Fitness Seller

DBB Meet Nijmegen - 11 mei 2019

11 mei - Sporten of Sporten + Eten


  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Volgens mij heb ik 3 opties aangedragen, maar TS is vermist ofzo :roflol:
 
Wij wel.
Wie is joey?
 
Geen idee, heb alle profielnamen gekopieerd die in de poll gestemd hebben :p
Hey nee, ik zou wel graag afkomen ondanks ik hier redelijk nieuw ben, maar ben verandert van show en zal dan in de laatste 2 weken zitten dus heeft niet veel zin om te komen eten :p
 
Hey nee, ik zou wel graag afkomen ondanks ik hier redelijk nieuw ben, maar ben verandert van show en zal dan in de laatste 2 weken zitten dus heeft niet veel zin om te komen eten :p

Alleen trainen kan ook :)
 
Alleen trainen kan ook :)
Het is ongeveer 3 uur rijden voor me voor enkel trainen is me dat wat veel, of jullie moeten wel heel speciale toestellen hebben :D:D:D
 
Ik ga het zeker proberen! Kan niks beloven, maar staat in agenda .
En als ik kom, dan zeker mee eten :eating:
 
Ik ben er zeker voor trainen. Eten niet moet een beetje om mijn pens denken:( en om de euro's
 
Deze meet is een beetje een stille dood aan het sterven heb ik het idee.. Maar misschien ligt het aan mij :o

Wij zijn out voor eten.

Als ik het goed zie is er nog steeds niet een vast besluit welke gym het wordt en ook een tijdstip is nog niet bekend? Afhankelijk hiervan zijn we voor trainen nog in.

Valandinz ik weet dat je druk bent met je verhuizing e.d. maar was je nog van plan iets te regelen?
 
:roflol:

Goed verhaal, lekker kort :D
 
Aangezien er (bijna) niemand meer gaat eten meld ik Annie en mij bij deze af. Al veel uren in de auto gezeten afgelopen tijd en weinig zin om voor enkel een training bij basic fit bijna 4 uur in de auto te moeten zitten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Godver, waarom zie ik dit topic nu pas. Komt mij niet geweldig uit en bovendien is 1 juni ook al een meet in het hoge noorden. Ik denk er nog even over na, want dit is wel beter te bereizen dan Meppel.
 
TS is beter met Instagram :dunno:
 
Back
Naar boven