XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

.

IMG_20190424_153126.jpg
 
Action yonaise saus

Wat vind je van die saus als vervanger voor mayonaise? Heb hem zelf nu een paar keer gehad en vind hem niet heel erg tegen vallen. Smaakt niet echt zoals een goeie mayo maar gezien de prijs en de calorieën kan ie er best mee door vind ik.
 
Wat vind je van die saus als vervanger voor mayonaise? Heb hem zelf nu een paar keer gehad en vind hem niet heel erg tegen vallen. Smaakt niet echt zoals een goeie mayo maar gezien de prijs en de calorieën kan ie er best mee door vind ik.
Helaas is die alweer eruit bij de action, wat een kutwinkel
 
Helaas is die alweer eruit bij de action, wat een kutwinkel

Ow, das lekker kut... heb hem afgelopen week nog gekocht... Beetje jammer weer want was er, ondanks de bijzondere smaak, toch best tevreden over.
 
Helaas is die alweer eruit bij de action, wat een kutwinkel
Inderdaad... eindelijk iets waarvan mijn man zei kan ermee door ipv frietsaus light....
 
Wat vind je van die saus als vervanger voor mayonaise? Heb hem zelf nu een paar keer gehad en vind hem niet heel erg tegen vallen. Smaakt niet echt zoals een goeie mayo maar gezien de prijs en de calorieën kan ie er best mee door vind ik.

Helaas uit het assortiment gehaald idd.... maar ik vind hem echt heerlijk 10/10 voor mij
 
Wat vind je van die saus als vervanger voor mayonaise? Heb hem zelf nu een paar keer gehad en vind hem niet heel erg tegen vallen. Smaakt niet echt zoals een goeie mayo maar gezien de prijs en de calorieën kan ie er best mee door vind ik.

Die kibbeling is ook een dikke aanrader trouwens, 120kcals /100gram. 10 minuten op 180graden in de airfryer =goddelijk
 
De lekkerbekjes van de jumbo hebben dezelfde voedingswaarde trouwens! (Weet niet hoe ik op karma reageer :p) BB_ . Zeker het proberen waard!!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Waarderingen: BB_
Maaltijdsalade met chili kip (150gr) van The Dutch Giant , komkommer, radijs, botersla, sinaasappel (en sap voor de dressing), airfryer aardappelpartjes en light witte kaas. Dressing van sinaasappelsap en honing. Totaal ca. 530kcals voor 600 gram.

C178D864-C18A-43F3-AA06-2CB780D0D5FA.jpeg
 
Back
Naar boven