MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Bij een maatje zijn gym gaan trainen
    Foto met een paar andere gasten die er ook trainen. Wel iedereen onherkenbaar gemaakt, ik sta rechts

    IMG_20190423_191802.jpg
     
    jawel bertje doet het nog steeds niet verkeerd onze ouwe ambtenaar
    Maar ik squat nog lang geen 150 kg, dus kuren zit er voorlopig nog niet in.;)
    Ik ga wel weer even decent bulken.
    Kreeg hier te horen dat ik niet durf te bulken, maar afgelopen 2 bulks was ik respectievelijk 18 kg en 15 kg aangekomen. Beide keren in de cut ook weer 15 kg afgevallen (afgelopen jaar dus break even). :(
     
    Misschien dus minder cutten genius?
    Tja, de eerste keer (2 jaar geleden) voor de fotocontest hier. Vorig jaar voor het eerst een wedstrijd gedaan (MAP) onder begeleiding van een coach. Dus toen was het simpelweg eten wat m'n coach aangaf. Op het podium moet je wel shredded zijn om een beetje kans te maken. Helemaal als natty, want dan ga je het op massa niet winnen. Overigens heb ik dat jaar superclean gebulkt en gecut met amper cheats. Dat alles is voor mij ook wel één van de redenen geweest om te beseffen dat ik het natty niet ga redden als ik door wil gaan met wedstrijden en in een andere klasse uit wil komen dan MAP. Om serieuze resultaten te bereiken, is het toch het moment gekomen. Daarnaast ben ik er wel zeker van overtuigd dat ik er afgelopen jaren (2016/2017/2018) verder alles aan heb gedaan (voeding, training, slaap, inzet etc.) om er het maximale uit te halen.
     
    Maar ik squat nog lang geen 150 kg, dus kuren zit er voorlopig nog niet in.;)
    Ik ga wel weer even decent bulken.
    Kreeg hier te horen dat ik niet durf te bulken, maar afgelopen 2 bulks was ik respectievelijk 18 kg en 15 kg aangekomen. Beide keren in de cut ook weer 15 kg afgevallen (afgelopen jaar dus break even). :(
    Lekker een paar maanden jezelf verantwoord ten buiten gaan aan voeding en vetpercentages loslaten is wat bij mij hielp in mijn natty dagen (long long time ago ).
    En Kuren je mist er niet echt iets mee :P ja bijwerkingen en pijn in je portomonee
     
    Back
    Naar boven