MuscleMeat

Ervaring met eiwitpoeder

Bezoekers in dit topic

Ingevuld, denk niet dat er iemand is wie extra wil betalen voor een betere verpakking. Denk sowieso dat elke leverancier dit wel redelijk in orde heeft.
 
Post je de resultaten hier? Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier op DBB nu eigenlijk echt sporten
 
Ingevuld, denk niet dat er iemand is wie extra wil betalen voor een betere verpakking. Denk sowieso dat elke leverancier dit wel redelijk in orde heeft.
Ja misschien wel niet, maar als het gebruik van het product echt als beter wordt ervaren kan het (voor sommigen) toch interessant worden..
 
Post je de resultaten hier? Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier op DBB nu eigenlijk echt sporten

Ik zal proberen wat resultaten te delen ja. Ik wist weinig van het gebruik van weiproducten af maar wat me nu al opvalt is dat veel mensen er vaak al meer dan 50 euro/maand voor betalen.
 
Ingevuld!
 
Ingevuld!
 
Hallo allemaal,

Allereerst super bedankt voor al jullie interesse en reacties. Ik ben bezig geweest met het opzetten van een nieuw (soort) verpakking en heb dat uitgewerkt tot twee concepten. Ik hoor wederom graag wat jullie hiervan vinden en alle respons is meer dan welkom!

https://forms.gle/tqjQMJUGQbHJiCmV7

Met vriendelijke groet,
 
Mijn ervaring met voorgescoopte eiwitten waarbij je na de tijd water bijvoegt is dat het klontert. Bij eerst water en dan eiwitten lost het bij mij iig stukken beter op
 
Wat hierboven staat idd, bij sommige eiwit poeders krijg je zelfs een dikke laag onderin die niet oplost als je eerst poeder en dan water doet.
 
^
 
Wat is concept zakje? Je hebt 1 vraag, zorg er svp voor dat deze ook duidelijk is.
 
kazamafury Is gecorrigeerd, pardon. Zie onderstaande.

ACE Apw kazamafury Oorspronkelijk had ik een derde concept; 'Concept zakje'. Dit was een idee waarbij een klein zakje eiwitpoeder aan water werd toegevoegd. Ik wist niet dat dit voor oplosbaarheid dus echt cruciaal is. In mijn opdracht is het echter belangrijk dat de gebruiker een (nieuwe) ervaring krijgt bij de nieuwe verpakking. Een zakje was simpelweg te saai en te makkelijk. De twee concepten 'Telescoopbeker' en 'Accordeon' die in de enquête staan zijn beide wel goed te schudden en zorgen hopelijk dus voor een redelijk mengsel.
In elk geval goed te horen wat jullie direct opvalt. Uiteraard hoor ik graag wat jullie er verder van vinden. :)
 
Gezien je gemak voor de consument aan het invullen bent zal er vast markt voor zijn. Hoe groot de vraag hier naar is weet ik niet en durf ik geen aanname over te doen.
Het oplossen zal inderdaad cruciaal zijn, er zijn al eiwitsoorten/merken die slecht oplossen op de normale manier met een metalen bal of zeef. Pre-packed zal er dan geen slok uitkomen gok ik.
 
Back
Naar boven