AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou, om mijn topic maar weer even naar een wat hoger niveau te tillen:

TRAINING DINSDAG

Eerst ruzie gemaakt om de legpress.. en omdat ik mij er mee bemoeide hebben we de ruzie verloren dus eerst RDL

RDL
4x8x30

Legpress
1x20x80
1x8x160
3x8x240

Hipthrust
1x15x20
1x8x40
1x8x50
2x8x55

Split squat in smith
1x10x11,6
2x8x31,6

geen idee waarom ik dacht dat ik opeens makkelijk 31,6kg kon doen.. had eigenlijk 3 setjes gemoeten, maar trok het echt niet meer, en ik wilde er geen gewicht afhalen en met lichter doen, dat vind ik zo kansloos :roflol:

Walking lunges + 20kg
3x8

Cable crunches
1x12x32
1x10x36
1x8x41
1x8x45

En dat was de training voor dinsdag.

CARDIO
Dinsdag:
40 minuten wandelen tijdens lunchpauze
40 minuten wandelen na training met Jack :heart:

Woensdag:
70 minuten wandelen met Jack :heart:

VOEDING
Weer on point, 1100kcal per dag :D

Vanavond upperbody training en als er tijd over is ook nog 20 min op de crosstrainer
 
Laatst bewerkt:
Fucking aasgieren die je planning in de war gooien door je apparaat/squat rack/gewichten net voor je weg te kapen. Op mn DL dag hou ik nauwgezet in de gaten hou of er iemand is die mogelijk ook wil gaan deadliften. Als dat zo is ren ik zo ongeveer naar de DL plek en doe daar mn warning-up, LOL - you got to do what you gotta do.
 
Dayummm, de motivatie in je logpost is bijna te ruiken :D. Lekker bezig chica.
Volgende keer sterk zijn in ruzies om apparaten. Never let the other one win. :p

Fijne dag vandaag!:wave2:
 
Prima training!
Veel cardio ook zeg, je wordt nog een echte fitgirl :p

Geen last van pijntjes tijdens/na de LB training?
 
Wat vond Daniel daarvan?
 
Fucking aasgieren die je planning in de war gooien door je apparaat/squat rack/gewichten net voor je weg te kapen. Op mn DL dag hou ik nauwgezet in de gaten hou of er iemand is die mogelijk ook wil gaan deadliften. Als dat zo is ren ik zo ongeveer naar de DL plek en doe daar mn warning-up, LOL - you got to do what you gotta do.

Echt he... ik haat alles en iedereen.. Gelukkig is er voor mij qua benen en billen redelijk veel te doen, maar legpresses zijn wel mijn favoriet, helemaal nu Pun mijn indeling een beetje veranderd heeft en ik heel zwaar moet gaan :D

Bij ons heb je 4 deadliftplatformen, zonde van de ruimte want dat doe ik niet :P

Dayummm, de motivatie in je logpost is bijna te ruiken :D. Lekker bezig chica.
Volgende keer sterk zijn in ruzies om apparaten. Never let the other one win. :p

Fijne dag vandaag!:wave2:

:cheer: Thanks babe. Jij ook een fijne dag!

Ik hou de mensen liever wat te vriend :roflol: maar voortaan laat ik het aan Pun over.. Ik ga er gewoon als een klein meisje bij staan... :P

Ben ook wel erg gemotiveerd, ik wil absszzzz zeker nu vakantie zo dichtbij komt. Ik pas mijn XS hotpants enzo nog niet.. :eyes: dus ik moet aan de bak.
Ik krijg altijd een beetje een vertekend beeld als ik aan het cutten ben, het wel of niet passen van de kleding van mijn "paar weken beste shape ooit" is een goede om te zien of ik nu wel of niet goed er bij sta :P

Prima training!
Veel cardio ook zeg, je wordt nog een echte fitgirl :p

Geen last van pijntjes tijdens/na de LB training?

Ja.. ik hoop dat ik het nog ga redden om op tijd shredded te zijn, vandaar de cardio... (en omdat als ik de app "mapmyrun" opstart hij het weekoverzicht laat zien, en daar staan streepjes, als ik nu een dag wandelen oversla zijn mijn streepjes weg :roflol: )

Om die reden net in de lunchpauze ook gauw een rondje van 3km gedaan. Maar ik heb nog zo'n ontzettende spierpijn van mijn training van dinsdag, dat lopen helemaal niet zo fijn is.. :emo:

Geen pijntjes gelukkig! Was echt een hele fijne training sinds forever!

Oh Jack!! ....die met dat plekkie in zn nek..:)

Je krijgt de groeten!

085FDCF0-4EEE-4572-BA6F-51A85CBDD12C.jpeg


Doe ik ook wel eens. Na die 70min is de fles vaak leeg.

Vandaar die bloeddruk :windup:

Wat vond Daniel daarvan?

Dat vind ik zo'n hommel!

Die vond het best. Jim & Beam waren wel jaloers... pech voor hen.

Mannen, jaloerse krengen zijn het....
 
Ruzies om apparaten, ik wist niet dat dat kon :D. Wat fanatiek al die cardio! Maar wandelen is wel lekker, zeker met een lief hondje erbij :).
 
Fucking aasgieren die je planning in de war gooien door je apparaat/squat rack/gewichten net voor je weg te kapen. Op mn DL dag hou ik nauwgezet in de gaten hou of er iemand is die mogelijk ook wil gaan deadliften. Als dat zo is ren ik zo ongeveer naar de DL plek en doe daar mn warning-up, LOL - you got to do what you gotta do.
Low carb dag vandaag zeker...ik las appeltaart:roflol:
 
Ruzies om apparaten, ik wist niet dat dat kon :D. Wat fanatiek al die cardio! Maar wandelen is wel lekker, zeker met een lief hondje erbij :).

Idem, heb nog nooit ruzie gemaakt om een apparaat ofzo in de gym, doe dan gewoon iets anders :rolleyes:
Mompel soms wat in mezelf, maar daar blijft het bij :p

Geen pijntjes gelukkig! Was echt een hele fijne training sinds forever!

Feest :cheer: Hopelijk blijft het zo!!
 
Ruzies om apparaten, ik wist niet dat dat kon :D. Wat fanatiek al die cardio! Maar wandelen is wel lekker, zeker met een lief hondje erbij :).

Haha, in Nijmegen is het dramatisch hoor qua drukte. Blijkbaar zat er al iemand een half uur lang op de legpress en was er al iemand anders voor ons geweest die al had gevraagd en die zou na die tijd aan de beurt zijn.

Die had op zijn beurt blijkbaar die dude die nu op de legpress zat helemaal de huid vol gescholden omdat ie tijdens zijn rust op zijn telefoon zat. Dus Pun vond dat diegene die al eerder had gevraagd daarmee het recht had verloren om na diegene op de legpress te mogen *conform the roidregels ofzo*

Ennnnnnn toen kwam ik dus aanlopen en vroeg aan Pun, heb jij al gevraagd hoe lang hij nog moet.. "nee". Dussss, ik vraag die dude, hoe lang moet je nog... nou nog zo lang, maar die andere jongen is eerst.

Ohhh, okay.. dus ik zeg tegen Pun, dan moeten we wat anders gaan doen. Dus was Pun pissig, want die had op de legpress gewild, want "die andere jongen deed toch al een andere oefening en is een eikel, dus kapen wij de legpress gewoon".

Maarja, ik vind kapen not done, dus ben lekker gaan RDL'n en toen die andere dude weg was heb ik de legpress ingepikt..

Dussss, op die fiets! (zonder zadel)

Low carb dag vandaag zeker...ik las appeltaart:roflol:

mmmmmmmmm appeltaart!

:') je zou eens moeten weten hahaha

:roflol:

Idem, heb nog nooit ruzie gemaakt om een apparaat ofzo in de gym, doe dan gewoon iets anders :rolleyes:
Mompel soms wat in mezelf, maar daar blijft het bij :p

Feest :cheer: Hopelijk blijft het zo!!

Ruzie was wel een beetje overtrokken :P maar dat houdt de boel leuk he.

Natuurlijk is het ook niet leuk als ze appeltaart net voor je wegkapen!

mmmmm appeltaart!
 
Ik heb dan weer wel het voordeel dat ik een stuk ouder ben dan gemiddeld in mn sportschool en een van de weinige vrouwen. Geef gewoon iedereen 'de look', zodat die jonkies zelfs vragen of ze iets mogen gebruiken als ik er toevallig langs loop, hahaha.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven