AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net uit bed.
    Progressie foto cut van 26% nu op ongeveer 18%

    Na een lange tijd niksen en aanvetten.

    Bijna tijd om te (lean) bulken.
    En wie weet eens langer dan 6 maanden te trainen zonder pauze. :)
    IMG_20190424_055351-01.jpeg
     
    Lekkere dikte in je rug. Je hebt niet zo'n geluk met je lat aanhechtingen, maar zit in elk geval genoeg massa op.

    Hoge lat insertions zijn niet echt het "probleem" imo (in hoeverre je hier sowieso van een probleem kan spreken :D) Zijn lats zijn gewoon tov de overige rugspieren (die juist erg goed ontwikkeld zijn) iets minder ontwikkeld, denk ik. En dan met name de lower lats. Maar dit is voor 95% van alle bodybuilders een super lastig gebied om te ontwikkelen.

    Maar wel echt mooie foto's hoor :) Vooral de delts zijn echt massive. Om jjaloers op te zijn :P
     
    Begonnen met aankloten op Mn 14e, en vanaf Mn 17e echt serieuzer. Ben nu 22 dus +/- 5 jaar denk ik
    Netjes man, zoals je wellicht van mijn trainingslog ben ik ook fanatiek bezig nu. Ik hoop over 2 jaar goed gebulkt te hebben en ook al een degelijk fysiek te hebben.
     
    Lekkere dikte in je rug. Je hebt niet zo'n geluk met je lat aanhechtingen, maar zit in elk geval genoeg massa op.

    Thanks man! Lats zijn inderdaad lastig verhaal bij mij.. ik probeer er goed op te focussen tijdens pull days.

    Verder maak ik me er ook niet heel druk om, ik heb vooralsnog geen wedstrijd ambities.
     
    Netjes man, zoals je wellicht van mijn trainingslog ben ik ook fanatiek bezig nu. Ik hoop over 2 jaar goed gebulkt te hebben en ook al een degelijk fysiek te hebben.
    Klopt, ik volg je log. Ik denk dat het van mij wel sneller had gekund :p ik kom wel echt van mega ecto
     
    Back
    Naar boven