AndroidHealthClinic

Methanabol 10

Bezoekers in dit topic

JayDizzle1976

Novice
Lid geworden
23 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
72kg
Vetpercentage
20%
Mijn eerste forum post, dus hier gaat ie.

Ik ben een 42 jarige vader, 74kg en 1.71m in lengte. Zelf train ik al jaren en heb het idee om 1 keer een kuurtje te doen, echter 0% ervaring hiermee dus zou graag advies willen.

Onlangs 2 x 60 tabletjes Methanabol 10mg gekocht en geen idee hoe dit werkt. Ik ben vooral bang voor bijwerkingen.

Ben zelf gelukkig getrouwd en zou daarom graag advies willen voor zogenaamde nakuurtjes.

Ik ben behoorlijk sterk en heb een gezond lichaam, maar ben tegen mijn plateau aangelopen zo’n half jaar geleden.

Mij dieet is erg gezond, geen junkfood en andere crap. Ik werk op kantoor en stamp zo’n 2.500 kcal per dag weg.

Graag hoor ik de meningen van andere forumgebruikers welke ervaring hebben met deze kuurtjes.

Groet,
Jay
 
Als de reden voor AAS is dat je het gevoel hebt dat je aan je natuurlijke max zit zou ik je adviseren om eerst te proberen wat meer te eten om te kijken of je het plateau kunt doorbreken, goede kans dat er nog groei inzit!
 
Topic verplaatst.
(Ik ga er van uit dat het prohormonen zijn?)
 
Gewoon niet doen.
 
Meer eten. ''Gewoon een keertje" blijft niet bij één. En al houd je het wel bij één keer, zal je niet veel overhouden.
 
Eerst kopen dan info vragen.

Ik zou het eerder andersom doen.

Bijwerkingen zijn er altijd.
 
Back
Naar boven