 3 dagen dieet. Acne blijft redelijk in stand helaas, echt weer een heel nieuwe ervaring.
 
Gaat perfect, ook deze zaterdag weer precies op 81.9 afgewogen na bijna 1.5 week dieet. Begin duidelijk droger en harder te worden. Voel me top en loeisterk, sterker dan mn lichaam kan hebben helaas. Vandaag een triset gemaakt voor rug met 5 x 8 x 50kg dumbell rows - 5 x 10 x chinnen bw - 5 x 8 x 50kg? wijde cable rows. Fluitend ;)
 
80.7 kg na dik 2 weken dieet. Hier zie je dat mn gewicht de eerst 2 weken constant blijft en dan ineens 2 kg in een week dropt. Doel is vrijdag net onder de 80kg uit te komen. Gaat erg lekker zo. Acne is nu echt duidelijk aan het wegtrekken, eindelijk. Nog wel een enkel puistje hier en daar op mn gezicht/nek. Door dieet slaap ik extra slecht, voel me buiten de trainingen om slappe hap. Warmte van vandaag maakt het ook niet beter, daar ben ik al zo gevoelig voor. Vrees voor volgende week :( Nou ja je moet ergens dood aan gaan.
 
Succes met tren kome week :p

Tijd voor een shape update?
 
Back
Naar boven