Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Ik geef je nog een paar jaar + een paar klote ervaringen in de kou :roflol:

Hardshock was ook zo'n drama met 7 graden en windkracht 8/9 langs het Almere Strand, verdomme nog nooit zo koud gehad :emo: Gevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada :treuren:
Wtf was dat in de winter ofzo? :p
Hoeveel had jij op? Haha
 
Pfff, jullie vergeten dat de grootste buffel van DBB ook aanwezig is.

Me! :emo:

Ik had je wel genoemd!

True maar last minute een ticket kopen als het wel lekker weer is dat is vaak geen issue (betaal liever wat meer dan dat ik tickets heb gekocht die ik niet kwijt kan omdat er 1000 mensen zijn die hun tickets verkopen ivm kutweer). En er is een uitzondering waar steevast een ticket voor gescoord wordt; Awake Fest.

Met 35 jaar is het ook niet zo'n ramp meer dat je niet meer overal bij bent en sommige mooie feestjes hebt gemist :)


En we wonen tegenwoordig ook niet meer zo centraal, wat de drempel ook weer extra verhoogt, een hotel boeken is daardoor ook een must geworden en op sommige feestdagen is dat niet te betalen (Pasen regio Amsterdam bijvoorbeeld).

Ik geef je groot gelijk hoor, zou normaal m'n ticket misschien ook wel verkopen, maar heb dit jaar werk ervoor afgezegd en er komen heel veel toffe mensen, kijk er al weken naar uit en heb na pittige tentamenweken wel ontspanning verdiend :D
euphorea wanneer gaan wij weer armen vergelijken ;$;$
Kom zaterdag maar naar Supersized als je durft xxxxxx
 
Ik geef je nog een paar jaar + een paar klote ervaringen in de kou :roflol:

Hardshock was ook zo'n drama met 7 graden en windkracht 8/9 langs het Almere Strand, verdomme nog nooit zo koud gehad :emo: Gevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada :treuren:
Twee jaar geleden Megabase ook met 10 graden en dikke wind op Almere strand, niet te harden was dat.
 
Twee jaar geleden Megabase ook met 10 graden en dikke wind op Almere strand, niet te harden was dat.
Ah dan ben je al goed voorbereid op aanstaande zaterdag.

Het zal wel weer uitdraaien op veel te veel drugs nemen om het warm te krijgen :s
 
Ik had je wel genoemd!



Ik geef je groot gelijk hoor, zou normaal m'n ticket misschien ook wel verkopen, maar heb dit jaar werk ervoor afgezegd en er komen heel veel toffe mensen, kijk er al weken naar uit en heb na pittige tentamenweken wel ontspanning verdiend :D

Kom zaterdag maar naar Supersized als je durft xxxxxx

Neem jij de bar mee ik de weights?
 
Blij dat royaal kabaal in de hemkade is, wat een pleuris weer
 
Ja echt hondenweer :emo:

Lekker dagje voor Netflix :heart:
 
Standaard koningsdagweer. Altijd matig met buien
Iig nog nooit met t-shirt bij outdoor kunnen staan

beetje overdreven maar je begrijpt het
 
Back
Naar boven