XXL Nutrition

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelukkig maar, je hebt al genoeg sores :D
 
....als dat helpt.....lekker in de zon gaan liggen.....warmte!! vinden die muscles wel lekker
 
Gelukkig maar, je hebt al genoeg sores :D

Haha. Bloeddruk is terug in orde ondertussen. Heb me zo'n meter gekocht en die geeft netjes 12 a 14 over 8 a 9.

....als dat helpt.....lekker in de zon gaan liggen.....warmte!! vinden die muscles wel lekker

Als ik hier naar buiten kijk, ga ik wel onder de zonnebank liggen :p
 
Netjes :thumbs:

Welke heb je gekocht?
 
Netjes :thumbs:

Welke heb je gekocht?

Iets van I-health. Voor de bovenarm. Ken het model even niet. Maar dat was één van de weinige die over mijn arm ging bij de apotheek.
 
Ja daarom vraag ik het ook, die dingen passen bijna nooit, je moet die voor dikke mensen hebben :D
 
Ja daarom vraag ik het ook, die dingen passen bijna nooit, je moet die voor dikke mensen hebben :D

:roflol: Idd! In het ziekenhuis heb ik dat ook wel gehad. Moest de verpleegster de hele afdeling uitpluizen om een band te vinden die paste :o
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Toch wel gek, zijn vaak dikke mensen, of ongezonde mensen die hoge bloeddruk hebben :dunno:
 
185kg squat is ook niet mis Rob! Weer aan het snoepen?:rolleyes:
 
:roflol: ik denk niet dat ik ooit mee moet doen aan een "je echte leeftijd" onderzoek :emo:
 
185kg squat is ook niet mis Rob! Weer aan het snoepen?:rolleyes:

Nee :( Anders zat ik wel weer op +200 ofzo.

Voorlopig nog steeds op 125 a 200 mg test. Afhankelijk van welke test ik neem.
 
:roflol: ik denk niet dat ik ooit mee moet doen aan een "je echte leeftijd" onderzoek :emo:

:roflol:

Maar maar maar, we sporten toch. En eten vaak gezond... wat kan er nu mis zijn aan onze levensstijl :p
 
:roflol:

Maar maar maar, we sporten toch. En eten vaak gezond... wat kan er nu mis zijn aan onze levensstijl :p

Als onze sport toch eens gezond was :haha:
 

Yep. Na de vakantie off gaan denk ik... heb ik een jaartje om te herstellen en te krimpen :(

Als onze sport toch eens gezond was :haha:

Ja nou. Mijn vader kreeg een hartaanval omdat hij aan het trainen was om met de fiets van BE naar Lourdes FR te rijden (+-1.200km). Dus fietsen is ook niet gezond :p
 
Donderdag 05u00 training

Comments: ging best goed :)

Untitled.jpg


Boxing: 3x 3min rounds w 1min rest - 4 punch combo's - medium intensity
Cardio: 20min - Stepper - LISS
 
Hoe is je bw nu eigenlijk?
 
Back
Naar boven