XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Laat ik het zo formuleren, als het ooit als eens is voorgekomen is het uiterst zeldzaam. En dat is heel logisch te beredeneren. Er is jaren onderzoek naar gedaan en de uitkomst was 0. Heeft er o.a. mee te maken dat spinnen liever in het eigen web verblijven en trillingen in de lucht heel onaangenaam vinden, en mensen die slapen produceren o.a. trillingen. Bovendien zijn de omstandigheden in de mond van de mens zodanig waar spinnen juist niet naar op zoek zijn.

    3s google.
    https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25455680/slapend-spinnen-eten/

    Waarom moet je het nu verpesten?
     
    Toch maar mond dicht houden dan. Ongedierte (in welke “gedaante” dan ook) is niet bepaald wenselijk :p
    Pas maar op want er zijn dr ook die bijten....en dan verander jij ook in een........

    Spiderwoman......lienlien.....ik had ze net nog gezien........al een keer of tien....misschien......:eetmug:
     
    Kun je niet lezen, ben je gewoon erg vervelend of is het een combinatie?
    ??
    Ik geef gewoon antwoord waarom ik het besluit heb genomen. Dit heeft toch niets met motivatie te maken.
    Ik kan je even niet volgen. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd geïnterpreteerd.???
     
    Laatst bewerkt:
    ??
    Ik geef gewoon antwoord waarom ik het besluit heb genomen. Dit heeft toch niets met motivatie te maken.
    Ik kan je even niet volgen. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd geïnterpreteerd.???
    ik zal je even pm'en ;)
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Een leuke babbel gehad met een collega over muziek.
    Ondertussen al even wat plaatjes uit de oude doos gehaald.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Nog iemand op het forum die vandaag een koninklijke onderscheiding verwacht?
     
    :eating:

    20190426_155204.jpg
     
    Back
    Naar boven