Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Banden opgepompt voor de volgende ronde cardio. Ontploft mijn voorband niet. Dat word weer cardio in de gym ipv woon/werk
    Zonde om met dit prachtige weer binnen cardio te doen toch?
     
    Zonde om met dit prachtige weer binnen cardio te doen toch?
    Kan toch verdorie ook niet toveren, kan moeilijk de fiets bij de buren uit de schuur stelen. En ik had niet verwacht zoveel te zweten door te fietsen. Volgende keer neem ik een schoon shirt mee.

    Fietsen zie ik ook niet als sport
     
    Kan toch verdorie ook niet toveren, kan moeilijk de fiets bij de buren uit de schuur stelen. En ik had niet verwacht zoveel te zweten door te fietsen. Volgende keer neem ik een schoon shirt mee.

    Fietsen zie ik ook niet als sport

    Ooit van gehoord ?

    Screenshot_20190424-210354_Weather.jpg
     
    Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.:mad:
    Ja jij smakkert
    Zijn naam was vast Hans en zijn zusje Grietje ?
     
    Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.:mad:
    Echt een pisnicht die collega van je... Weet je ook wie er over aan het klagen is geweest ?
     
    Kan toch verdorie ook niet toveren, kan moeilijk de fiets bij de buren uit de schuur stelen. En ik had niet verwacht zoveel te zweten door te fietsen. Volgende keer neem ik een schoon shirt mee.

    Fietsen zie ik ook niet als sport
    Wielrennen wel?
    Genoeg buiten mogelijkheden, hardlopen/fietsen/mountainbiken/wielrennen/zwemmen (oké, dat laatste is het nog een beetje koud voor).
    Echt een pisnicht die collega van je... Weet je ook wie er over aan het klagen is geweest ?
    Ja, ik denk dat hij morgen lastig zal lopen. Zitten zal ook pijn doen. Ik had 'm goed te pakken.
     
    Wielrennen wel?
    Genoeg buiten mogelijkheden, hardlopen/fietsen/mountainbiken/wielrennen/zwemmen (oké, dat laatste is het nog een beetje koud voor).

    Ja, ik denk dat hij morgen lastig zal lopen. Zitten zal ook pijn doen. Ik had 'm goed te pakken.
    Lol vertel ?
     
    Hij speelde even voor kabouter prikkeprak.
     
    lol wat.

    rip.

    pics?
     
    Is er gelukkig al uit en schade lijkt mee te vallen :o zal kijk voor pics morgen
     
    Ja nu leer ik het ook, the hard way helaas
     
    Schade lijkt mee te vallen, volgens mij alleen wat krassen, nummerplaatbouder en de kunststof plaat die onder/achter de achterbumper zit. Wel geluk gehad iig :p

    9FC119C5-A657-454F-B3F2-94360D026496.jpeg


    474EB7AE-7308-40E6-A289-860A9D9C4B58.jpeg
     
    Ik zei maandag nog tegen mijn vriend dat ik echt eens zin had in zo een zacht vanillewafeltje met chocolade op. Heb ik al meer dan een jaar niet meer gegeten denk ik.
    Wat staat er vandaag midden op tafel in onze bureau: Jawel, een doos vol van die wafeltjes.
    En ik zondig niet op weekdagen :(
     
    Ik zei maandag nog tegen mijn vriend dat ik echt eens zin had in zo een zacht vanillewafeltje met chocolade op. Heb ik al meer dan een jaar niet meer gegeten denk ik.
    Wat staat er vandaag midden op tafel in onze bureau: Jawel, een doos vol van die wafeltjes.
    En ik zondig niet op weekdagen :(
    Het is bijna zondag..........(elke dag is zondag......zondaar)
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    loop heletijd te gapen, vermoeid, suf, en voel me gesloopt. en spierpijn in onderrug,

    kwam vast doordat ik gister ging deadliften
    1st set 3x260kg
    2nd set 7x220kg
    3th set 8x180kg
    4th set 5x180kg
    rug in de fik
    daarna nog t-bar rows:roflol:

    was wel een geslaagde backday + biceps
     
    Back
    Naar boven