AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Dat hoor je niet vaak; iemand die tevreden is. Ik zeg: houd dat gevoel maar vast dan! :D

Relatief gezien zou het toch even zwaar moeten zijn om BW te squatten, maar mij begint het te duizelen als ik hoger ga. De kracht is er wel, maar het kcalbudget laat het voor nu even niet toe.
Stiekem kijk ik ook uit naar een periode (whenever that is) waarin ik richting/net boven onderhoud eet. FIESTA, eat alllll the food. :eyebrow:

"Niet te ontevreden" is nog niet écht tevreden :p Zal ik ook nooit zijn want ik ben te perfectionistisch.
Het kan nu nog stukken beter (en zal altijd beter kunnen): aflijning op benen, buikvet is er ook nog best veel, booty mag zeker nog strakker en ronder,...
Maar ik onthou wél vanwaar ik kom, en dan kan ik zeggen dat ik trots mag zijn op wat ik in het laatste jaar heb bereikt :)
Eat all the food, dat gaat niet meer. De heilige schrik om weer :piggy:te worden blijft er inzitten.
Ik zou vorig jaar gaan "bulken" en ben nooit hoger dan 1650-1700kcal geweest op strikte track-dagen :roflol:
Ik cheatte toen wel vaker in het weekend, en met de feestdagen heb ik me ook wel wat laten gaan :o
Maar ah, ik heb nu zga hetzelfde gewicht als na mijn cut vorig jaar, maar met stukken minder cm's! Niet slecht gedaan vind ik dan :cool:

Die komt nooit meer, vraag maar aan HillR :haha:
Inderdaad...

Op een meeting? Of ga je daar ook city trippen?

We zijn vier dagen in Italië, enkel de zaterdag is de rondrit en dan nog met lunch in een klein, volledig afgehuurd stadje en gala-diner 's avonds.
Voor de rest inderdaad de streek verkennen en genieten van het lokale eten :)
Geen frieten en hamburgers dus :D
 
We zijn vier dagen in Italië, enkel de zaterdag is de rondrit en dan nog met lunch in een klein, volledig afgehuurd stadje en gala-diner 's avonds.
Voor de rest inderdaad de streek verkennen en genieten van het lokale eten :)
Geen frieten en hamburgers dus :D

Klinkt goed. Behalve dan dat je geen frieten en hamburgers krijgt :p
 
Klinkt goed. Behalve dan dat je geen frieten en hamburgers krijgt :p

Ik ben niet zot van die burgers op evenementen, neem altijd mijn eigen potje mee :o
Als ik een burger eet dan moet het écht een goeie zijn, en dan gaan we meestal naar https://www.ypresburger.be/ of http://www.bonnys.be/?page_id=45, afhankelijk of ik ook friet wil of niet.
In de eerste tent serveren ze enkel van die in suiker gedrenkte McDo look-a-like dingen, bah.
Als ik friet eet moet het echte Belgische friet zijn! :fries:
 
Moest nog een onderdeel opgeschuurd worden, lekker in het zonnetje gedaan :D



Haha :roflol:



Nee, manual ftw!

Na het trainen en sleutelen dit weekend toch behoorlijk brak.
Overal spierpijn :p
Maandag is normaal loopdag, maar morgen ook alweer LB training dus wandelen leek me een beter idee naar herstel toe.

Mijn ouders zijn fervente wandelaars, en ik was al om 7u wakker dus ik ben samen met mijn papa op/rond de Kemmelberg gaan wandelen.
Rustig aan 10km afgelegd (mijn vader is 67 dus die stapt niet meer aan +6km/h, zeker niet als het zo erg op en neer gaat :rolleyes:) en toch een 450kcal verbrand.
Ideaal! Ook goed voor de vader-dochterband, quality time met de papa is belangrijk :)

Nu wat mealpreppen en dan ritje doen met de cabrio!
Smile for the camera :D

Bekijk bijlage 453278

Vanwaar geen eigen kenteken ?
 
Push ging best ok gisteren. Weer wat extra reps op de bench ondanks dat ik deze week nog low kcal en carbs aanhou.

Training woensdag 10 april 2019 - Push
Bench press
1x10xBB
1x10x25
1x8x30
3x5x35
3x3x35

DB Skull crusher
1x12x4
3x8x6

Cross body crunch
5x12 per kant

DB Shoulder press
4x10x10

Ab cable pulldown
5x12x37,5

Low to high cable fly
2x12x10
2x10x12,5

Rope pushdown
1x12x25
3x10x27,5

DB Incline rear fly
1x12x4
3x10x6

Vertical chest press
1x12x20
1x12x25
1x12x30
1x10x35

Torso rotation
5x12x40 per kant

Geen cardio because compromissen maken thuis :)
Vanavond normaal een stukje rennen (tenzij het echt hondenweer is).

Vorige week een serieuze drop gehad in gemiddeld gewicht, deze week blijf ik een beetje "hangen".
Al bij al niet heel slecht gedaan de eerste vier maand van het jaar :)
De excel file ben ik pas beginnen bijhouden toen ik ging carbcyclen...
Begin januari woog ik 56kg :o

upload_2019-4-25_13-23-27.png

Ik verwacht geen (spectaculaire) dalingen meer voor we op reis vertrekken.
Vanaf morgen wordt het vooral "de koelkast legen" zodat er geen eten verloren gaat of rondkruipt als we terugkomen :roflol:
Zaterdag wel nog eens meten, dan kan ik de balans qua cm's ook opmaken tussen januari en nu :)
 
Goed gedaan Bubs! Mooie dalende lijn qua gewicht.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Inderdaad, mooi gedaan. Maar nu maar eens stoppen met gewicht droppen. Er blijft niks van je over zo! Geniet nu eens vh leven. Je verdient het écht wel hoor :)
La bella Italia is waiting for you
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goed gedaan Bubs! Mooie dalende lijn qua gewicht.

Dank je sweat! Af en toe een hobbel, maar over het algemeen ging het best goed.

Inderdaad, mooi gedaan. Maar nu maar eens stoppen met gewicht droppen. Er blijft niks van je over zo! Geniet nu eens vh leven. Je verdient het écht wel hoor :)
La bella Italia is waiting for you

Ik geniet wel van het leven hoor, dat zie je vooral op de maandagwegingen :roflol:
Nu even de touwtjes wat lossen voor een week of twee :)
Het weer ziet er op dit moment veelbelovend uit, niet erg warm maar zonnig.
Dat is het belangrijkste :cool:
 
De weergoden waren gisteren ook goed gezind.
Terwijl ik me aan het omkleden was om te gaan lopen een ferme bui, en daarna opklaringen :D
Klein, rustig rondje met mijn vriend. Hij had een beetje een off day, dus ik heb geen extra ommetje gedaan (behalve het laatste stukje waar hij rechtdoor loopt en ik door een wijk, daar nog een klein sprintje getrokken :loopband:)
GPS was ergens de connectie kwijt, dus snelheid klopt niet helemaal.
Cijfertjes: 59'; 8,2km;8,9km/h;510kcal

upload_2019-4-26_9-35-46.png


Vandaag rustdag en morgen weer LB (zonder cardio, want om 11u vertrekken we al voor een dagtripje :D).
 
Vanochtend de laatste keer omtrekken gemeten voor we op reis vertrekken.
Volgende keer zou dan zijn drie dagen na thuiskomst, dat wordt interessant :roflol:
Anyhow, hier zijn de cijfertjes van vanochtend!

27/04/2019
Gewicht 50,8kg -0,4kg
Taille: 55cm -0,5cm
Buik: 62,5cm -0,5cm
Heup: 75cm -0,5cm
Billen: 87,5cm /
Bovenbeen: 45cm -0,5cm
Bicep rust: 24,5cm +0,5cm
Bicep gespannen: 26,5cm +0,5cm

In vergelijking met de eerste meting die ik logde 11 maand geleden:
upload_2019-4-27_12-34-42.png


Mijn billen groeien de laatste maanden wel, ondanks het cutten.
Legday paying off :peachy:

Training van vanochtend en aantal shape update pics volgen later vandaag (of morgen)!
Fijne dag iedereen :wave:
 
Mooie progressie Bubsie ...dat zijn mooie cijfertjes ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ben jezelf n beetje tevreden? Je hebt er hard voor gewerkt.......
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Mooie progressie Bubsie ...dat zijn mooie cijfertjes ;)
Ben jezelf n beetje tevreden? Je hebt er hard voor gewerkt.......

Thanks Bos!
Echt tevreden zijn zal ik waarschijnlijk nooit, maar ik ben wel gelukkiger nu als ik in de spiegel kijk dan pakweg anderhalf jaar terug :)
Nu tijd om een paar weekjes te genieten, en daarna de bijgekomen (vakantie)kilootjes er weer afwerken :o
En dan onderhoud opzoeken en aanhouden tot september ongeveer, waarna bulkpoging 2 van start kan gaan :D
 
Thanks Bos!
Echt tevreden zijn zal ik waarschijnlijk nooit, maar ik ben wel gelukkiger nu als ik in de spiegel kijk dan pakweg anderhalf jaar terug :)
Nu tijd om een paar weekjes te genieten, en daarna de bijgekomen (vakantie)kilootjes er weer afwerken :o
En dan onderhoud opzoeken en aanhouden tot september ongeveer, waarna bulkpoging 2 van start kan gaan :D

Nee nooit tevreden begrijp ik.....je kan ook in stapjes denken...naar een volgend nivo werken....dan lijkt het niet zo ver en het doet niet zo'n pijn
Geniet een beetje...het is maar een korte vakantie...als je maar niet gaat proppen....meer carbs is ook meer vocht

hahaha je hebt je plannen alweer klaar...en dan doorbulken tot voorjaar 2020...mooi zo :) :wl:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nog efjes de trainingen van dit weekend loggen!
Rustig aan zat er weer niet in, zeker niet wetende dat ik dan een week rust zal nemen :eek:
Ben al weken aan het denken welke oefeningen ik zonder materiaal op de hotelkamer kan doen :roflol:
Alle suggesties welkom :D

Training zaterdag 27 april 2019 - LB2
Leg press
1x15x40
1x15x80
1x12x120
2x12x140
2x12x150

Calve raises (Legpress)
4x12x80

Challenge april one arm landmine row
1 poging gedaan, vorm niet echt goed dus geen idee hoeveel reps er uiteindelijk zullen tellen.
Had wel behoorlijk wat last van mijn polsen/onderarmen naar het einde toe, dus geen idee of ik dinsdag nog een poging waag of niet.
Zonder straps btw.

BB Hip thrust SS Cross body crunch
2x10x42 // 2x12 per kant
3x8x44,5 // 3x12 per kant

Glute cable kickback SS Cable hip adduction

2x12x32,5 // 2x12x17,5
2x10x35 // 2x12x20

Sumo squat SS Ab rope pushdown
1x12x14 // 2x12x37,5 (een voor de eerste squat, een erna)
2x12x16 // 2x12x37,5
1x12x18 // 1x12x37,5

Walking lunges (DB in elke hand)

4x16px8

Abductor machine - butt elevated
1
2x12x67,5
2x12x70

Back extension ss Side crunch on bench

Skipped wegens geen tijd meer

Cardio
  • Geen in de gym, wel met het fietsje naar de gym en wat boodschappen gedaan (15-20 minuten, 100-150kcal?)
Op zondag lijk ik mezelf altijd een beetje naar de gym te moeten slepen, zeker als het zo'n rotweer is als vandaag en je gewoon in je pyjama op de bank wil hangen :p
Toch is het uiteindelijk wel meestal een goede en fijne training...

Training zondag 28 april 2019 - PULL Gym2
Pulley row
1x15x14
1x15x21
3x10x28

Lat pulldown

1x15x21
3x10x28
1x10x31,5

Assisted pull-ups

2x10x20
2x10x18

BB shrugs SS DB Hammer curl
4x12x35 // 4x10x6

T-bar row
Skipped en vervangen door een niet pull oefening die ik gewoon leuk vind :p

Face pulls
1x12x30
2x10x32
2x10x34

Straight arm pushdown
1x15x18
1x15x23
4x10x27

DB preacher curl
1x15x5
3x12x6
1x8x7

Abdominal crunch machine

2x15x20
2x15x25
1x12x30

Cardio (850kcal)
  • 45' Stepper (heuvels lvl 6/11/14)
  • 15' Crosstrainer (heuvels lvl 9)

Nee nooit tevreden begrijp ik.....je kan ook in stapjes denken...naar een volgend nivo werken....dan lijkt het niet zo ver en het doet niet zo'n pijn
Geniet een beetje...het is maar een korte vakantie...als je maar niet gaat proppen....meer carbs is ook meer vocht

hahaha je hebt je plannen alweer klaar...en dan doorbulken tot voorjaar 2020...mooi zo :) :wl:

Proppen ga ik niet doen, of het zit toch niet in de planning :p
Carbs, daar kom je niet onderuit in Italië met pasta/pizza/... En vocht gaat er in de eerste week wel weer af vermoed ik :rolleyes:
Jup, plannen zijn er! Nu nog (goed) tot uitvoering kunnen brengen :D
 
Gaat helemaal goed komen met jou Bubsie ...ik geloof in jou :cool: :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven